Så då antar jag att Adragan tar hem handledstiden, klockorna emellanKommer att släppa den här. En explorer-homage får räcka
Förtur för mikrobröder (och systrar). Hör av er om intresse finns!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så då antar jag att Adragan tar hem handledstiden, klockorna emellanKommer att släppa den här. En explorer-homage får räcka
Förtur för mikrobröder (och systrar). Hör av er om intresse finns!
![]()
Dags för en GTG snart då med alla 800 i Lebens trädgård dåHeads up!!
Har precis fått svar av Leben angående subforum-förfrågan. Kort och koncist, utan motivering och helt utan omsvep.
"Hej
Just nu gör vi inte den till egen forumdel.
Med vänlig hälsning,
Admin"
Så var det med det tyvärr.
Jahopp, jaja. Bra med ett svar iaf.Heads up!!
Har precis fått svar av Leben angående subforum-förfrågan. Kort och koncist, utan motivering och helt utan omsvep.
"Hej
Med vänlig hälsning,
Admin"
Då är vi 2!Prototyp av borealis nya. Som i alla fall jag kommer köpa.
![]()
Förstår att det tagit nästan ett år (sen frågan först ställdes) att skriva all den där texten. Jättemånga bokstäver juHeads up!!
"Hej
Med vänlig hälsning,
Admin"
Ja jag kände detsamma. Kände dock på mig att utfallet skulle bli såhär. TråkigtFörstår att det tagit nästan ett år (sen frågan först ställdes) att skriva all den där texten. Jättemånga bokstäver ju
Äh vi fortsätter att kriga på här så löser det sig tids nog.Heads up!!
"Hej
Med vänlig hälsning,
Admin"
Absolut!Hur är det med byteslördag, gäller den imorrn med? Har ett par klockor i lådan som samlat damm helt i onödan. Har inte haft hjärta/ork att sälja iväg dem, men ett byte borde funka![]()
Absolut!
Så länge tråden tycker det är kul så kör vi!![]()
Japp. Så blev detSå då antar jag att Adragan tar hem handledstiden, klockorna emellan![]()
Ett fantastiskt trevligt inslag i tråden så självklart är det en stående punkt fram överAbsolut!
Så länge tråden tycker det är kul så kör vi!![]()
Hade den varit 38mm hade jag köpt den. Nu blir det inget tyvärrJahopp, jaja. Bra med ett svar iaf.
Mot 3k!
Då är vi 2!
Edit: eller nej. Va fan ska dom göra den 41,5mm för?![]()
I teoeina värld borde du kunna gör våfflor i varma mackor-järn. Eller panini-järn, som höginkomsttagarna envisas med att kalla detVåfflor, fy fan så gott! Jag har inte ens ett våffeljärn...det måste införskaffas å det snaraste. Har Åhlens hemkörning?![]()
Bra tips men har fasen inget sådant heller tyvärr. Bara att traska till affären och köpa ett imorgon. Blev ju toksugen på våfflor, så klartI teoeina värld borde du kunna gör våfflor i varma mackor-järn. Eller panini-järn, som höginkomsttagarna envisas med att kalla det
Hur gör du dina varma mackor då?!Bra tips men har fasen inget sådant heller tyvärr. Bara att traska till affären och köpa ett imorgon. Blev ju toksugen på våfflor, så klart![]()
I brödrosten så klart!Hur gör du dina varma mackor då?!
Riktigt bra! Har du länk till exakt vilket band?Sitter som en smäck. Och med 100 m wr går den också bra att bada med.![]()
Här i Vänersborg/Trollhättan heter det också bamba. Däremot monta har jag inte hört.Har väntat på en göteborgare som skulle ta upp Monta i det sammanhanget i den här tråden.
Tror inte det kallas så någon annanstans.
Samma med bamba... Det hette skolbespisning överallt annars.
När jag var barn gjorde vi dem i ugnen. Min fru gör i mikron fortfarande. Jag kör med mackjärn.Hur gör du dina varma mackor då?!
Ser schysst ut!Sitter som en smäck. Och med 100 m wr går den också bra att bada med.![]()
Står 30m på sidan 100m på klockanSer schysst ut!
Men är du säker på 100 meter?
Jag beställde en häromdagen och på den sidan läste jag 30 meter...
Klart det är 100m WR, är ju knappast sämre än Rolex motsvarandeStår 30m på sidan 100m på klockan![]()