• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En Squale till blev det idag.
00E1AD6B-F05C-4448-A1E2-6F72EBA030F3.jpeg
3E94CA01-EE76-42FE-9162-1347BEDA4675.jpeg
 
Nope, helt nytt. De kör alltid sina lanseringar via Instagram. Släpps imorgon. :)
Jag tänkte bara att det var så nära inpå, lite som hur Apple alltid avslutade sina avtäckanden med typ "by the way, den finns att köpa i butik på fredag". Vilken tur att vi har en massa aktiva informatörer här i tråden så att man inte går miste om såna här saker! :happyhappy:
 
Jag tänkte bara att det var så nära inpå, lite som hur Apple alltid avslutade sina avtäckanden med typ "by the way, den finns att köpa i butik på fredag". Vilken tur att vi har en massa aktiva informatörer här i tråden så att man inte går miste om såna här saker! :happyhappy:
Jag gör allt för att föda era sjuka beroenden. ;) Tur att man är så vettig själv! :cool: Jag som precis klickade hem en ny klocka idag, vi får se vad de hamnar på i pris.
 
Hej alla!
Jag är inte speciellt aktivt i den här tråden men jag anser att det är en av forumets bästa med bra innehåll och trevliga människor. :bookworm:
Det börjar närma sig "2000sidorsjubileum" så jag tänkte att det kunde vara på sin plats med en liten giveaway till den som kliver över tröskeln och postar det första inlägget på sidan 2000. "One small step for man..." :blackalien:
Denna giveaway kommer att bestå av en korthållare och ett "militärinspirerat" 20mm klockarmband enligt bilderna nedan. Citizen-dykaren ingår inte.
Skulle "vinnaren" hellre vilja ha ett band med en annan bredd än 20mm så löser vi givetvis det. :D
Frågor på det? :stop:
Jeans0_mini.jpg

Jeans2_mini.jpg
 
Nu har UPS varit ute och rastat fluxkondensatorn igen. Eller var det att de hade jagat draken? :D Hur som helst skönt med en pålitlig speditör som till skillnad från andra klarar av att leverera innan paketet ens har hämtats så här i coronatider...

image.jpg
 
Tillbaka
Topp