Hjelm
Guld
Tyvärr inte. Tror dom inte släppts än heller =DSmarrig! Exakt en sådan. Har du någon liggande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inte. Tror dom inte släppts än heller =DSmarrig! Exakt en sådan. Har du någon liggande?
Intressant! Får hålla ett öga på detta då.Tyvärr inte. Tror dom inte släppts än heller =D
På deras instagram dyker det en ny modellidé i veckan typ. Det är skoj men det känns samtidigt som om det är mycket snack och ingen verkstad.Intressant! Får hålla ett öga på detta då.
Paketöppnar tråd??I måndags beställde jag en Armida A8 efter lite mailkorrespondens med Chris.
Idag landade den hemma!
Servicen från Armida är där inget fel på.
Svar på mail inom en timme, uppdatering av lagersaldot på hemsidan direkt vid förfrågan om när klockan skulle vara tillgänglig igen för beställning. (De hade precis fått in en ny batch).
Hoppas nu klockan håller samma klass
Kommer nog.Paketöppnar tråd??
Verkligen! Tidsavvikelsen då möjligtvis? Har du mätt?Rätt sjukt ändå, sekundstopp, manuell uppdragning, skruvkrona, WR 200m och endast ca 2000:-. Får en att fundera på vad det är man betalar för med premiumklockor.
Nix har inte mätt denna men har väl inte så stora förhoppningar.Verkligen! Tidsavvikelsen då möjligtvis? Har du mätt?
Jag tycker det är helt OK-är själv inget stort fan av gummiband, kommer nog byta till ett cordura istället.Snygg! Hur är tropicbandet på den där? Gärna lite fler bilder om du har möjlighet.
Jag har haft 5 olika. 3 kvar. Blir inte bättre i den prisklassen bortsett från möjligen Hamilton.Är det någon här som testat Christopher Ward och kan dela med sig om vad de tycker, har varit sugen på en ett bra tag nu...
Kolla härÄr det någon här som testat Christopher Ward och kan dela med sig om vad de tycker, har varit sugen på en ett bra tag nu...
Jag tycker det är helt OK-är själv inget stort fan av gummiband, kommer nog byta till ett cordura istället.
Då var den på armen, älskar den
Har haft lite koll på min och den tappar ca 1-2 SEK/dygn helt ok för en 2k klocka och Mao snäppet bättre tidshållning än min omega AT 8500Verkligen! Tidsavvikelsen då möjligtvis? Har du mätt?
ThanxRiktigt cool!
Jag tycker det är helt OK-är själv inget stort fan av gummiband, kommer nog byta till ett cordura istället.
Ingen?Hej Micro lovers!
Har passerat några micro brands genom åren men enbart sport klockor. Dagaz, Timefactors, Nuzumi...
Hur är det med mer dressade ur i klassisk storlek, 34-36mm? Typ gamla guld seamaster stuket fast med fräscha mekaniska verk, gärna hand-dragna. Jag har sökt internet för information och inspiration men ej hittat något. Någon här som vet något mer?
Med vänlig hälsning,
Viwe
Baltic är enda märket jag har sett som säljer klockor i >40mm klassen tyvärr.
Tack, börjar där. Känns konstigt att ingen har tagit upp den stafetten dock.Baltic är enda märket jag har sett som säljer klockor i >40mm klassen tyvärr.
Bra initiativ! Och hade det varit den vita Tropik:en med SS bezel hade jag slagit till direkt.Heads up ni som gillar Halios dykare. Kolla K&S så har jag två stycken i finfint skick till salu!