• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Rizzie

Patek
2-Faktor
Jojo, då tar det inte många sekunder om man får veta det...
Har också sålt av en 7-8 stycken sen i somras med syftet att minska ner men nu är 4 in (eller på väg) redan (varav två var spontana på nåt sätt) så det verkar ski.. gå dåligt med minskningen....:rolleyes: Och inte är de billigare de nyinkomna heller...:greedy:
Hahah känner igen det där sååå väl.
- Nej nu har jag lite för många, jag säljer några.
- oooohh, pengar!
- oooohh, nysläppt snygg klocka
- klick på "köp"
 

Waldorf

Audemars
Hehe. Den sista biten har jag lyckats med iaf. Hela tanken med mina försäljningar var ju att köpa betydligt billigare klockor. Och dom skänker ju minst lika mycket glädje som dom "dyrare" iaf för mig :)
Bra jobbat. Håller med det är inte priset som ger nöjet för mej heller (i så fall omvänt, alltså billigare är bättre), bara råkar va så att dem jag vill ha kostar i snitt mer, kan bero på att andelen nya är högre. Inte alla dock. Har till exempel en fin bronsare till ett jyst pris av en trevlig broder. :cool:
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Tisdagsmikro
IMG_20181113_200802441.jpg
 

Dia79

Breitling
Lagt upp detta på en annan tråd med men den hör ju hemma här så . Har kollat in märket Nethuns ett bra tag och slog till på Ocean 300 modellen . Otroligt bra kvalitet för pengarna. Svårt att matcha.
IMG_20181113_192549.jpg
IMG_20181113_192357.jpg
IMG_20181113_192305.jpg
IMG_20181113_143311.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20181113_192655.jpg
    IMG_20181113_192655.jpg
    181.6 KB · Visningar: 2
Fick mail om att AW Straps ska börja på min rem.
Blir kastanjfärgat läder, med förmodligen beige tråd. Och sen en tre kronors stämpel på.
Kan nog bli riktigt bra. :)
Ska sitta på antingen min Armida A1 eller möjligtvis Hammerheaden.
 
Topp