Har du skaffat fuskcykelTyp så, räddningen i uppförsbacken och motvinden är den något för starka elmotorn jag hängt på som gör att man susar upp i helt ok hastighet.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du skaffat fuskcykelTyp så, räddningen i uppförsbacken och motvinden är den något för starka elmotorn jag hängt på som gör att man susar upp i helt ok hastighet.![]()
Brukar få höra det ja, tycker det är okej som bilersättning men har en vanlig cykel till jobbet och romantiska cykelturer med sambon. Hon tycker tydligen inte om att cykla tillsammans när jag cyklar ifrån henne hela tiden...Har du skaffat fuskcykelGött med genomsura mysbrallor! Gå nu in och lägg på 510kg på marklyftstången och knäck Hafthor Bjornssons rekord.
Snyggt! Visst är den bra?God morgon tråden!
Idag får man ha klocka som klarar väta för nu regnar det till och med i Göteborg
![]()
Absolut, den satt som en smäck på handleden. Trodde den skulle vara biffigare än den var faktiskt. Den har ju helt klart närvaro men lagom sådan tycker jagSnyggt! Visst är den bra?![]()
Min sitter tight. Kan du inte spänna den med skruvarna?Absolut, den satt som en smäck på handleden. Trodde den skulle vara biffigare än den var faktiskt. Den har ju helt klart närvaro men lagom sådan tycker jag
Däremot är min shroud lite, liiiite lös. Sitter din fast stenhårt?
Har ingen insex-nyckel som passar tyvärr. Får la köpa senMin sitter tight. Kan du inte spänna den med skruvarna?
Va bra att någon klippte den, var lite sugen själv. Synd att den fick ligga så länge, var väl ett riktigt schysst pris?En nykomling idag
![]()
What? Fick du inte sålt dem här?Grattis! Ja man vill gärna ha fler färger. Och den där ytbehandlingen på stålet är bra alltså! Jag har haft min på länk varje dag i en månad och det syns ingenting. Den är som ny fortfarande. Är det någon som lyckats repa sin ännu?
Bild där man ser ytbehandlingen.
![]()
Ps. Pga Traskan ligger det en Näcken och en Squale le på Tradera.
Råkade visst beställa hem den här.. Full lumed tavla.. Ser riktigt cool ut..
Ser även grym ut på nato..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Ja man vill gärna ha fler färger. Och den där ytbehandlingen på stålet är bra alltså! Jag har haft min på länk varje dag i en månad och det syns ingenting. Den är som ny fortfarande. Är det någon som lyckats repa sin ännu?
Bild där man ser ytbehandlingen.
![]()
Ps. Pga Traskan ligger det en Näcken och en Squale le på Tradera.
Inte alls dum,Dagens nykomling. Zodiac Sea Dragon 39mm.
En härligt orange sommarpjäs.
![]()
![]()

Snygg!Dagens nykomling. Zodiac Sea Dragon 39mm.
![]()
![]()
Grymt snygg!Dagens nykomling. Zodiac Sea Dragon 39mm.
![]()
![]()
Japp den poppar braSnygg!
Bra drag i den orangea tavlan!
Yes, det där kan bli riktigt bra!Japp den poppar bra. Nu vet du vad länken ska sitta på
.
Tackar. Kunde inte motstå den eftersom jag vet hur bra dom är. Har haft en limefärgad tidigare och den skulle nog aldrig ha såltsGrymt snygg!
Ja jag får skaffa mig lite referenser här. Vara med på en byteslördag kanskeWhat? Fick du inte sålt dem här?
Satan vad hungrig jag blev nu! Gott!Första jobbveckan avklarad! Skönt med en mjukstart, bara tre dagar. Nästa vecka blir det istället sex jobbdagar i rad, inklusive ett 13-timmarspass. Idag blev det Ginault på armen samt "finfrukost". Trevlig fredag vänner!
![]()
![]()
Jag har ju gjort affär med dig. Starta en referenstråd så kan jag (och kanske fler) skriva en radJa jag får skaffa mig lite referenser här. Vara med på en byteslördag kanske![]()

Jag var så nära att köpa den för några veckor sedan. Riktigt härlig färg!Smurfen är fin
![]()
![]()
den där är ju grym! Ställer mig gärna i köDagens nykomling. Zodiac Sea Dragon 39mm.
![]()
![]()