Hahaha, nej så illa är det som tur är inteÄr det så du fortfarande lyckas ha råd med att köpa klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, nej så illa är det som tur är inteÄr det så du fortfarande lyckas ha råd med att köpa klockor?
Den är snygg! Ganska hård design. Kantigt men clean. Datumet däremot känns lite fel - dels att det är ett runt datumfönster, dels för att datumskivan är vit och dels för att datum på klockor nästan alltid är fultVad tror mikrofolket om borealis nya?
Zelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Zelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Åh satan vilket fint pris på den!
Och det på en löningsdag som denna, blir svårt att inte göra ett köp!
Haha jag sitter också och försöker hålla emot!
Vi vet alla hur det kommer gå därHaha jag sitter också och försöker hålla emot!
Jag drar nog en beställning på den. Fast med ETA 2892.Haha jag sitter också och försöker hålla emot!
PVD-versionen var ju grym!Zelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Just bought a Spinnaker Hull from The Microbrand Store. Anyone who has experience with them, delivery times, etc.?
Citerar mig själv här. Har aldrig ägt en Zelos men den där klockan var för bra för att passa på så jag la en beställning på PVD-versionen. Ska bli kul att testa nytt märke! har velat ha en dykare med PVD eller en med sandwich dial och denna hade ju båda!PVD-versionen var ju grym!
Har en Mako i brons. Känns riktigt bra och definitivt det jag gav för denCiterar mig själv här. Har aldrig ägt en Zelos men den där klockan var för bra för att passa på så jag la en beställning på PVD-versionen. Ska bli kul att testa nytt märke! har velat ha en dykare med PVD eller en med sandwich dial och denna hade ju båda!
Edit: Hur upplever ni som har Zelos att kvalitén är? Är det värt pengen?
Kul att höra! Har kollat på deras bronsklockor och de är så jäkla snygga med lite patina. Var ju grymt launch-pris på dessa också, $299 är ju ingenting.Har en Mako i brons. Känns riktigt bra och definitivt det jag gav för den
Indeed indeed!Kul att höra! Har kollat på deras bronsklockor och de är så jäkla snygga med lite patina. Var ju grymt launch-pris på dessa också, $299 är ju ingenting.
Mycket snyggt!Indeed indeed!
Hi!
Sorry we don't speak Swedish, so are having a little trouble replying here.
From our past shipments, we see that watches sent to Sweden have uniformly arrived there within 4 days. After that, the timing is down to how long customs retail the watch. A typical turn-around time for customs is another 4 days.
If you have any follow-up questions, we'll be glad to answer them directly. You can also chat with us here:
https://m.me/microbrand.store
Snyggaste varianten den där. Riktigt riktigt sugen. Ksk väntar nån dag och hoppas den tar slut. Ni vet nog känslanZelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Fan vad fint det där blev! Kan man få ett skott rakt framifrån?Sjukt nöjd med Geckota BOR-länken till min Halios!
Sjukt nöjd med Geckota BOR-länken till min Halios!
Ja den där är sjukt snygg.Snyggaste varianten den där. Riktigt riktigt sugen. Ksk väntar nån dag och hoppas den tar slut. Ni vet nog känslan
Vill också ha men det har blivit mycket nu, idag kom dennaZelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Snyggt, det går bra nu!
Vill också ha men det har blivit mycket nu, idag kom denna
Hmm,det kan tyckas såSnyggt, det går bra nu!
Börjar bli riktigt mkt roliga modeller på forumet nu! Retrospecten var jag nära både en två och tre gånger
Vill också ha men det har blivit mycket nu, idag kom denna
Dra åt helvete så snygg!Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Vad tror mikrofolket om borealis nya?