Rip köpstopp 2018/08 - 2018/10Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rip köpstopp 2018/08 - 2018/10Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Haha, jag säljer Aquisen så är den saken fixadRip köpstopp 2018/08 - 2018/10
Superfin, en grön skulle passa kanoon i samlingen. Och priset kryper ner lite också (kunde ju gå en bit till). Tusan också, jag som just beställde en klocka idag och har en på ingående sen förut...Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Kul, vad har du på väg in?Superfin, en grön skulle passa kanoon i samlingen. Och priset kryper ner lite också (kunde ju gå en bit till). Tusan också, jag som just beställde en klocka idag och har en på ingående sen förut...
Den här sen förut, kommer i mitten på november, varit uppe i tråden förut...Kul, vad har du på väg in?
Snyggt, jag har ägt båda märkena. Bra grejer båda tvåDen här sen förut, kommer i mitten på november, varit uppe i tråden förut...
och den här lite udda fågeln som passar i min Glycine samling nedskjuten idag...
Tack, M&S är första för mej, tänker mej lite vassare än Steinhart, vad säger ni?.Snyggt, jag har ägt båda märkena. Bra grejer båda två
Zelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Bra uttryckt, @Birchgrove har utökat min lista med en grön Squale, en CW C65 GMT och @Lindellc med en OM Nautilus bland annat. Varför vänner, varför?Herre vad sugen jag blev!! Varför BIRCH!!!
Om man bortser från tidsskillnaden till asien så är de snabba på svaren. Min klocka skickas åter, och jag är lovad att de skickar en ny åt mitt håll så snart de har trackingnummer. Smidigt. Om nu den nya är bättre.Jag har kastat en fråga till Boldr. Vi får se vad de svarar.
Härligt glas på den, plexi?Evant var ju trevlig. Hyllning till Breguet 1646.
Härligt glas på den, plexi?
Ser för tjock ut och bandhornen för korta. Stor boett?Evant var ju trevlig. Hyllning till Breguet 1646.
Känner mig lite så härZelos swordfish uppe för preorder! Priset känns väldigt, väldigt bra. Nästan så bra att jag inte kan låta bli... Ge mig styrkan
Ser för tjock ut och bandhornen för korta. Stor boett?
Snygg!! Har du L2L-måttet?
Nyss anländ Panzera AquaMarine45 Pacific (här på ett Bosphorous vintage strap). De har rea i ett par dagar till, kostade mig strax över 2000kr inkl. DHL Express från Australien. Känns som mycket bra kvalitet för det priset, mycket mycket.
Nyss anländ Panzera AquaMarine45 Pacific (här på ett Bosphorous vintage strap). De har rea i ett par dagar till, kostade mig strax över 2000kr inkl. DHL Express från Australien. Känns som mycket bra kvalitet för det priset, mycket mycket.
På deras hemsida. Rea i 3 dagar tillTrevlig, vart fanns den för det priset?
På deras hemsida. Rea i 3 dagar till
Evant har ju även gjort denna retro-doftande modell.Evant var ju trevlig. Hyllning till Breguet 1646.
52mm l2l. Och nej, jag menar strax över 2000 kr. Jag köpte inte med det bandet dessutom.Snygg!! Har du L2L-måttet?
Du menar inte strax över 3000? https://www.panzera.com.au/product/aquamarine-45/pacific-aspire/
Min första tanke var nja, tyckte den såg konstig ut via bilderna på WUS. Såg sedan dessa bilder och mkt bättre, gillar kronakyddet, känns dock fortfarande lite konstig. Typ dress möter väldigt tool.
Med det sagt blev ändå sugen Blå eller turkos var roligast tycker jag!
La en beställning precis nu, på en vanlig svart med NH35. Ville ha den med ETA.
Men fick en oväntad utgift, så det var antingen nh35, eller ingen klocka alls.
Valet var ganska lätt..
Jaha då kom den dåliga självdisciplinen fram eftergiften till ha begäret, finns tydligen gränser för vad jag kan motstå (som om jag inte visste det). God mat, några öl och så plötsligt en sån här på inkommandelistan... Hoppsan, vad hände, klockan är ju inte ens 20.00. När det nu kommer in en alpin grön måste jag väl åtminstone sälja mitt andra grodur, en alpinist. Nån som är intresserad?Gnomon droppade Squale's nya GMT idag. Jag älskar grönt, och jag blev blixtförälskad i denna
Kul, grattis! Den där kommer du säkerligen att bli nöjd med! Har själv Tropic GMT och är löjligt nöjd med den.Jaha då kom den dåliga självdisciplinen fram eftergiften till ha begäret, finns tydligen gränser för vad jag kan motstå (som om jag inte visste det). God mat, några öl och så plötsligt en sån här på inkommandelistan... Hoppsan, vad hände, klockan är ju inte ens 20.00. När det nu kommer in en alpin grön måste jag väl åtminstone sälja mitt andra grodur, en alpinist. Nån som är intresserad?
Tack. Har trängtat efter den där tropicen ett bra tag, den kom ju tillbaka i lager för ett tag sen. Varit nära på den flera gånger, hoppas det suget försvinner nu.Kul, grattis! Den där kommer du säkerligen att bli nöjd med! Har själv Tropic GMT och är löjligt nöjd med den.