Kul!Officiellt samarbete med franska flygvapnet. Finns både som automat och quartz i svart och stål. Snygga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul!Officiellt samarbete med franska flygvapnet. Finns både som automat och quartz i svart och stål. Snygga!
Då var vi tvåHaha!! Jag skrattade orimligt mycket åt detta.
Gammalt Stockholmsknep. Om kidsen bråkar så skickar men dem till plattan.Nymålat badrum. Hur får man tvååringen att hålla sig borta? Man tar till plattan.
![]()
![]()
Armidan i för dagen iklädd fliegerkostym. Denna ska ju säljas eftersom jag köpt en SARB033, men får erkänna att den växer lite på mig ändå.![]()
Det vet jag inte då den inte funkar överhuvudtaget på dennaRiktigt cool! Hur fungerar belysningen i den där?![]()
Synd, verkar ju riktigt häftigt med belysning på en sån klocka.Det vet jag inte då den inte funkar överhuvudtaget på denna![]()
Ja.. Och på kronan också:Kul!Blev en cool detalj med röd text och märket klockan sex mot det helsvarta.
Ja.. Och på kronan också:
![]()
Den svarta är riktigt, riktigt snygg! Där har Yema lyckats bra! Priser?Ja.. Och på kronan också:
![]()
Den har nog dött med åren, den har ju ett par år på nackenSynd, verkar ju riktigt häftigt med belysning på en sån klocka.![]()
Sorry, men jag tänker bara på London när jag ser den symbolen.Ja.. Och på kronan också:
![]()
Automat:Den svarta är riktigt, riktigt snygg! Där har Yema lyckats bra! Priser?
Haha!Sorry, men jag tänker bara på London när jag ser den symbolen.
![]()
Hög kvalitet – absolut! Imponerande. Gillar den mer och mer. Bara att den inte riktigt platsar i lådan för närvarande.Gammalt Stockholmsknep. Om kidsen bråkar så skickar men dem till plattan.
Hur är Armidan? Jag har en A1 i mässing som jag gillar skarpt. Hög kvalitet!
Varit och handlat?Rollin' rollin' rollin' med min MKII
![]()
Dagens micro
![]()
Fixat lunch! Blev fantastiska runnbrödsrullar idag! Ibland får man lyxa till det.Varit och handlat?![]()
Riktigt snygga!Automat:
Svart: 1199 €, Stål: 999 €
Quartz:
Svart: 549 €, Stål: 499 €
Men jag tror att @Zackrissonsur.se säljer dem och där har det ju erbjudits lite klocksnacks-rabatt tidigare...
Också limited edition of 300?![]()
Får bara hålla med, sukta lite, och meddela att dagens klocka här hemma också är en Northstar.
Också limited edition of 300?
Du kan lysa på den med en ficklampa, gammalt Munkgruve-trickDet vet jag inte då den inte funkar överhuvudtaget på denna![]()
Rawhide !!!Rollin' rollin' rollin' med min MKII
![]()
Haha ja nog går det alltidDu kan lysa på den med en ficklampa, gammalt Munkgruve-trick![]()
Hahaha, det var faktiskt den jag hade i huvudet när jag skrev det!Rawhide !!!
Nice! Spänningen är olidligDet är nått fuffens på gång!
Plötsligt plingar det till i postnordappen och detta dyker upp!
![]()
Det finns en medlem på forat här som jag vet är en riktigt hyvens kille och jag känner igen inlämningsstället då vi har gjort affärer vid flertalet tillfällen åt båda hållen så jag har mina misstankar om vem ”sommartomten” är
Men vad sjutton är det tomten kommer med???![]()