Svalt att ha ett sådant åk parkerat vid farstukvistenNej är anställd väldigt skönt.
Men är bara jag som kör den och har den hemma varje dag.
Väldigt fritt arbete det jag gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svalt att ha ett sådant åk parkerat vid farstukvistenNej är anställd väldigt skönt.
Men är bara jag som kör den och har den hemma varje dag.
Väldigt fritt arbete det jag gör.
JaSvalt att ha ett sådant åk parkerat vid farstukvistenHa en trevlig dag !
Tanken slog mig både en och två gånger!Eller frågar du @SpaceAce om han kanske vill tillverka en![]()
Den har en spännande form men resten upplevde jag som tråkigt.Exakt. Jag har en köpesannons ute men har fortfarande inte fått napp. Du tyckte alltså inte att den var något vidare?![]()
Japp det stämmer..Tack för tipset. Är det på Aliexpress eller?
Haha, är det inte det som är charmen med den då?Den har en spännande form men resten upplevde jag som tråkigt.
Jag gillar när det händer något, det behöver inte vara mycket men något. Här hände ingenting.
Det kan stämma. Det är nog inget fel på den, men jag och den var ingen bra matchning.Haha, är det inte det som är charmen med den då?No frills, bara rakt på sak.
Säkert 2a på denna men flatvent, ISOfrane, mm300, våffla eller Tropic. Typ allt dåTanken slog mig både en och två gånger!
Men tittade nu på min rulle för fyra klockor och den är rätt stor, ska jag rulla in sex klockor blir det kanske lite otympligt. Kollar nog på en låda istället.
Btw, gummitips till Tuna-hommages?
Intressant! Jag tyckte också att den såg nice utMärket heter MAT och de ska vara tillverkade i Frankrike. Gillar boetten då den skiljer sig från mycket annat som finns ute på marknaden. Dock så finns ingen länk (org.) att tillgå. Det är även såpass tight mellan boett och hålen för bandstift att ingen vanlig länk med raka ändlänkar passar. Därav denna modifikation.
https://www.matwatches.com/en/
![]()
De är applicerade. Inte jättehöga men förstärks eventuellt vid höga kontraster.Mycket tjusigt, indexen ser rejäla ut, eller synvilla?
Jag använder själv en rulle för med 6 platser och de blir väldigt otympligaTanken slog mig både en och två gånger!
Men tittade nu på min rulle för fyra klockor och den är rätt stor, ska jag rulla in sex klockor blir det kanske lite otympligt. Kollar nog på en låda istället.
Btw, gummitips till Tuna-hommages?
Sjukt coolt!Ghetto-bund prototyp 1.1.
Trimmat till rätt bredd.
Nu återstår sömmar och att hitta/göra ett nytt band till klockan som matchar bund-delen...
![]()
Tackar!Sjukt coolt!Vad är det för luggbredd på den där lilla tuffingen?
![]()
15mm!? En riktigt udda fågel.Tackar!
15mm.![]()
Jag har en idé om att sy fast två hakar på ett Nato eller mn. Det är för tight för att kunna trä något under luggarna...15mm!? En riktigt udda fågel.Jag har en massa 16mm-band hemma ifall du "villhöver" ha ett. Det kanske går att få dit med lite enkel modifikation...
![]()
Trist! Den som såg så fin ut, men så är det iblandGod dag! Tyvärr får min nya Hamilton lämna så om någon här inne är sugen så får ni tjoa, tänkte vara lite hygglig med priset till er som gör denna tråd så trevlig![]()
Ja den är väldigt fin, är bara jag som inte kommer överens med storleken. Är nog för ovan med 36mm och kort L2L. Ser säkert bra ut på bild haha men det är känslan som är fel helt enkelt.Trist! Den som såg så fin ut, men så är det iblandDen bör ryka snabbt!