Dc1986
Basic
Riktigt bra! Jag är sugen kan jag meddela! Jag skulle nog gå på någon av dom andra tavlorna, men har svårt att bestämma vilken jag gillar mest. Nu när jag ser sunbursten på den här blev det helt plötsligt mycket svårare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Jag är sugen kan jag meddela! Jag skulle nog gå på någon av dom andra tavlorna, men har svårt att bestämma vilken jag gillar mest. Nu när jag ser sunbursten på den här blev det helt plötsligt mycket svårare.
Eller om man ska vara ärlig så är väl det ena bara hos Posten. Det kommer från Storbritannien, så det är ju ännu ingen tull där. Men till jobbet, postgubbar då!!!
Det är en kille som kallar sig Krst ID som knapat ihop domSnygga! Vad är det för remmar?
Tjusigt!#Halioswendsday fick hem nya remmar idag. Rätt nöjd faktiskt. Även om bilden är rätt kass.
Båda är ju snygga, men den gråa med SS bezel på det bandet var fan en hit. Kan nog va den snyggaste Seaforthen jag sett.#Halioswendsday fick hem nya remmar idag. Rätt nöjd faktiskt. Även om bilden är rätt kass.
Det tackar vi för!Båda är ju snygga, men den gråa med SS bezel på det bandet var fan en hit. Kan nog va den snyggaste Seaforthen jag sett.
Mycket mycket bra!
Grymt cool! Den får hamna på önskelistanStor, jättetjock, men ändå rätt cool!
https://www.kickstarter.com/projects/611551995/ovd-watches-mars-mission-completed/description
Hade tänkt grå sunburst först, men nu när jag har sunbursten från halios blir det nog en svart. Kör du med länk eller läder?Även jag backar Bonairen. Det som knuffade mig över kanten var upphovsmannens eget inlägg på WUS där han beskrev sitt WIS-projekt:
https://forums.watchuseek.com/f71/meraud-bonaire-thread-4803319.html#post47168653
Vilken färg planerar du ta? Jag lutar åt Onyx Black. Men jag kanske är lite svarttrist i allamänhet.
Kör du med länk eller läder?
Smart han är riktigt trevlig, har pratat med honom via IG och han är väldigt transparent med hur och varför han gör vissa saker. Tex var det tänkt att vara beads of rice, men Baltic (som trashat hans klocka på franska forum) kör med det, så då gick han på sin plan b.
Där sjönk Baltic kraftigt i mina ögon, sånt är fan inte okejSmart han är riktigt trevlig, har pratat med honom via IG och han är väldigt transparent med hur och varför han gör vissa saker. Tex var det tänkt att vara beads of rice, men Baltic (som trashat hans klocka på franska forum) kör med det, så då gick han på sin plan b.
Länk. Men funderar på att köra läder medDu då? Länk eller läder?
Verkligen. Dom har jämfört deras klocka med hans och berättat hur mkt mer value deras har mot hans osv osv. För mig kostar dom lika mkt, sen väljer man den man tycker bäst om....Där sjönk Baltic kraftigt i mina ögon, sånt är fan inte okej
Instämmer! En av dem bättre länkarna jag provat. För det prisetsegmentet så kommer jag inte på någon som håller samma kvalitet.Utan tvekan Christopher Ward. Deras länkar sopar mattan med allt annat. Även märken i högre prisklasser.
Deras glidelock funktion är riktigt bra.
Riktigt fin. Sugen på en sån faktiskt. Ligger på 350$ nu. Blackfriday hoppas jag på.......Trevlig bronsdag vänner!
Tror inte att TC-9 brukar köra några reor tyvärr, deras hemsida verkar inte skötas om typ alls :/ Jag tror att den tavlan jag har tog slut redan under Kickstartern 2017 eller snart därefter.Riktigt fin. Sugen på en sån faktiskt. Ligger på 350$ nu. Blackfriday hoppas jag på.......
Förresten vilken tavla är det där?
Det är ju lite kul, länk till bråket?Verkligen. Dom har jämfört deras klocka med hans och berättat hur mkt mer value deras har mot hans osv osv. För mig kostar dom lika mkt, sen väljer man den man tycker bäst om....
Har inte frågat om den. Han är rätt trött på den soppan verkar det som. Han vill bara göra sin klocka som han tänkt den har jag känslan av. Men Baltic är ju ett betydligt större märke.Det är ju lite kul, länk till bråket?
Men du sprider det som fakta på detta forum utan att veta vad som sagts?Har inte frågat om den. Han är rätt trött på den soppan verkar det som. Han vill bara göra sin klocka som han tänkt den har jag känslan av. Men Baltic är ju ett betydligt större märke.