Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt köpflow!!Jag har norpat åt mig fem på en månad nu men det är ett gäng som ska ut också. Har inte orkat lägga ut annons än...![]()
Hur känns den? Den ser grym ut! Helt klart min smakDå kom den lille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det där är väl en Speed Dragon? Jag tycker att den finns ganska ofta ute och de är ju snorbilliga med tanke på vad man fårGillar verkligen den där Zodiac-modellen, en pjäs man inte ser så ofta!![]()
Jag försökte sätta det på Micro-Squalen men det var för tight mellan boetten och stiften, ska se vad jag har för bra objekt!Skönt köpflow!!
Vad snällt av PostNord att leverera 2K-prylarna i rimlig tid. Har du något lämpligt försöksobjekt med 20mm luggar?
![]()
Wow! Så jäkla bra den därDå kom den lille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanligt användande faktiskt.Saltvatten?
Snyggt! En lite ovanlig klocka - kul!Denna hämtade jag ut igår efter att ha väntat i en månad på att den ska skickas över från England.
![]()
Ah, jag förstår. Lädret är nog något tjockare än ett "standardnato". Fortis kanske?Jag försökte sätta det på Micro-Squalen men det var för tight mellan boetten och stiften, ska se vad jag har för bra objekt!![]()
Då kom den lille![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Även Helson har en kolfiberdinka. För den som vill ha diskretare tigrering...Väldigt trevlig, första ”fina” klockan jag köpte. På jobbet kör jag bara klockor som inte piper, allt för att effektiviseraJust nu är jobb-klockorna alla batteriklockor, hade varit trevligt med något automatiskt. Sjukt sugen på en Squale T183, borde funka tycker jag.
![]()
TulkAffordable deluxe idag. Tishulk? Hulkell?
![]()
Det där är väl en Speed Dragon? Jag tycker att den finns ganska ofta ute och de är ju snorbilliga med tanke på vad man fårTror att det beror på att 40mm ofta ligger ute som damklocka. Brukar gå runt 500-1000kr och den är värd betydligt mer än så tycker jag.
![]()
Hur passade länken?Denna hämtade jag ut igår efter att ha väntat i en månad på att den ska skickas över från England.
![]()
Det var väl bara en tidsfråga...Nytt på g från Heimdallr. Man undrar ju varifrån inspirationen kommer...
![]()
![]()
![]()
De vill ju inte bli anklagade för designstöld!Det var väl bara en tidsfråga...
Men dom missade ju vågorna!![]()
Uj, den var finÄven Helson har en kolfiberdinka. För den som vill ha diskretare tigrering...
https://www.helsonwatches.com/shop....Forged-Carbon/c/25924090/offset=0&sort=normal
![]()
Kanske var min, den fick gå på Tratten har jag för migDet stämmer, och det är sant. Ser den inte så ofta här eller i Zodiac-tråden, men som du säger är det en vanlig modell, som går för ett riktigt bra pris. Vilket gör att den känns underskattad, och borde gå för mer.
Minns att en såldes på Tradera för strax över 500kr precis när jag hade blivit medlem här på KS, var nära att slå till, men köpte då en annan Zodiac som låg ute samtidigt![]()
Jag med, hoppas den inte blir for litenHärligt! Hoppas att du blir nöjd.![]()
Fasen vad synd. Var det ingen som nappade på erbjudandet om att köpa in ett 100-pack till kontoret?Klart man backade. Synd att projektet inte gick i lås.![]()
Härligt att se en tillverkare som ser ut att verkligen bry sig om den färdiga produkten.
Finns det inte en tråd om erotiska klockor här på KS? Jag tycker att de kan vara rätt trevliga om det görs på rätt sätt.Nej fy för den lede, nakna kroppar (Ulysse Nardin) och könsdelar vill jag inte se på klockor![]()
Välkommen till KS! Glöm inte bort att hoppa in i G-shocktråden också!Da er den bestilt, gleder meg til å få den på armen! Det blir stas! #Happy guy, kommer til å legge ut noen bilder når den kommer
Jag suktade ett tag efter en GWG 1000, men ombestämde mig när jag insåg att dess funktioner styrs med kronan.Jag med, hoppas den inte blir for liten![]()
Så vackert.Sommar och sol, borealis är cool
Det vi vill åt, är chumbas båt
Att få bada och sola, att hos mogge få poola
Köpa ölen på bulk, prova birchgroves hulk
Vore drömmen för mig, vilken underbar grej
![]()
![]()
Vart hittade du dom renderingarna?Nytt på g från Heimdallr. Man undrar ju varifrån inspirationen kommer...
![]()
![]()
![]()
Den känns liten, har inte rockat 36mm på länge så det krävs nog några dagar på armen. Tycker dock den är riktigt snygg!Hur känns den? Den ser grym ut! Helt klart min smak![]()
Orginal blir nog knepigt, jag har en orginal Seiko Z199 med med fel ändlänkar så får köra på Uncle Seiko's.Någon som har koll på vart jag kan hitta en orginallänk till min Kanji?![]()