Delad vårdnad etc?Jag villhöver dina också! Jag saknar även peacekeepernskulle vilja ha vanguard i den polerade stålvarianten också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Delad vårdnad etc?Jag villhöver dina också! Jag saknar även peacekeepernskulle vilja ha vanguard i den polerade stålvarianten också!
En delfin@Silverglantz
Kan du lägga upp en bild på baksidan. Jag väntar in en likadan, och det vore kul att se hur baken ser ut.
Måste snabbt veta, vad skulle ni säga är diametern på tavlan? Självaste klockan är 35mm.... hittar ingenstansNu är det här inget microbrand, men iaf affordable
Vad tycker ni om denna?![]()
![]()
Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den bruna färgen eller om det på riktigt är bajs, lite som nya Seiko femman![]()
Skulle tippa på att den är 25 mm kanske, men det är en vild gissning. Hör i Cartiertråden vetja, de lär ha koll!Måste snabbt veta, vad skulle ni säga är diametern på tavlan? Självaste klockan är 35mm.... hittar ingenstans
Sedan får ni mer än gärna komma med fler åsikter... vad tycker ni om pashor?
Trevligt med en fellow brewer i tråden. Vad blev det bryggt?Idag brygger vi öl geckoödlan och jag
![]()
![]()
/ P
Vad är det för något? Tittar gärna närmre... om du vill skicka bilder i PMIngen som är sugen på att testa denna ultra-affordable? Trådpris 500 spänn!
![]()
Trevligt med en fellow brewer i tråden. Vad blev det bryggt?
Är den kvar tar jag denIngen som är sugen på att testa denna ultra-affordable? Trådpris 500 spänn!
![]()
Fan vad kul! Länge funderar på börja brygga nu då det finns vettiga kit bara aldrig kommit till skott11,5 liter till jäsning blev det
![]()
/ P
Nu är det här inget microbrand, men iaf affordable
Vad tycker ni om denna?![]()
![]()
Jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den bruna färgen eller om det på riktigt är bajs, lite som nya Seiko femman![]()
Svart urtavla är redan införskaffadpasha kan aldrig bli fel, klassisk men lite sportig med
(Även fast jag nog föredragit vit eller svart tavla)
Snyggt!Denna kom upp i mitt IG flöde. Ngn som sett tidigare? Drygt 3kSEK med NH35 verk.
"the Altitude is built in Zurich, finished in the UK and comes with a single-piece waterproof strap made in Italy from sustainably-sourced rubber"
![]()
https://rotatenorth.com/collections/altitude/products/altitude-pilots-watch-36mm-seal-black
Behöver fler GG!
![]()
Kolla kiten på Lilla Köksbryggeriet, jag körde 3 sådana omgångar för att se om det var kul innan man spenderade mer än nödvändigt på detFan vad kul! Länge funderar på börja brygga nu då det finns vettiga kit bara aldrig kommit till skott
Edit - Har du några bra tips?
Blir att vänta lite med inköpen nu känner jag dessvärre, tänkt försöka byta bort min Scurfa mot något kul först och har en Yema på väg hemDivemaster från SW?
Blir att vänta lite med inköpen nu känner jag dessvärre, tänkt försöka byta bort min Scurfa mot något kul först och har en Yema på väg hem![]()
Ja det är tydligen såna tiderHögtryck!![]()
Fan vad kul! Länge funderar på börja brygga nu då det finns vettiga kit bara aldrig kommit till skott
tack för tipset!Kolla kiten på Lilla Köksbryggeriet, jag körde 3 sådana omgångar för att se om det var kul innan man spenderade mer än nödvändigt på det![]()
Sen har ju du något jag är sugen på att pröva också, icke att förglömmaHögtryck!![]()
Cool liten sak!Denna kom upp i mitt IG flöde. Ngn som sett tidigare? Drygt 3kSEK med NH35 verk.
"the Altitude is built in Zurich, finished in the UK and comes with a single-piece waterproof strap made in Italy from sustainably-sourced rubber"
![]()
https://rotatenorth.com/collections/altitude/products/altitude-pilots-watch-36mm-seal-black
tack för tipset!![]()