Den var ju inte tunn.Christopher Ward C60 38mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var ju inte tunn.Christopher Ward C60 38mm?
Vad gick tull osv på?Jag sportar fortfarande denna:
Den är jävligt bra, blir bara bättre och bättre dessutom. Rena rama rånet för $200
Nej, sorry. Läste inte tillräckligt, missade att det stod "tunn" och såg bara "midsize"Den var ju inte tunn.
Typ 85 spänn tror jag, den skickades först till Estland av någon anledning. Och sen till Svedala.Vad gick tull osv på?
Vet inte vad som är tunt nog men NTH Näcken på 11.5mm är ju rätt slim.Finns det ingen tunn liten dykare som är rolig? Kommer bara på en gammal seamaster quartz midsize.
hur tunn är tunn?Den var ju inte tunn.
Bra förslag, bra post!Vet inte vad som är tunt nog men NTH Näcken på 11.5mm är ju rätt slim.
Longines Hydroconquest 39mm är 11.85mm. När jag provade Oris 65 i 40mm (finns ju även som 36mm) slog den mig som väldigt tunn då det är 10mm upp till bezel och sedan är de resterande 2mm glas. Glycine Combat Sub är väl 10.5 mm vilket nog känns slim på 42mm.
Finns det ingen tunn liten dykare som är rolig? Kommer bara på en gammal seamaster quartz midsize.
Du får hålla dig till vintage, min Omega Recife 120m är 8mm med kupat safirglasDen var ju inte tunn.
sea star ii såg jag fanns nu med, den var också bra!Jag sportar fortfarande denna:
Den är jävligt bra, blir bara bättre och bättre dessutom. Rena rama rånet för $200
Yes sir! Jag gillade den med silver tavla.sea star ii såg jag fanns nu med, den var också bra!
Den nedersta är ju fin... Men maffigt med 50mm l2lYes sir! Jag gillade den med silver tavla.
Samt två olika bronsvarianter i olika färger också.
Ja, men luggarna är böjda nedåt så bärs inte riktigt lika stort som måttet anger.Den nedersta är ju fin... Men maffigt med 50mm l2l
Sluta med det där!Ja, men luggarna är böjda nedåt så bärs inte riktigt lika stort som måttet anger.
Haha, jag tog mig friheten att ändra i citatet så det blir korrekt.Sluta med det där!
"Köp inte.
Köp inte.
Köp inte.
Köp inte.
Köp"
Ja de där rackarna fastnade jag också för... det är en jävla tur att man är fattig student, annars undrar jag hur stor samlingen varitYes sir! Jag gillade den med silver tavla.
Yes sir! Jag gillade den med silver tavla.
Den var riktigt fräsch! Hade gärna sett en modell med azur-blå tavlaJa den i silver var fin!
Jag sportar fortfarande denna:
Förmodligen där jag är med mitt mögel idag, 120+Ja de där rackarna fastnade jag också för... det är en jävla tur att man är fattig student, annars undrar jag hur stor samlingen varit
Färgerna är ju grymma på den där, grå sunburst och patina-färgade index samt visareJa, den där jävligt snygg. Själv fick jag ett ryck och klickade hem den här. Tyckte det kändes rätt med en ren tavla, bra storlek, safirglas, 10 atm wr och NH35- urverk för £ 134 inkl frakt, men ju mer jag tittar på den, desto mer osäker blir jag. Är det egentligen en mekanisk kardemummabakelse?
Känns absolut inte omöjligt!Förmodligen där jag är med mitt mögel idag, 120+
Ja, den där jävligt snygg. Själv fick jag ett ryck och klickade hem den här. Tyckte det kändes rätt med en ren tavla, bra storlek, safirglas, 10 atm wr och NH35- urverk för £ 134 inkl frakt, men ju mer jag tittar på den, desto mer osäker blir jag. Är det egentligen en mekanisk kardemummabakelse?
Fick det också det nu. Jag som lyckats hålla mej borta från hemsidan.... Grmph, muurrff, sluta retas med mej, det är svårt nog ändå...Fick precis mail av CW. Black Friday sale med koden BF 15 som ger 15% off
Grymt snygg klocka! Jag har varit sugen på en Lorier men jag är lite tveksam på storleken. Men oavsett så är det verkligen en snygg sak. Länken är fantastiskt fin! Grattis!Mycket nöjd idag. Har letat länge efter en skön vintage-inspirerad dykare. De flesta jag hittat har antingen varit discontinued eller har fått face lifts som jag inte tyckt varit lika snygga som originalen (och självklart har originalen varit toksvåra att få tag på). Överst på listan stod till sist Lorier Neptune.
Förhandsbokningen på nästa batch öppnade 2 Nov 14:00. Jag fick mitt bekräftelsemail på min förhandsbokning 14:01. Så jag är nog en av de första i kön på en svart med gilt.
Ungefär 5 minuter efter att jag beställt tänkte jag "fan, skulle ha kört utan gilt".
Typ en dag efter tänkte jag "fan, även denna är ju snyggare i original.."
Ju mer jag kollade på bilder och vart efter Lorier lade upp bilder med side-by-sides så blev det tydligt att jag ville ha originalet. Spanade på eBay men de som kom och gick drog iväg långt över nypris. Det dök upp en är på KS som såldes efter typ 20 min.
Men i måndags var jag på hugget då @nöt lade upp en annons.
Tåls att sägas igen, mycket nöjd idag
Riktigt fin! Fast jag hade kört gilt dåMycket nöjd idag. Har letat länge efter en skön vintage-inspirerad dykare. De flesta jag hittat har antingen varit discontinued eller har fått face lifts som jag inte tyckt varit lika snygga som originalen (och självklart har originalen varit toksvåra att få tag på). Överst på listan stod till sist Lorier Neptune.
Förhandsbokningen på nästa batch öppnade 2 Nov 14:00. Jag fick mitt bekräftelsemail på min förhandsbokning 14:01. Så jag är nog en av de första i kön på en svart med gilt.
Ungefär 5 minuter efter att jag beställt tänkte jag "fan, skulle ha kört utan gilt".
Typ en dag efter tänkte jag "fan, även denna är ju snyggare i original.."
Ju mer jag kollade på bilder och vart efter Lorier lade upp bilder med side-by-sides så blev det tydligt att jag ville ha originalet. Spanade på eBay men de som kom och gick drog iväg långt över nypris. Det dök upp en är på KS som såldes efter typ 20 min.
Men i måndags var jag på hugget då @nöt lade upp en annons.
Tåls att sägas igen, mycket nöjd idag
Grymt snygg klocka! Jag har varit sugen på en Lorier men jag är lite tveksam på storleken. Men oavsett så är det verkligen en snygg sak. Länken är fantastiskt fin! Grattis!