• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Snygg! Ingen dålig bil du sportar heller. Mer än very good enough skulle jag vilja säga! :cool::cool::cool:

Tackar!
Ja, liten bil o stor motor är kul!!:)
Edit: Inte stor motor men mycket motor!
1347DB59-BAD5-4223-861D-0C101312AF9C.jpeg
 
Senast ändrad:
Det
Kan definitivt göra mig av med eländet. Men eftersom Island inte är med i EU så kan det först ske när jag kommer hem själv nästa gång när nu det blir.
Ja det återstår väl att se, knepiga tider om man vill röra på sig lite.
Själv trivs jag som fisken i vattnet (nästan). isolerad med de jag gillar bäst och vabbat med i princip friska barn typ hela våren. :cigar:
Slipper till och med svärmor. :p
 
Tackar!
Ja, liten bil o stor motor är kul!!:)
Drömmen! Haft många snabba större bilar och ett par mindre bilar som varit långsamma och alltid tänkt att kombinationen måste vara bäst, men ännu inte kunnat testa. Två hundar ställer till det lite...

Edit: Sen kommer jag från en familj där man kör ett märke som inte har så många småbilar, eller iofs, inga nya bilar alls. såhär såg det ut när jag kom till föräldrarna nu i veckan. Komiskt nog saknades den sista som hämtades ur vinterförvaring igår. Sry för OT.
IMG_20200521_224244.jpg
IMG_20200521_224322.jpg
 
Senast ändrad:
Iom att du tagit på dig att anordna så får du bestämma. För min del är nog ~4 dagar tillräckligt. Sedan är frågan om postgången kommer vara lika effektiv så att vi inte "tappar" massa dagar där.
3-4 dagar räcker för mig också. Behöver ju inte vara blodigt allvar med exakt på dagen? När det gäller postgången kan man (exempelvis) komma överens om att man har tre dagar efter att man hämtat ut den och skickar den vidare på den fjärde?
 
Snygg klocka och kul med temabild! :happyhappy:
Mexican train? Låter som en sexuell eskapad... :D

Efter allt snack om länkar så kände jag mig
tvungen att dra på länken på Montan igen. Jag gillar vanligtvis inte länk men fasen vad bra den här är! CWs länkar är också i en klass för sig. :)

20200521_213205.jpg

Hahaha faktiskt så, men det är ett "turspel" med dominobrickor.
 
  • Like
Reactions: HSK
Drömmen! Haft många snabba större bilar och ett par mindre bilar som varit långsamma och alltid tänkt att kombinationen måste vara bäst, men ännu inte kunnat testa. Två hundar ställer till det lite...
Det kommer med åldern!
Förut skulle man alltid in med barnvagn mm.
Nu får man som man vill, då kör jag denna istället för en ny Passat, Octavia eller valfri kombi!:)
Var sak har sin tid!;)
Din tid kommer.:D
 
@Kalvin @FOQ @Lindellc @Birchgrove @FreakyLeo @Hawkeye @Remofflan @MaBr @parasec @rambo_amadeus @MarkoM
Era intresseanmälningar är noterade. :) Det blev den här på grönt nato då jag tyckte att den kändes mest balanserad: https://eu.d1milano.com/collections/commando/products/commando-38-mm-tank

Intresset var dock betydligt större än jag hade väntat mig så vi kanske ska korta ner tiden till typ tre dagar istället för en vecka? Annars tar det ju 3-4 månader innan den har hunnit runt till alla men jag är öppen för förslag. Vi kan så klart köra på en vecka per person om ni vill det men folk brukar vara så jäkla otåliga i den här tråden... :D

3 dagar blir bra från det att man hämtat ut den.
 
Drömmen! Haft många snabba större bilar och ett par mindre bilar som varit långsamma och alltid tänkt att kombinationen måste vara bäst, men ännu inte kunnat testa. Två hundar ställer till det lite...

Edit: Sen kommer jag från en familj där man kör ett märke som inte har så många småbilar, eller iofs, inga nya bilar alls. såhär såg det ut när jag kom till föräldrarna nu i veckan. Komiskt nog saknades den sista som hämtades ur vinterförvaring igår. Sry för OT.
IMG_20200521_224244.jpg
IMG_20200521_224322.jpg
Det där är ju bättre än alla RS bilar i världen!
Kul när man snöar in på ett märke.
Saabar växer inte på trän nuförtiden!:)
 
Drömmen! Haft många snabba större bilar och ett par mindre bilar som varit långsamma och alltid tänkt att kombinationen måste vara bäst, men ännu inte kunnat testa. Två hundar ställer till det lite...

Edit: Sen kommer jag från en familj där man kör ett märke som inte har så många småbilar, eller iofs, inga nya bilar alls. såhär såg det ut när jag kom till föräldrarna nu i veckan. Komiskt nog saknades den sista som hämtades ur vinterförvaring igår. Sry för OT.
IMG_20200521_224244.jpg
IMG_20200521_224322.jpg
Andra till vänster är det en griffin?
 
Drömmen! Haft många snabba större bilar och ett par mindre bilar som varit långsamma och alltid tänkt att kombinationen måste vara bäst, men ännu inte kunnat testa. Två hundar ställer till det lite...

Edit: Sen kommer jag från en familj där man kör ett märke som inte har så många småbilar, eller iofs, inga nya bilar alls. såhär såg det ut när jag kom till föräldrarna nu i veckan. Komiskt nog saknades den sista som hämtades ur vinterförvaring igår. Sry för OT.
IMG_20200521_224244.jpg
IMG_20200521_224322.jpg
Haha kul att se, har en kompis som har något Griffin-monster på +400 hk. Hans pappa har en finare bilfirma med mycket Ferrari, Lambo etc men han skulle prompt ha sin Saab kvar pga körglädjen.
Edit: @Lindellc hänger du i kretsarna så vet du garanterat vem han är o jorden blev lite mindre :)
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp