Tack! Nja, inte riktigt morgon. Vaknade till här mitt i natten. :/
Jag med och min första impuls var att klicka upp klocksnack...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Nja, inte riktigt morgon. Vaknade till här mitt i natten. :/
TackVerkar som att han envisas med att göra ALLT förutom den fysiska produktionen själv, förstår att det leder till stress och vresighet.
Nu vill jag visst ha en Tuna också... Grym!
Det självklara valet med tanke på att det nästan är sommar.
![]()
Den är så jäkla bra den där. Kan inte riktigt släppa den efter igår. Är det där en Makaira? Jag hittar bara Makairor med två kronor...!?Denna hämtade jag ut igår efter att ha väntat i en månad på att den ska skickas över från England.
![]()
Den färgen alltså. Bahama banana nam nama yellow som den borde hetat om jag fått bestämma.Det självklara valet med tanke på att det nästan är sommar.
![]()
OHYGGLIGT snygg! Fantastiskt bra gul!Det självklara valet med tanke på att det nästan är sommar.
![]()
FörlåtDet går bra här i tråden bara, det är egentligen en rätt crazy idé. Det började förra året nångång med att jag postade en bild av klockan eftersom jag tyckte synd om den för att den är så jädra ful...
Så med tiden så gillade jag den mer och mer pga just detta och på den vägen är det !
Kommande borealis är en färgstark historia
Pre-order i juni.
![]()
Haha verkar så om inte annat. Användbar både sommartid och vintertidinbyggd reflex?
Mycket tjusigt, indexen ser rejäla ut, eller synvilla?Det självklara valet med tanke på att det nästan är sommar.
![]()
Nej denna heter C11 MSL Automatic (Selitta eller ETA). Finns också en chrono version fast med Rhonda quratz verk i den.Den är så jäkla bra den där. Kan inte riktigt släppa den efter igår. Är det där en Makaira? Jag hittar bara Makairor med två kronor...!?
Detta är en Christopher Ward C11 MSL Automatic(. CW tillverkade den modellen under en kort period bara sedan dess har de varit väldigt eftersökta. De dyker upp på ebay ibland. Det var där jag köpte min.Damn! Den där får du gärna berätta mera om!
Haha det är lugnt
Jag med! Och varje gång du postar en bild på din, så måste jag ta på mig min när första bästa tillfälle gesAlltså blir glad varenda gång jag ser den här
![]()
Lycka till!Dags för jobbintervju och därefter dörrbyte på bilen. Då är det bäst att ha med sig två klockor
![]()
Härligt!Alltså blir glad varenda gång jag ser den här
![]()
Lycka till!Dags för jobbintervju och därefter dörrbyte på bilen. Då är det bäst att ha med sig två klockor
![]()
Svårt att ta av Squalen kan jag tänka migJag med! Och varje gång du postar en bild på din, så måste jag ta på mig min när första bästa tillfälle ges![]()
Lycka till! Med båda sakerna!Dags för jobbintervju och därefter dörrbyte på bilen. Då är det bäst att ha med sig två klockor
![]()
Ja, men gillar ändå att byta klocka. När man har fler fler man gillar så känns det ganska bra ändåSvårt att ta av Squalen kan jag tänka mig![]()