Hjelm
Guld
Men det va då helvete vad bra bilder du tar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det va då helvete vad bra bilder du tar!
SnyggOnsdag innebar julafton för min del. Vansinnigt nöjd med min Seaforth!
$300 för NH35 varianten. Det är bra pris måste jag säga.Swordfish
Snyggt!!!! =)
Den tavlan är läcker, Snyggt med de pastellå detaljerna. Funderade stark på den som alternativ, men fastnade i att gå totalt baby!
När släpps denna? Riktigt sugen.Mums... Denna skulle jag kunna tänka mig faktiskt.
42mm dia, 48mm L2L och 13mm tjock.
Ja, det hade varit fint!Så bra! GMT versionen står högt upp på min önskelista. Jag önskar verkligen att den fanns på länk dock.
Som du väntat, grattis. Grymt fin!
Var är det där bandet köpt?Denna tråden är helt klart den mest intressanta på ks. Speciellt om man gillar udda dykare. Ingen dykare men microbrand
Det ingick i köpet av en Zelos Eagle. Även om du köper en Z Hammerhead.Var är det där bandet köpt?
Tycker den liknar en Sinn 556 rätt så mycket, kanske det du tänker på? Ser ut som en ganska trevlig klocka iallafall!Det är en så liten detalj, är ju mer en funktion än formgivning.
Tack för detSom du väntat, grattis. Grymt fin!
Nästa vecka stod det. Sen vet jag inte om det är preorder eller inte.När släpps denna? Riktigt sugen.
Sweet!!!Idag kom min med inte lika fina bilder som ni andra men bjuder på ett handledsskott iaf.
Ja det blev ett par stycken som trilla in idag. Var inget lätt val, alla varianter var snygga.Sweet!!!
Kul att se så många olika varianter av klockan
Yep, med visare från Sinn 104Tycker den liknar en Sinn 556 rätt så mycket, kanske det du tänker på? Ser ut som en ganska trevlig klocka iallafall!
Ja det såg jag nu när du påpekade det haha!Yep, med visare från Sinn 104
Instämmer i körenSandwichtavla är ändå rätt mysigt...
Oj kollade lite fel. Kostar 2650 chf dvs ca 23917kr..hmm..Wow blev kär direkt. Hittade nåt märke som heter "Laventure". Bronsen ser ju riktigt nice ut (finns även i stål), Kostar ca 9000kr. ETA 2824 verk och 41mm stor... Nån som har?
Den har varit uppe i tråden förut. Det är även 2650 chf utan skatt. Men jag tror någon beställt. Minns inte vem dockOj kollade lite fel. Kostar 2650 chf dvs ca 23917kr..hmm..
Aha hoppas personen ser och vill sälja..Den har varit uppe i tråden förut. Det är även 2650 chf utan skatt. Men jag tror någon beställt. Minns inte vem dock
Grå. Det är ju höst!Grå eller "gul"?
Grå alla dagar. Men gul har snyggare ring..Grå eller "gul"?