Nästan...Har du köpt kartan enbart för att kunna ta den bilden?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästan...Har du köpt kartan enbart för att kunna ta den bilden?![]()
Ja din är ju bara så grym,släng upp en bild när du kanSugen på threshern men lite rädd för storleken. För mej gäller den stålblå (har ju en teal och en meteorit horizons...).
EDIT: Horizons v2 är kanoon med sitt uphöjda glas och riktiga gmt ring (48 klicks bidirektionell)...
ExaktAnklagar du mig för att ha en baktanke???![]()
Det gick fort idag, som flickan saLycka till![]()
Du tänker som jag, skönt att man inte är knäpp ändåNästan...Hittade den hemma hos föräldrarna i vintras och sen hittade jag den igen när jag rotade i några lådor i veckan. Tanken när jag tog den var dock att ha med den på en klockbild!
![]()
Här är några bilder, hoppas att dom hjälper.OK, har du en bild mer framifrån?
Narkotika jackan är inte dum den heller!Här är några bilder, hoppas att dom hjälper.
![]()
![]()
![]()
Dagens råkar vara meteoriten men en snabbild på teal'en går att få framJa din är ju bara så grym,släng upp en bild när du kan![]()
Ah den klassiska jamaicanska-nyvaxad-lammstjärt-känslan, vad hette detta gummit?Ombytt för kvällen. Fick mina gummiband nu. Hade tydligen beställt från Jamaica!? Det blev varken gratis eller gick snabbt, om nån undrar... Men! Herre min jesus vilket mjukt gummi! Det är som att ha en nyvaxad lammstjärt mot handleden
PS. Denna är up for grabs!
![]()
Caramba så snyggt.Dagens råkar vara meteoriten men en snabbild på teal'en går att få fram(orkar inte ställa den just nu bara
) Färgskiftningarna i den alltså. Har ju haft den jaktgröna också.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hur ofta känner du på en lammstjärt?Ah den klassiska jamaicanska-nyvaxad-lammstjärt-känslan, vad hette detta gummit?
Ja... Det var faktiskt riktigt bra!Här är några bilder, hoppas att dom hjälper.
Edit : på sista bilden så är ändlänken klockan sex lite inrullad mot boetten så den ser ut att ligga tightare än vad den gör. Det ser man dock på de andra bilderna.
![]()
![]()
![]()
Ja det är häftigt, skiftar också i färg..Caramba så snyggt.
Såg nu med att datumfönster matchar tavla med![]()
Vi är nog lite knäppa allihopa...Du tänker som jag, skönt att man inte är knäpp ändåDu skulle flyttat klockan lite åt sydöst så att du fick med St Gotthard
![]()
Har varit offline på klocksnack ett tag, men tänkte kolla läget lite.Nästan...Hittade den hemma hos föräldrarna i vintras och sen hittade jag den igen när jag rotade i några lådor i veckan. Tanken när jag tog den var dock att ha med den på en klockbild!
![]()
Silvrig casioak?Vad är det som du vill få in, är sååå nyfiken![]()
Hehe, det går nog att lista ut om man leker lite detektiv men jag kan säga att jag blev väldigt överraskad när erbjudandet kom, var inte beredd på det nu!![]()
Ser fram emot en reviderad version, visst var väl din en limited edition som hade något med st gotthard att göra?Vi är nog lite knäppa allihopa...Meeen, så jäkla uppenbart. Hur kunde jag missa att göra det?
![]()
Nu var det inte jag som började men tycker det låter väldigt behagligt...eller vänta nuHur ofta känner du på en lammstjärt?Gillar dina liknelser
![]()
HoppsanNu var det inte jag som började men tycker det låter väldigt behagligt...eller vänta nu![]()
Snyggt!Silvrig casioak?![]()
Brorsans nya. Har nog smittat dom flesta i släkten med min klockpest.
![]()
![]()
Vet ej, "tittar" mest på aktuell rapport för intellektets skull.HoppsanVar det inte nåt med nåt lamm i nån av de där american pie filmerna?
![]()
Haha kul! Min farsa hade en härlig skara när hans intresse tog vid pga av mig. Men säljer nu av.Roligt val! Jag har smittat min far efter han fick min Certina back in the days. Har nu en del skoj som en orange Artego, ds first och g-steel![]()
Vet ej, "tittar" mest på aktuell rapport för intellektets skull.
Blå Thresher röstar jag påDet är så att jag fyller 45 om 3 veckor.![]()
Tänkte köpa mig en present nåja skyller på det iallafall.
Fastnat för Zelos Horizons eller Thresher.
Skriv gärna vilken du tycker och färgval om ork finns.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är verkligen en klocka jag kan rekommendera, är riktigt nöjd med den. Har haft den sen februari förra året så inget nyköp.Har varit offline på klocksnack ett tag, men tänkte kolla läget lite.
Jag är dessutom lite sugen på att skaffa en Mondaine stop2go, och så är ett av de första inläggen en bild på en av de mest intressanta limiteradeJag gillar att de stansat ut tågdörren för bezeln
Nyköp, eller haft den länge?
Får väl fixa det då...Ser fram emot en reviderad version, visst var väl din en limited edition som hade något med st gotthard att göra?