Code
AKA Vincent B
Grå alla dagar, men gula har snyggare ring..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grå alla dagar, men gula har snyggare ring..
Grå eller "gul"?
Om jag inte hade den gula redan hade det med stor sannolikhet blivit en grå med sapphire bezel.Grå alla dagar. Men gul har snyggare ring..
Den grå är ju väldigt "classy" men jag är sjukt svag för den gula. Grymma bägge två och kul att typ samma klocka får så annorlunda uttryck med olika färg och vridring.
Gaah! Jag tar bägge två , tack!Grå eller "gul"?
Sitter och grämer mig för att jag inte hoppade på tåget när alla beställde
Du är inte ensam
Måste ha en Halios seaforth
Abyss Blue Halios Seaforth. One of 40 variations of series III. And I did not see one ugly one yet..... To answer the most asked question these days: yes we will have some available due to cancellations of orders. Not many though. We will announce start of sales via our newsletter a few days in advance. No, we will not put you on a list this time. Too many customers, too few watches. It would be clever to register an account at our site to be quicker during check out I guess. Note: we will only deliver to Europe/Russia.
Schhh ... Låt oss andra dödliga ha en chans.Från Forasec på Instagram:
Någon som känner till Italienska
Unimatic, dom har en del coola
tänker främst på U1-EM!
De är brutala, har varit när att trycka hem en. Minns att @Dalomo lade upp bilder på sin vid nåt tillfälle här i tråden...
Japp, priset är väldigt magstarkt för en kickstarter 2017... Fantasi summor tyvärr.Oj kollade lite fel. Kostar 2650 chf dvs ca 23917kr..hmm..
Mycket Zelos nu. Drog på ett gammalt gummi idag.
Sjukt brutal! På ett bra sätt såklart..Stämmer bra. Diggar den, välbyggd och egen. Tyvärr får den inte så mycket tid som den förtjänar. (Kan vara till salu...)
Sjukt snygg! Riktigt fina bilder du tar.Ruggigt nöjd!
Nu får du lägga ner. Det är som att sitta och vifta med vaccinet för Ebola när alla andra bakom karantän glaset är smittade.Ruggigt nöjd!
Nu får du lägga ner. Det är som att sitta och vifta med vaccinet för Ebola när alla andra bakom karantän glaset är smittade.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/302740336392
Sitter på mobilen så vet inte huruvida den här länken hjälper, men håller tummarna
Testa att skriva till säljaren av annonsen du citerade. Jag vet att han tidigare ha haft alla modeller även om de inte legat på eBayNågon som vet var man kan köpa San Martin Aviator Bronze (Aviator One)?
Finns även @szwatchsupplier på Instagram man kan höra med. Bättre priser där än på Ebay också.Testa att skriva till säljaren av annonsen du citerade. Jag vet att han tidigare ha haft alla modeller även om de inte legat på eBay
Grymt snygg. Livsfarligt att följa den här tråden, nu är jag på jakt efter en Halios också.Ruggigt nöjd!
Känns som man är den enda på forumet som inte har en halios.Efter all denna väntan och tvekan om detta verkligen var rätt köp....
Jag är helt tagen! #keeper
Man börjar förstå hypen när man väl håller den.Känns som man är den enda på forumet som inte har en halios.
Nä du är inte ensam. Det svänger här i tråden, det är tjusningen. Ett släpp som många väntat på och verkar nöjda med skall visas upp och firas, det är kanoon. Vi som inte slog till kanske lär oss nåt. För ett litet tag sen var det bara brons (nästan) och mycket Zelos. Nån gång var det diskussion om olika glassorter. Och hela tiden lär man sig nåt nytt... Kör på!!!Känns som man är den enda på forumet som inte har en halios.
Jag har inte heller någon men det lutar ju fanimej åt att man skaffar sig en snartKänns som man är den enda på forumet som inte har en halios.