Hon har min Bulova i stället i dag. Eller ja. Hennes Bulova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
(Br)onsdag i dag ja! Då blir det mässing och Armida för min del.
Tavlan är grön, men antireflexbehandlingen gör sig oerhört påmind på den bilden.Fin ! Är det blå tavla?
Älskar min Armida A1. Har burit den nu varje dag sen jag köpte den.
Den är så jävla bra alltså.
Trist läsning! Hoppas att allt löser sig!På grund av tråkiga omständigheter med min bil behöver jag tyvärr dumpa en eller två klockor från min samling. Då jag inte vill sälja vare sig min Bull Shark eller Aqualand, då de heller inte genererar så mycket pengar, lutar det tyvärr åt Oris Depth gauge (2015) och min senaste Zelos hammerhead i titan (aug 2018). Bägge i mint skick. Någon som är sugen på någon av dem så inboxa mig för mer info och så lovar jag ett väldigt bra pris!
Det gör det såklart broder. Bilar är alltid en utgift dock.Trist läsning! Hoppas att allt löser sig!
De är ju det. Jag använder min ca 3 ggr i månaden, men passivt går det ändå åt en jävla massa pengar för en studentDet gör det såklart broder. Bilar är alltid en utgift dock.
Edit : Orisen såld, Zelos Hammerhead kvar. 5 lax , först till kvarn !
Vilket sorts klickljud? När man skruvar loss kronan?Visst gör det! Min är på väg tillbaka pga av klickande ljud när kronan drogs ut...
(Br)onsdag i dag ja! Då blir det mässing och Armida för min del.
Roligt det kom in en!Då får man börja bekanta sig med denna nykomling
Japp, typ som några kugghjul rörde sig inuti.Vilket sorts klickljud? När man skruvar loss kronan?
NixTrevlig patina! Fyllt i numren?
Tror det är högre nu faktiskt. På watchrecon har dom flesta gått för runt 500 usd och Zelos har stadigt ökat i populäritet här på forumet.Hur är det med Zelos Helmsman? Ligger beg-priser runt 3k fortfarande
Nix
Då får man börja bekanta sig med denna nykomling
Lite lustigt då de går att köpa nya för 649 dollar från Zelos.Tror det är högre nu faktiskt. På watchrecon har dom flesta gått för runt 500 usd och Zelos har stadigt ökat i populäritet här på forumet.
Är det inte den andra t.o.m? Eller har jag druckit för många bärs redan?Roligt det kom in en!
Är det inte den andra t.o.m? Eller har jag druckit för många bärs redan?
Så fint med Freddie i bakgrunden <3*host*
Jodå, min är kvar.
Ruskigt smart sätt att svara! Sånt uppskattas.*host*
Jodå, min är kvar.
Nej min har jag inte hittat något påKänns nästan lite FÖR lätt. Ska inte kvalitet väga tungt? Justfanken, litet format och titan.
Märker du något av att minutvisaren vill röra sig när du trycker in kronan efter tidsinställning?
Det surrar om några kugghjul på min med när jag skruvar loss kronan, verkar inte som att de driver något i det läget.Japp, typ som några kugghjul rörde sig inuti.
Nej min har jag inte hittat något på
Jag kör ju allt via Forasec. Men dom ville ha tillbaka den.Det surrar om några kugghjul på min med när jag skruvar loss kronan, verkar inte som att de driver något i det läget.
Vad sade Jason?
Okej. Skriv gärna om de kommer fram till att det var något som är fel.Jag kör ju allt via Forasec. Men dom ville ha tillbaka den.
Tyngd har inget med kvalitet att göra. Enklare att göra ett tungt dykarur än ett lätt.Känns nästan lite FÖR lätt. Ska inte kvalitet väga tungt? Justfanken, litet format och titan.
Märker du något av att minutvisaren vill röra sig när du trycker in kronan efter tidsinställning?
Är det så du fortfarande lyckas ha råd med att köpa klockor?När man smugit in på den lokala kåren som inte är öppen, larmet har gått, och bärsen är gratis. Jag kallar det tentafest och utnyttjande av viktigare personer