Touchofred
Basic
Jag har börjat fundera på den här. Magrette Moana Pacific 2. Finns i 42 samt 44 mm.
Kör bara.
Den är galet fin..
är det inte nån i tråden som har en en blå sån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har börjat fundera på den här. Magrette Moana Pacific 2. Finns i 42 samt 44 mm.
Väldigt snygg.
Kunde inte hålla emot, köpte en aquamarine, skum färg men verkar riktigt nice
Min favorit med! Verkar väldigt bra klocka för sin peng. Antar de levereras rätt snart med
Så jävla svårt att stå emot att beställa den där
Det verkar vara väldigt mycket klocka för pengarna men det är lite synd att den är strax större än 42 mm och helt ärligt så är det ”ännu en dykare” även om den har en egen design.
Klart kool. Klickade du hem?Såg denna igår, ruggigt cool tycker jag!
47mm iof men bara 48mm l2l. Kolfiber och stålboett. NH35 tickar i. Pris på 230$...
Edit: förövrigt har jag knepigt hitta tråden när du bytt profilbild @Birchgrove
USA har jag för mig.Lorier, var skickas den ifrån funderar på att beställa en, så läcker
Klart kool. Klickade du hem?
Jag är ännu mer taggad på att få hem den nu när jag såg videon.Så jävla svårt att stå emot att beställa den där
Tre olika blåa har florerat här och jag har en Kara i Titan. Sjukt bra klockor.Väldigt snygg.
Ja jag kunde inte heller stå emot, blev svart här ocksåJag är ännu mer taggad på att få hem den nu när jag såg videon.
Jag köpte dock svart. Men den blå är ju riktigt snygg..
blev osäker nu...
De är inte dumma de där. Säg hej till storebror...Ingen mikro idag, men affordable.
Det här en sån klocka som inte får den handledstiden den förtjänar, jag borde använda den mer.
Djupet i tavlan är så bra!
Riktigt fin! Bra snusval också!Ingen mikro idag, men affordable.
Det här en sån klocka som inte får den handledstiden den förtjänar, jag borde använda den mer.
Djupet i tavlan är så bra!
Snyggt! Blev du nöjd?Grodan har tagit hoppet hem från tobaksaffärens paketlager där den idogt väntat sen i onsdags. Eftersom paketöppning gjorts här i tråden nyss så hoppar jag det men en komplett innehållsbild och ett handledsskott kan det väl vara värt så här i glädjen...?
Ja verkar väl ihopskruvad, välansad och bbrrrppp snygg. 42 mm är på gränsen för mej men här verkar det funka bra, nedvinklingen på bandhornen passar mej gott. Första intrycket säger kvalitet tycker jag.Snyggt! Blev du nöjd?
Jo, spännet håller jag med om, hade gärna sett ett med enklare mikrojustering och inte så "plåtigt". Det här känns lite dykardräkt på/av, inte varm/kall arm. Länken tycker jag verkar bra så här långt med SEL och skruvat. Hur skulle du velat ha dem?Snyggt! Blev du nöjd?
Edit: Jag kan tycka att dom borde kostat på länken lite mer. Eller iaf spännet.
Ja verkar väl ihopskruvad, välansad och bbrrrppp snygg. 42 mm är på gränsen för mej men här verkar det funka bra, nedvinklingen på bandhornen passar mej gott. Första intrycket säger kvalitet tycker jag.
Du då, trivs du med din fortfarande, som haft den så länge?
Jo, spännet håller jag med om, hade gärna sett ett med enklare mikrojustering och inte så "plåtigt". Det här känns lite dykardräkt på/av, inte varm/kall arm. Länken tycker jag verkar bra så här långt med SEL och skruvat. Hur skulle du velat ha dem?
sjukt bra!Grodan har tagit hoppet hem från tobaksaffärens paketlager där den idogt väntat sen i onsdags. Eftersom paketöppning gjorts här i tråden nyss så hoppar jag det men en komplett innehållsbild och ett handledsskott kan det väl vara värt så här i glädjen...?
Synd bara att länken är 22 mm hela vägen. Gillar verkligen inte sånt.Zelos behöver steppa upp sitt foto-game ordentligt! Nya Swordfish är ju skitsnygg, men på Zelos egna produktbilder på webbplatsen ser den tråkig, plastig och allmänt billig ut...
Överst: från WUS. Nederst: Zelos webbplats.
Ja, det är faktiskt synd. Dessutom ett ordentligt biffigt spänne.Synd bara att länken är 22 mm hela vägen. Gillar verkligen inte sånt.