C
Coach
Guest
Kan ju sälja av allt annat då Traskan upptar all handledstid just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okay så kjedelig da, men skal se om jeg finner noe liktNej dessvärre inte, det är bara en sida där de försöker få tag på fler människor och mera pengar till sin Kickstarter för att börja tillverka klockan
Jag har norpat åt mig fem på en månad nu men det är ett gäng som ska ut också. Har inte orkat lägga ut annons än...Du! Och lite jag kanskeHar blivit två via KS och en via tradera sista månaden...
Edit: den sistnämnda bör dyka upp idag om Schenker sköter sig
Eller er det noe du kan begynne å starte? Hadde varit kul om folk her i gruppen hadde lagt sammen litt cash og lagd enDet var en Kickstarter som tyvärr inte nådde målet, förmodligen på grund av att de behövde sälja väldigt många klockor för gå runt. Vi alla håller givetvis tummarna för en ny, mindre ambitions omgång.
Nej jag har inte det men det borde man ju, ska se om jag kan hitta någonstansHar du sett säsong 3 ?
Jag vågade inte hoppas på mycket, men den levererade verkligen
Isande skräck utan våld det kan han, mästare Lynch.
Om nån av dom är en billig square kan du ju skicka ett pmJag har norpat åt mig fem på en månad nu men det är ett gäng som ska ut också. Har inte orkat lägga ut annons än...![]()
"Bytes lördag" säger jagJag har norpat åt mig fem på en månad nu men det är ett gäng som ska ut också. Har inte orkat lägga ut annons än...![]()
Vad är billigt..?Om nån av dom är en billig square kan du ju skicka ett pm![]()
DHL Express. Och nu kom jag på att det inte alls var fraktfritt. Det kostade 20 USD.Magisk tavla! Och ser ut som patineringen redan är igång! Mycket fint. Men tog du Dhl eller post?
Typ inte det de säljs för på Ebay.Vad är billigt..?![]()
Det mesta är dyrt på Ebay, jag skulle aldrig sälja för priserna här.Typ inte det de säljs för på Ebay.
Kul, vad har du tenta i?Är man snabb så kan man tat lugnt....avnjuter en till kaffe i väntan på fler tentauppgifter. På sitter min Zodiac ZO5502.
![]()
Yikes, me no likey that stuffVågrörelselära![]()
Det är en bra fråga haha.. nej men blir nog nån av dom billigare för mig ifall jag ska prova en fyrkant.. så nöjd med min dw9052 så dom flesta andra har fått lämna dockVad är billigt..?![]()
Kan bara hålla med.Kan ju sälja av allt annat då Traskan upptar all handledstid just nu.![]()
Den är galet skön på handleden.Kan bara hålla med.
![]()
Kan ju sälja av allt annat då Traskan upptar all handledstid just nu.![]()
Kan bara hålla med.
![]()
Nog första gången jag har en klocka som jag står ut med länken. Skönt att du fick en ny länk medDen är galet skön på handleden.![]()
Kan ju rekommendera en GW-M5610-1ER i så fall, finns ingen som är mer prisvärd. Har faktiskt min på mig nu.Det är en bra fråga haha.. nej men blir nog nån av dom billigare för mig ifall jag ska prova en fyrkant.. så nöjd med min dw9052 så dom flesta andra har fått lämna dock
Tack detsamma, Ceramica är väldigt mysiga klockor överlagDen är bra den där
![]()
Är man snabb så kan man tat lugnt....avnjuter en till kaffe i väntan på fler tentauppgifter. På sitter min Zodiac ZO5502.
![]()
Väldigt trevlig, första ”fina” klockan jag köpte. På jobbet kör jag bara klockor som inte piper, allt för att effektiviseraTack detsamma, Ceramica är väldigt mysiga klockor överlagKul förresten att den används på en flygplats, kan tänka mig att det är praktiskt med en klocka med minimal mängd metall där