• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

OK, har du en bild mer framifrån?
Här är några bilder, hoppas att dom hjälper.
Edit : på sista bilden så är ändlänken klockan sex lite inrullad mot boetten så den ser ut att ligga tightare än vad den gör. Det ser man dock på de andra bilderna.

IMG_20200708_195005.jpg

IMG_20200708_195008_1.jpg

IMG_20200708_195048.jpg

Nästan... :D Hittade den hemma hos föräldrarna i vintras och sen hittade jag den igen när jag rotade i några lådor i veckan. Tanken när jag tog den var dock att ha med den på en klockbild! :snaphappy:
Har varit offline på klocksnack ett tag, men tänkte kolla läget lite.

Jag är dessutom lite sugen på att skaffa en Mondaine stop2go, och så är ett av de första inläggen en bild på en av de mest intressanta limiterade :) Jag gillar att de stansat ut tågdörren för bezeln

Nyköp, eller haft den länge?

Har varit offline på klocksnack ett tag, men tänkte kolla läget lite.

Jag är dessutom lite sugen på att skaffa en Mondaine stop2go, och så är ett av de första inläggen en bild på en av de mest intressanta limiterade :) Jag gillar att de stansat ut tågdörren för bezeln

Nyköp, eller haft den länge?
Det är verkligen en klocka jag kan rekommendera, är riktigt nöjd med den. Har haft den sen februari förra året så inget nyköp. :) Jag tycker att detaljen med dörren är väldigt kul och framför allt blir klockan mycket snyggare med den.

Ser fram emot en reviderad version, visst var väl din en limited edition som hade något med st gotthard att göra?
Får väl fixa det då... :sorry: Stämmer bra det och den exakta benämningen på den är Mondaine stop2go Gottardo 2016. Släpptes i 2016 exemplar år 2016 när den nya tunneln öppnades. :D Är också en sån här fin emaljerad (?) bild på baksidan.
IMG_9572.jpg

Tillbaka
Topp