Petrik
Silver
JAAAA.........VAD e nu detta!!!!!Men vad är nu detta?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JAAAA.........VAD e nu detta!!!!!Men vad är nu detta?
![]()
Mm, men det kanske får motsatt effektLite kaxigt med passivt/aggressiv gerillakrigsföring... passar ju tråden utmärkt![]()
Mm, jag tycker att vi ska ligga lågt och vara tacksamma över den frihet vi (från admins sida) ändå tillåts ha härinne.Mm, men det kanske får motsatt effekt![]()
Exakt, lite lagom civil olydnad.Lite kaxigt med passivt/aggressiv gerillakrigsföring... passar ju tråden utmärkt![]()
Ja är beredd att hålla med. Men det är bra att ha en plan B.Mm, jag tycker att vi ska ligga lågt och vara tacksamma över den frihet vi (från admins sida) ändå tillåts ha härinne.
Inte en helt otänkbar idé faktisktMen vi kan väl starta fler trådar.
Exempel:
- Stora tråden om micro/affordables byteslördagstråd
- Stora tråden om micro/affordables armbandstråd
- Stora tråden om micro/affordables nya släpp
- Stora tråden om micro/affordables mat&grilltråd
osv...
Skapar vi trådar och fyller dem med innehåll så borde snart alla andra på forumet vilja att vi får en egen forumdel.
De tröttnar på att förstasidan bara består av micro/affordable-trådar.
Om trådfadern dessutom startar våra trådar så kommer Roy Keane synas hela tiden och det blir extra tydligt.
Nä. Nu får du faktiskt spill the beans!Men vad är nu detta?
![]()
Ja eller hur
Alla borde ha en sån, livet blir lite mysigare!En sån tröja måste jag ha!![]()
Låter som en bra idé, kan aldrig bli för mycket bilder.Eller hur! Ska ha min imorgon så blir det lite bilder från mig också.
Sturmanskie 2426-4571143
Den låten får mig alltid att tänka på
![]()
Mycket bekvämare än de andra jag haft. Kokade det också så det blev ännu bekvämare.Ja eller hurVisst var det bekvämt, eller?
![]()
Inte Quartz?Ändå rätt fräsch..![]()
Slutsåld så klart men ska hålla kolla på den, redigt cool klocka måste jag säga.Bra fråga...Den här är det i alla fall.
https://wrwatches.com/collections/proxima-watches/products/proxima-mm300?variant=29301506605165
Med denna konfigurationen:
![]()
Kan inte få nog av denna tavlan
![]()
Men vi kan väl starta fler trådar.
Exempel:
- Stora tråden om micro/affordables byteslördagstråd
- Stora tråden om micro/affordables armbandstråd
- Stora tråden om micro/affordables nya släpp
- Stora tråden om micro/affordables mat&grilltråd
osv...
Skapar vi trådar och fyller dem med innehåll så borde snart alla andra på forumet vilja att vi får en egen forumdel.
De tröttnar på att förstasidan bara består av micro/affordable-trådar.
Om trådfadern dessutom startar våra trådar så kommer Roy Keane synas hela tiden och det blir extra tydligt.
Tror det enda som skiljer är namnet och baksidan. Annars samma klockaTrevlig helg alla.
Vad är det för skillnad på HIMQ och Proxima?
De säljs ju i samma shop till samma pris.
![]()
Oj vad klockan ser liten ut. Glaset är ju gigantiskt. Det blir nog läggdags efter den där.
Puh, då kan jag andas ut nuMycket bekvämare än de andra jag haft. Kokade det också så det blev ännu bekvämare.![]()
Husbehovsporrig likt Timex FalconeyeJag har ju haft denna klockan på villhöver-listan ganska länge nu, och varje gång den har dykt upp i lager har jag varit för långsam. Så nu nu jävlar hängde jag på låset.
Så här är den, Squale 1545 Root Beer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och så en wristshot! Ignorera dom flottiga fingeravtrycken
![]()
Jag älskar den. Den är så porrig!![]()
Klart att trådfader får ny klocka samma dag som tråden tickar över 2000!Jag har ju haft denna klockan på villhöver-listan ganska länge nu, och varje gång den har dykt upp i lager har jag varit för långsam. Så nu nu jävlar hängde jag på låset.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jäkligt trevlig!Jag har ju haft denna klockan på villhöver-listan ganska länge nu, och varje gång den har dykt upp i lager har jag varit för långsam. Så nu nu jävlar hängde jag på låset.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har ju haft denna klockan på villhöver-listan ganska länge nu, och varje gång den har dykt upp i lager har jag varit för långsam. Så nu nu jävlar hängde jag på låset.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag har ju haft denna klockan på villhöver-listan ganska länge nu, och varje gång den har dykt upp i lager har jag varit för långsam. Så nu nu jävlar hängde jag på låset.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hojta till om odjuret vill säljas!Tänkte rasta det här odjuret några timmar idag
![]()