• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens forstroelse, ni far 10000 att kopa en dinka for, vad handlar ni ?
Denna ar ra, saknar en tuffing, 830 USD, Dievas Phantom
F1A9DD9E-90C4-4E99-AE52-86DB90B43999.jpeg

Denna är högt på listan. Ca.10 k med rabattkod...

c60-40ada3-s00b0-b0_3d_3_1.jpg

Hej,
Fan den här tråden rullar på så fort så om någon besvarat mig tidigare ber jag om ursäkt, har inte noterat det eller fått det i mitt flöde.

Är barnsligt förtjust i BB36 och gillar just storleken runt 35-36 då jag normalt alltid i princip kör vintage med undantag för mina ryssdykare som kommer fram till badsäsongen. Sen ligger dock utanför budget då jag har en massa husprojekt som måste gå före.

Försöker hitta något på länk, quartz eller automatisk är inte hela världen den här gången men äger ingen quartz för stunden.
Har kollat på Charlie Paris Concordia, Time Factors men är det något mer jag missat? Gillar Concordian men den är ju lite större vilket jag, till skillnad från många andra, inte föredrar.

Men är det någon jag missat så tar jag gärna alla tips jag kan få.

Tack på förhand

Hej,
Fan den här tråden rullar på så fort så om någon besvarat mig tidigare ber jag om ursäkt, har inte noterat det eller fått det i mitt flöde.

Är barnsligt förtjust i BB36 och gillar just storleken runt 35-36 då jag normalt alltid i princip kör vintage med undantag för mina ryssdykare som kommer fram till badsäsongen. Sen ligger dock utanför budget då jag har en massa husprojekt som måste gå före.

Försöker hitta något på länk, quartz eller automatisk är inte hela världen den här gången men äger ingen quartz för stunden.
Har kollat på Charlie Paris Concordia, Time Factors men är det något mer jag missat? Gillar Concordian men den är ju lite större vilket jag, till skillnad från många andra, inte föredrar.

Men är det någon jag missat så tar jag gärna alla tips jag kan få.

Tack på förhand
Lorier Falcon v2. 36mm om jag inte missminner mig.
https://www.lorierwatches.com/products/falcon-sii-navy-silver

Tillbaka
Topp