• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dags att byta från mikro till affordable. Kan ju passa på att tacka @Silverglantz för bundband och byteslördag, passade ju ganska bra. Nästan lite vietnamkänsla tycker jag :D
F2E4C6E9-A6D3-48A4-A01B-0C73AE9526F5.jpeg

Hamilton gör fasen klockor i min smak:) har testat en khaki field auto.. Men en mekanisk vore mumma:)
Haft Khaki Auto, Khaki Pilot och Khaki Mechanical. Alla grymma. Mechanical Field är nog bekvämast men också svårast att hitta bra band till, passar bara med single pass nato/zulu eller bund tycker jag, sjukt långa luggar på den :D Pilot Flighttimer var en liten tjockis men både den och Auton var riktigt strapmonster. Du får hålla utkik på köp&sälj ;)

Haft Khaki Auto, Khaki Pilot och Khaki Mechanical. Alla grymma. Mechanical Field är nog bekvämast men också svårast att hitta bra band till, passar bara med single pass nato/zulu eller bund tycker jag, sjukt långa luggar på den :D Pilot Flighttimer var en liten tjockis men både den och Auton var riktigt strapmonster. Du får hålla utkik på köp&sälj ;)

Tycker oftast inte nato är något vidare. Men på casio f91 och på en snk803 som jag har här hemma så är nato bekvämt. Så väldigt små och lätta klockor fynkar.. Mekanisk måste jag testa nångång:)

298CA79A-F8C4-489B-88D5-20FBFD388990.jpeg

Fråga: ska/kan man bada med canvas från HR? De som man köper från Strapped.
Känner för att köpa en bunt av dem men gillar att använda klockorna i vatten så frågan om det är värt det.

EDIT: tips till mig själv är att läsa på strapped.se att jodå, de som är från HR har syntetskinn så de är vattentåliga. Här ska handlas!

Senast ändrad:
298CA79A-F8C4-489B-88D5-20FBFD388990.jpeg

Fråga: ska/kan man bada med canvas från HR? De som man köper från Strapped.
Känner för att köpa en bunt av dem men gillar att använda klockorna i vatten så frågan om det är värt det.

EDIT: tips till mig själv är att läsa på strapped.se att jodå, de som är från HR har syntetskinn så de är vattentåliga. Här ska handlas!
Jag har badat mycket med mina HR-band och det har funkat fint.

Tillbaka
Topp