Dags att byta från mikro till affordable. Kan ju passa på att tacka @Silverglantz för bundband och byteslördag, passade ju ganska bra. Nästan lite vietnamkänsla tycker jag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra. Den låter trevligt.Dom säger det. Svarthök...
Jag hörde dom på långt håll, så jag var förberedd när dom flög förbi. Dom låg ännu lägre över land...Bra. Den låter trevligt.![]()
Hamilton gör fasen klockor i min smakDags att byta från mikro till affordable. Kan ju passa på att tacka @Silverglantz för bundband och byteslördag, passade ju ganska bra. Nästan lite vietnamkänsla tycker jag
![]()
Satt som en smäck, grymt bra!Dags att byta från mikro till affordable. Kan ju passa på att tacka @Silverglantz för bundband och byteslördag, passade ju ganska bra. Nästan lite vietnamkänsla tycker jag
![]()
Haft Khaki Auto, Khaki Pilot och Khaki Mechanical. Alla grymma. Mechanical Field är nog bekvämast men också svårast att hitta bra band till, passar bara med single pass nato/zulu eller bund tycker jag, sjukt långa luggar på denHamilton gör fasen klockor i min smakhar testat en khaki field auto.. Men en mekanisk vore mumma
![]()
Benägen att hålla medSatt som en smäck, grymt bra!![]()
Så jäkla vacker. Måste nästan vara den ultimata sommarklockan.Tanken var ju inte att redan vara inne på sommarklocka numero tres men denna gång ska jag fasiken tygla mig!!!!
![]()
![]()
Haft Khaki Auto, Khaki Pilot och Khaki Mechanical. Alla grymma. Mechanical Field är nog bekvämast men också svårast att hitta bra band till, passar bara med single pass nato/zulu eller bund tycker jag, sjukt långa luggar på denPilot Flighttimer var en liten tjockis men både den och Auton var riktigt strapmonster. Du får hålla utkik på köp&sälj
![]()
Fasiken vad den satt gött. Är inget fan av bund annars men denna kombon var riktigt bra.Dags att byta från mikro till affordable. Kan ju passa på att tacka @Silverglantz för bundband och byteslördag, passade ju ganska bra. Nästan lite vietnamkänsla tycker jag
![]()
Precis fått ihop en modd som jag gjort förut, denna gången blir det en keeper!
![]()
AM delar har jag valt att köpa från eBay UK för snabbhetens skull.Var köper du delar?
Härligt, på't baraDags för första dagen på nya jobbet!
![]()

Jag hörde dom på långt håll, så jag var förberedd när dom flög förbi. Dom låg ännu lägre över land...
Ibland drar någon svettig bonde igång något aggregat som låter liknande fast lägre volym, men visst har dom ett speciellt ljud.![]()
Underbart!Studentpresent till grabben. Jag ser det som att så ett frö.
![]()
Ja den är riktigt bra så därför måste jag kontra med egna bilder på min gamla OVM 39Vad händer, ingen har postat något på över en timma?
Här är en bild på min gamla OVM. Man kanske skulle skaffa en igen, fast en 39a
![]()
Edit: och bara för det så kom det poster![]()
Jag gillade den grå tavlan alltså. Den finns inte längre att köpa va?Ja den är riktigt bra så därför måste jag kontra med egna bilder på min gamla OVM 39
![]()
![]()
![]()
![]()
Inga som helst problem att bada med dom.![]()
Fråga: ska/kan man bada med canvas från HR? De som man köper från Strapped.
Känner för att köpa en bunt av dem men gillar att använda klockorna i vatten så frågan om det är värt det.
Jag har badat mycket med mina HR-band och det har funkat fint.![]()
Fråga: ska/kan man bada med canvas från HR? De som man köper från Strapped.
Känner för att köpa en bunt av dem men gillar att använda klockorna i vatten så frågan om det är värt det.
EDIT: tips till mig själv är att läsa på strapped.se att jodå, de som är från HR har syntetskinn så de är vattentåliga. Här ska handlas!
Jag har badat mycket med mina HR-band och det har funkat fint.
Formen, färgerna, namnetKlämmer på passarounden![]()
![]()

Blev ju kanon!Precis fått ihop en modd som jag gjort förut, denna gången blir det en keeper!
![]()