• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Någon som har koll på vart jag kan hitta en orginallänk till min Kanji?
9AABC3E5-86C1-43EC-AE62-00012B62D3E3.jpeg

Det där är väl en Speed Dragon? Jag tycker att den finns ganska ofta ute och de är ju snorbilliga med tanke på vad man får :) Tror att det beror på att 40mm ofta ligger ute som damklocka. Brukar gå runt 500-1000kr och den är värd betydligt mer än så tycker jag.
CE7892D4-D195-4B53-8C05-1E6C81DF014A.jpeg

Det stämmer, och det är sant. Ser den inte så ofta här eller i Zodiac-tråden, men som du säger är det en vanlig modell, som går för ett riktigt bra pris. Vilket gör att den känns underskattad, och borde gå för mer. :)

Minns att en såldes på Tradera för strax över 500kr precis när jag hade blivit medlem här på KS, var nära att slå till, men köpte då en annan Zodiac som låg ute samtidigt :)

Även Helson har en kolfiberdinka. För den som vill ha diskretare tigrering...
https://www.helsonwatches.com/shop....Forged-Carbon/c/25924090/offset=0&sort=normal
unnamed-4.jpg
Uj, den var fin :woot:
Det stämmer, och det är sant. Ser den inte så ofta här eller i Zodiac-tråden, men som du säger är det en vanlig modell, som går för ett riktigt bra pris. Vilket gör att den känns underskattad, och borde gå för mer. :)

Minns att en såldes på Tradera för strax över 500kr precis när jag hade blivit medlem här på KS, var nära att slå till, men köpte då en annan Zodiac som låg ute samtidigt :)
Kanske var min, den fick gå på Tratten har jag för mig :) Blev lite sugen igen nu...

Klart man backade. Synd att projektet inte gick i lås. :D
Fasen vad synd. Var det ingen som nappade på erbjudandet om att köpa in ett 100-pack till kontoret? :(
@FOQ såg du denna posten i gruppen?
E0C50B63-BED3-4F19-B15E-3980E99A523F.jpeg
Härligt att se en tillverkare som ser ut att verkligen bry sig om den färdiga produkten. :happyhappy: Produktbilderna på deras hemsida är rätt tråkiga men bilder som dina är :hungry:
Nej fy för den lede, nakna kroppar (Ulysse Nardin) och könsdelar vill jag inte se på klockor :stop:
Finns det inte en tråd om erotiska klockor här på KS? Jag tycker att de kan vara rätt trevliga om det görs på rätt sätt.
Da er den bestilt, gleder meg til å få den på armen! Det blir stas! #Happy guy, kommer til å legge ut noen bilder når den kommer
Välkommen till KS! Glöm inte bort att hoppa in i G-shocktråden också! ;) https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktråden.24037/

Tillbaka
Topp