• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@KlockTotte @CptSlow Blev ju kanon detta! :cool:
PSX_20200522_164352.jpg

PSX_20200522_164417.jpg

PSX_20200522_164448.jpg
 
Ja jag kände detsamma. Kände dock på mig att utfallet skulle bli såhär. Tråkigt
Men vi kan väl starta fler trådar.
Exempel:
- Stora tråden om micro/affordables byteslördagstråd
- Stora tråden om micro/affordables armbandstråd
- Stora tråden om micro/affordables nya släpp
- Stora tråden om micro/affordables mat&grilltråd

osv...

Skapar vi trådar och fyller dem med innehåll så borde snart alla andra på forumet vilja att vi får en egen forumdel.
De tröttnar på att förstasidan bara består av micro/affordable-trådar.
Om trådfadern dessutom startar våra trådar så kommer Roy Keane synas hela tiden och det blir extra tydligt.
 
Fortsatt sol på denna långlediga helg. 2000 sidor. Ny klocka på väg som enligt DHL ska landa idag. Hoppas hoppas! :nailbiting:
Bra dag idag helt enkelt.
20200522_082552.jpg
Määh va faan DHL... Står fortfarande leverans 8-17 fredag. Varit peppad hela dagen men nu gett upp hoppet. Står fortfarande att den lämnade Leipzig igår. Men sen dååå?? :( ville bara beklaga mig lite. Kan inte göra det för familjen.

Edit:
Dricker Aperol i solen ivf.
20200522_164821.jpg
 
Määh va faan DHL... Står fortfarande leverans 8-17 fredag. Varit peppad hela dagen men nu gett upp hoppet. Står fortfarande att den lämnade Leipzig igår. Men sen dååå?? :( ville bara beklaga mig lite. Kan inte göra det för familjen.

Edit:
Dricker Aperol i solen ivf.
20200522_164821.jpg
Håller med dig.. Står att min kom till SVERIGE den 20/5..fort inte fått.. Know the feeling..:(
Screenshot_20200514_221602.jpg
 
Här i Vänersborg/Trollhättan heter det också bamba. Däremot monta har jag inte hört.
Båda dom orterna låter som Göteborg för mig.:D

Närvars, men jag var nog lite snäv när jag skrev Göteborg. Vet inte riktigt vart gränsen går. Kanske på samma plats som det slutar heta "mot" och börjar heta trafikplats.:)

PS. Monta är slang för menstruationscykel.
 
Men vi kan väl starta fler trådar.
Exempel:
- Stora tråden om micro/affordables byteslördagstråd
- Stora tråden om micro/affordables armbandstråd
- Stora tråden om micro/affordables nya släpp
- Stora tråden om micro/affordables mat&grilltråd

osv...

Skapar vi trådar och fyller dem med innehåll så borde snart alla andra på forumet vilja att vi får en egen forumdel.
De tröttnar på att förstasidan bara består av micro/affordable-trådar.
Om trådfadern dessutom startar våra trådar så kommer Roy Keane synas hela tiden och det blir extra tydligt.
Lite kaxigt med passivt/aggressiv gerillakrigsföring... passar ju tråden utmärkt :D
 
Tillbaka
Topp