• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Spenderar kvällen med att bygga 6000-bitars Hogwarts tillsammans med FruBr. :D Harry Potter-Lego på bordet och Traska på armen, kanske världens bästa fru? ;) Fick tyvärr inte med hennes klocka på bild. :p
PSX_20200525_210428.jpg

PSX_20200525_210402.jpg
Er du fornøyd med casioen?! Den er så grym. Har lenge ønsket å kjøpe den men vært litt usikker!?

Testade lite att borra upp ett lughåll på ett gammalt qvarts ur som inte används. Verka funkar. Ska bara få tag en annan borrmaskin som kan ta mindre borr. Körde eltejp idag. Tog tyvär inga bilder

Haha, minst sagt! Kul med gemensamma hobbys (läs: lika nördig fru). :D

Ja, riktigt kul byggsats måste jag säga. :)

Er du fornøyd med casioen?! Den er så grym. Har lenge ønsket å kjøpe den men vært litt usikker!?
Jag är väldigt nöjd med den, har i princip inte gått en dag sen jag fick den utan att den var fått vara med. :) Är du sugen på en så kör, skulle du inte gilla den så är den väldigt lätt att sälja vidare.

Senast ändrad:
:D
Diloy straps har en del trevliga så kolla där.
Börjar själv bli lite småsugen på att testa en Gruppo. Får väl börja jakten kanske :).
Vilket drömtips, 150 spänn för ett sånt jag söker! Bra kvalité?:rolleyes: Jaaa, kul!
Kanske ett riktigt fläskigt läder? :wideyed: ("lånad" bild)
D0pMn5ZUwAIfWbV
Ser riktigt bra ut, det kanske jag borde införskaffa mig till min andra GG:eek: Vet du vem som gjort det där bandet? Lite grisen i säcken med läderband, tycker jag:angel:

Ja, visst är den häftig!:cool:
--------
Case size: 45 mm x 50 mm
Case thickness: 16 mm
Lug width: 20 mm
Movement: Automatic
Origin: Swiss Made
Packaging: Weatherproof Equipment Case
Warranty: 2 Year International
Water resistant: 100 ATM
--------
https://www.zodiacwatches.com/colle...-saturation-x-andy-mann-watch-limited-edition
Grymt bra sommarklocka skulle jag säga, tycker att du borde slå till :cool: Med tanke på de integrerade luggarna lär den ju inte bära för stort heller, vilket jag gillar

Tillbaka
Topp