• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hej,
Någon mer som har Karlskrona Midnattssol Sunburst blue?
Jag själv är supernöjd med min,riktigt schysst effekt i ljus.
OBS, bild lånad då jag bär annat idag.

Bilagor

• YmwOO94.jpg
    YmwOO94.jpg
    86.7 KB · Visningar: 4
Halios_Seaforth_GMT-0488.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0513.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0520.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0538.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0553.jpg

Insåg när jag satte på den här i morse att det var en dryg månad sedan sist, då datumet hade stannat på 18. Knasigt. Men den är lika bra som förrut. Passar också väldigt bra till en fredagssväng runt sjön med min sambo + fika på det nya cafét med kanelbulle med lingon. (Ja, det var riktigt gott!) Kan inte minnas när det var så stilla ute som idag.

Halios_Seaforth_GMT-0488.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0513.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0520.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0538.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0553.jpg

Insåg när jag satte på den här i morse att det var en dryg månad sedan sist, då datumet hade stannat på 18. Knasigt. Men den är lika bra som förrut. Passar också väldigt bra till en fredagssväng runt sjön med min sambo + fika på det nya cafét med kanelbulle med lingon. (Ja, det var riktigt gott!) Kan inte minnas när det var så stilla ute som idag.
Så bra! GMT versionen står högt upp på min önskelista. Jag önskar verkligen att den fanns på länk dock.

Tillbaka
Topp