Jax
Silver
Snygg!!Ännu en beställning av mikomärke som landat nu. Två på en vecka och beställningar för ett halvår sedan. Panda med handjagat Sea Gull-verk.![]()
Nu måste jag kolla in deras hemsida. Jag har ju inte köpt någon klocka den här månaden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!!Ännu en beställning av mikomärke som landat nu. Två på en vecka och beställningar för ett halvår sedan. Panda med handjagat Sea Gull-verk.![]()
Ligger en ute på blocket för 3300 kr. Är det prisvärt?Ännu en beställning av mikomärke som landat nu. Två på en vecka och beställningar för ett halvår sedan. Panda med handjagat Sea Gull-verk.![]()
Hej, borde gå att pruta lite nedåt några hundralappar. Nypris nu är 449 pund, men det gick att få billigare innan tillverkningen startade.Ligger en ute på blocket för 3300 kr. Är det prisvärt?
Jag har haft en Mercer Brigadier Auto och den hade banne mig grym kvalitet. En av mina tjejkompisar la vantarna på den, så jag fick inte ha den kvar.Någon som haft något från mercer watches? Är liite förtjust i deras kommande batteri Gmt...
![]()
Dock ingen koll på förväntat kvalité![]()
Jag har haft en Mercer Brigadier Auto och den hade banne mig grym kvalitet. En av mina tjejkompisar la vantarna på den, så jag fick inte ha den kvar.

Nice, grattis till fina klockan, ska hämta ut min från ombud imorgonDan Henry 1970 40mm![]()
Då var den på armen, älskar den
![]()
Nice!!Då var den på armen, älskar den
![]()
Cool! Tycker crepas lyckas med sina homage av klockor från förrNyinkommet Crepas bubbel...
Tornado, en 1000m med safirglas ala Grande.
![]()
![]()
Japp! Jäkligt skön på armen.Cool! Tycker crepas lyckas med sina homage av klockor från förr![]()
Tror det finns en tråd om just BalticNågon här som har en Baltic? Hur är dom isåfall?![]()
Vad är originalet för någon?Japp! Jäkligt skön på armen.
Glaset gör den lagom svårfotad. Kollade vad originalen går loss på nuförtiden och fick en chock...
Den känns riktigt bra för priset!!
![]()
![]()
Typ som denna? =)Någon som känner till något mikromärke som har california-tavlade klockor i ~40/42 mm storleken eller mindre? Vet att det finns Parnis "homage" som liknar Panerai:s klocka men den är för stor med dess 47 mm.
Skulle vara mitt tips också
Smarrig! Exakt en sådan. Har du någon liggande?