• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nymålat badrum. Hur får man tvååringen att hålla sig borta? Man tar till plattan.
F8D5B0FA-8A2E-4924-A977-3F18E520B756.jpeg
7287822F-F22D-4C05-850E-30C703805FC9.jpeg

Armidan i för dagen iklädd fliegerkostym. Denna ska ju säljas eftersom jag köpt en SARB033, men får erkänna att den växer lite på mig ändå. ;)

Nymålat badrum. Hur får man tvååringen att hålla sig borta? Man tar till plattan.
F8D5B0FA-8A2E-4924-A977-3F18E520B756.jpeg
7287822F-F22D-4C05-850E-30C703805FC9.jpeg

Armidan i för dagen iklädd fliegerkostym. Denna ska ju säljas eftersom jag köpt en SARB033, men får erkänna att den växer lite på mig ändå. ;)
Gammalt Stockholmsknep. Om kidsen bråkar så skickar men dem till plattan.

Hur är Armidan? Jag har en A1 i mässing som jag gillar skarpt. Hög kvalitet!

Det är nått fuffens på gång! :D
Plötsligt plingar det till i postnordappen och detta dyker upp! :eek:o_O
98A7DDD2-E5CE-4A02-AD43-5589E73BBAB6.jpeg

Det finns en medlem på forat här som jag vet är en riktigt hyvens kille och jag känner igen inlämningsstället då vi har gjort affärer vid flertalet tillfällen åt båda hållen så jag har mina misstankar om vem ”sommartomten” är ;):happyhappy:

Men vad sjutton är det tomten kommer med??? :wideyed:

Det är nått fuffens på gång! :D
Plötsligt plingar det till i postnordappen och detta dyker upp! :eek:o_O
98A7DDD2-E5CE-4A02-AD43-5589E73BBAB6.jpeg

Det finns en medlem på forat här som jag vet är en riktigt hyvens kille och jag känner igen inlämningsstället då vi har gjort affärer vid flertalet tillfällen åt båda hållen så jag har mina misstankar om vem ”sommartomten” är ;):happyhappy:

Men vad sjutton är det tomten kommer med??? :wideyed:
Nice! Spänningen är olidlig :)

Tillbaka
Topp