Tror inte det är några problem i denna trevliga tråd. Högt till tak vid trevliga diskussioner . Värre då med ständigt återkommande "Det är en kopia av... ".Egentligen lite tokigt att diskutera Yema i den här tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det är några problem i denna trevliga tråd. Högt till tak vid trevliga diskussioner . Värre då med ständigt återkommande "Det är en kopia av... ".Egentligen lite tokigt att diskutera Yema i den här tråden
+1Tror inte det är några problem i denna trevliga tråd. Högt till tak vid trevliga diskussioner . Värre då med ständigt återkommande "Det är en kopia av... ".
Nej det tycker jag inte. Den är ju affordableEgentligen lite tokigt att diskutera Yema i den här tråden
Nej det tycker jag inte. Den är ju affordable
Inte vad jag vet. Riktigt fin, men lite dyr tycker jag...Ja, Superman i alla fall. Yachtinggrafen kostar ju en hel del mer även om den ligger på under halva priset av sina vintage-föregångare.
Jag sökte i tråden och såg att det finns ett par Oak&Oscar, men det är ingen som har slagit till på Flyback-kronografen?
Grymt läcker!Onsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
Grymt snygg!Onsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
Riktigt jävla bra!Onsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
Så jävla snygg, grattis!!Onsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
Grattis!! *uppdaterar ups konstant*Onsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
Så jävla snygg, grattis!!
Grattis!! *uppdaterar ups konstant*
Du är inte ensamSitter och grämer mig för att jag inte hoppade på tåget när alla beställde
Vad blev det för din del?Grattis!! *uppdaterar ups konstant*
Abyss blå, datum, safirVad blev det för din del?
Great pic!Onsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
Den var ju snygg! Bra pris också om man vill ha en flygare men inte känner för att lägga ut IWC-summor..Har fått en släng av flieger sjuka. Kan dock inte bära upp dom 44mm som är vanliga på dessa modeller. Finns en riktigt fin parnis här i tråden. Därför sugen på denna 39 flieger ish
Nån med erfarenheter från märket?
Ett nh35 verk och prislapp på 1,4 kan it slå fel.
Edit: glömde 200m vattentäthet också.
Någon som har en Straton Curve Chrono? Hur är den rent kvalitetsmässigt och hur bärs den?
I saw those on k&s, great price for them, I was saving my money for thehalios at that time.Mina Halios, Delfin och Tropic!
OK! Tackar! Ja, för runt 1,5k är det ju värt att prova. Färgerna är grymma och jag gillar retroestetiken.Haft, överlag väldigt positiv. Jag gav 1.5k väl värd de pengarna. Skulle säga den var prisvärd även vid 2.5k begagnad. Det enda negativa var lite dålig ar på glaset och inre vridningen inte så lätt att hantera då den flyttade sig lätt ex när kronan kl 10 skruvas in. Resten trevligt, lite udda med vita visare till polerade index men ökade iof läsbarheten mkt!
42mm varianten är rätt stor och bastant vilket jag iof gillade mkt
U n me both brother! Googlar mig galen!Måste ha en Halios seaforth
Fick besök nyss. (Bilder kommer när jag hunnit öppna lådan... )Grattis!! *uppdaterar ups konstant*
Och hur hinner du skriva det här INNAN du öppnat lådan?Fick besök nyss. (Bilder kommer när jag hunnit öppna lådan... )
Magi.Och hur hinner du skriva det här INNAN du öppnat lådan?