• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

God morgon tråden!
Idag får man ha klocka som klarar väta för nu regnar det till och med i Göteborg ;)
IMG_20200605_091101.jpg

Har du skaffat fuskcykel ;) Gött med genomsura mysbrallor! Gå nu in och lägg på 510kg på marklyftstången och knäck Hafthor Bjornssons rekord.
Brukar få höra det ja, tycker det är okej som bilersättning men har en vanlig cykel till jobbet och romantiska cykelturer med sambon. Hon tycker tydligen inte om att cykla tillsammans när jag cyklar ifrån henne hela tiden... :rolleyes:

Grattis! Ja man vill gärna ha fler färger. Och den där ytbehandlingen på stålet är bra alltså! Jag har haft min på länk varje dag i en månad och det syns ingenting. Den är som ny fortfarande. Är det någon som lyckats repa sin ännu?
Bild där man ser ytbehandlingen.
IMG_20200430_161642.jpg

Ps. Pga Traskan ligger det en Näcken och en Squale le på Tradera.
What? Fick du inte sålt dem här?

Grattis! Ja man vill gärna ha fler färger. Och den där ytbehandlingen på stålet är bra alltså! Jag har haft min på länk varje dag i en månad och det syns ingenting. Den är som ny fortfarande. Är det någon som lyckats repa sin ännu?
Bild där man ser ytbehandlingen.
IMG_20200430_161642.jpg

Ps. Pga Traskan ligger det en Näcken och en Squale le på Tradera.

@CeDDan look look en svart Näcken utan datum.

Tillbaka
Topp