Goflorp
Silver
Firar 2000 med min fin-Orient idag, det är ju fredag med fint väder också!
Trevlig helg era härliga klockgalningar
![]()
fantastisk klocka, ägt en. Upplevde den ngt svåravläst för mina gubb-öga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Firar 2000 med min fin-Orient idag, det är ju fredag med fint väder också!
Trevlig helg era härliga klockgalningar
![]()
Muffdiving@MaBr du borde ju fira din bedrift som första inlägg på sida 2000, med en ny klocka. Låt mig därför presentera följande alternativ (du behöver inga fler alternativ)
![]()
Har väntat på en göteborgare som skulle ta upp Monta i det sammanhanget i den här tråden.En Muff och en Monta, så är
Väl världen komplett va?
Håller med, lite svår att avläsa. Ibland får man vinkla och vrida som en tok för att kunna se hur mycket klockan egentligen är.fantastisk klocka, ägt en. Upplevde den ngt svåravläst för mina gubb-öga...
Den låten får mig alltid att tänka påLite mysig 80tals hårdrock
En sån jävla klockaAtt jobba hemifrån är inte så dumt ändå, barnen sover och jag "jobbar"
The Arkenstone på handleden.
![]()
Du får köpa ett sådant här armband helt enkeltMan önskar nästan att hajen satt på spännet istället. Hade varit mäktigt.
![]()
Smells like fish, tastes like chicken! (Vem kan gissa artisten?@MaBr du borde ju fira din bedrift som första inlägg på sida 2000, med en ny klocka. Låt mig därför presentera följande alternativ (du behöver inga fler alternativ)
![]()
De tänkte nog inte riktigt till därDubbelpostar från Squale-tråden, nytt från Gnomon. Vet i fan vad jag ska tycka om färgerna på vridringsinlägget tillsammans med svart text och old radium.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Våfflor, fy fan så gott! Jag har inte ens ett våffeljärn...det måste införskaffas å det snaraste. Har Åhlens hemkörning?Vädret blev äntligen bra i Blekinge med! Firar vi med våffla och kaffe![]()
![]()
Enklast hade varit att bara köra vit text all around och vanlig vit lume.Dubbelpostar från Squale-tråden, nytt från Gnomon. Vet i fan vad jag ska tycka om färgerna på vridringsinlägget tillsammans med svart text och old radium.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Japp, det är min take också, då hade den varit kanon!Enklast hade varit att bara köra vit text all around och vanlig vit lume.
Haha, efter infogandet av ett gäng extra länkbitar menar du?Nu får vi se om denna stannar som beater eller om den går vidare innan beatet
Måste säga att det var en trevlig storlek och att den sitter jäkligt bra iaf.![]()
![]()
De är riktigt trevliga och oerhört mycket valuta för pengarna och jag tycker att det är konstigt att inte fler väljer Orient över t.ex. Seikos grundutbud.Ser bra ut! Ska nog testa en orient någon gång i år, mako eller Ray. Inte haft någon orient på många år och verkar prisvärda och fina![]()
Tyvärr? Det är ju perfekt, särskilt på tvåhandare där man inte ens märker av det!Corniche! Haft den sedan 2018. Är väl ett helt okej svenskt märke, men tyvärr quartz
Diamant är väl den högsta klassen med 5000 inlägg, va? Det finns en tråd om användarklasserna men jag hittar den inte just nu.Silver är 1500 har jag för mig, guld 3000 och platina 4500 typ![]()
En...kuk?Har väntat på en göteborgare som skulle ta upp Monta i det sammanhanget i den här tråden.
Tror inte det kallas så någon annanstans.
Samma med bamba... Det hette skolbespisning överallt annars.
Haha jaHaha, efter infogandet av ett gäng extra länkbitar menar du?![]()
Tror att diamant är 6000Haha, efter infogandet av ett gäng extra länkbitar menar du?
De är riktigt trevliga och oerhört mycket valuta för pengarna och jag tycker att det är konstigt att inte fler väljer Orient över t.ex. Seikos grundutbud.
Tyvärr? Det är ju perfekt, särskilt på tvåhandare där man inte ens märker av det!
Diamant är väl den högsta klassen med 5000 inlägg, va? Det finns en tråd om användarklasserna men jag hittar den inte just nu.
En...kuk?![]()
Jag vet inte om de har detVåfflor, fy fan så gott! Jag har inte ens ett våffeljärn...det måste införskaffas å det snaraste. Har Åhlens hemkörning?![]()