• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Firar 2000 med min fin-Orient idag, det är ju fredag med fint väder också!
Trevlig helg era härliga klockgalningar :D

IMG_20200522_112350.jpg

fantastisk klocka, ägt en. Upplevde den ngt svåravläst för mina gubb-öga...
 
Nu får vi se om denna stannar som beater eller om den går vidare innan beatet:)
Måste säga att det var en trevlig storlek och att den sitter jäkligt bra iaf. :)
C49674E3-D809-4EDD-98A6-8360244132F4.jpeg
Haha, efter infogandet av ett gäng extra länkbitar menar du? :hilarious:
Ser bra ut! Ska nog testa en orient någon gång i år, mako eller Ray. Inte haft någon orient på många år och verkar prisvärda och fina :)
De är riktigt trevliga och oerhört mycket valuta för pengarna och jag tycker att det är konstigt att inte fler väljer Orient över t.ex. Seikos grundutbud.
Corniche! Haft den sedan 2018. Är väl ett helt okej svenskt märke, men tyvärr quartz
Tyvärr? Det är ju perfekt, särskilt på tvåhandare där man inte ens märker av det! ;)
Silver är 1500 har jag för mig, guld 3000 och platina 4500 typ :)
Diamant är väl den högsta klassen med 5000 inlägg, va? Det finns en tråd om användarklasserna men jag hittar den inte just nu.
Har väntat på en göteborgare som skulle ta upp Monta i det sammanhanget i den här tråden.:)
Tror inte det kallas så någon annanstans.
Samma med bamba... Det hette skolbespisning överallt annars.
En...kuk? :bag:
 
Haha, efter infogandet av ett gäng extra länkbitar menar du? :hilarious:
De är riktigt trevliga och oerhört mycket valuta för pengarna och jag tycker att det är konstigt att inte fler väljer Orient över t.ex. Seikos grundutbud.
Tyvärr? Det är ju perfekt, särskilt på tvåhandare där man inte ens märker av det! ;)
Diamant är väl den högsta klassen med 5000 inlägg, va? Det finns en tråd om användarklasserna men jag hittar den inte just nu.
En...kuk? :bag:
Tror att diamant är 6000 :) ... snart där ;)

Edit: Saknar starwarstemat
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp