Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu när du säger det så vill jag minnas att så var det nog!
Fråga @MortenH han har haft någon bronsare i en burk med kjesulvatten hur länge som helst.Nu när du säger det så vill jag minnas att så var det nog!
Vi får se om det är rätt och riktigt
Tänker mig att om dinkan får bada i göttigt saltvatten varje natt så borde det gasa på patineringen precis lagom mycket
Säger det igen, förbaskat bra den där.Middag intagen avplastad och kortad länk
även den obligatoriska lumekollen.
Hon bara sneglar hemma bakom sin bok
Den sitter bekvämt och nä känns inte alls liten men kan va pga jag har ett gäng klockor runt 40mm nuförtiden och inte 43-45 som förr.
Middag intagen avplastad och kortad länk
Den sitter bekvämt och nä känns inte alls liten men kan va pga jag har ett gäng klockor runt 40mm nuförtiden och inte 43-45 som förr.
Japp, har sett bilderna och är ute efter samma grej.Fråga @MortenH han har haft någon bronsare i en burk med kjesulvatten hur länge som helst.
Nu när du säger det så vill jag minnas att så var det nog!
Vi får se om det är rätt och riktigt
Tänker mig att om dinkan får bada i göttigt saltvatten varje natt så borde det gasa på patineringen precis lagom mycket
Fråga @MortenH han har haft någon bronsare i en burk med kjesulvatten hur länge som helst.
Äkta @sjökvist stämning i den bilden
Får bli en väldigt avsmalnande länk dåThx. Liiite halvsvårt att finna en schysst passande länk bara.
Skönt att du äntligen ska få ordning på diskmaskinskorgen.Paket på väg !
Det blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
Nu fick du mig att beställa en orange rackare pga dina fina och eftersom man inte var snabb nog på domTvå charmanta ryska postorderfruar söker nya hem!
Barsk framtoning, lite klumpig mascara men är vackra att titta på...på avstånd. Lite svårt med språket men alla vet ju som bekant att skönhet kommer inifrån.
Alltså Vostok Scuba Dudes x2 som är lätt moddade med custom vridringar samt handmålade inlägg av undertecknad. Mest en kul grej, gör inga anspråk på någon som helst professionalism. Allt är mer eller mindre nytt och kan enkelt återställas till original, eller släng i ett annat inlägg (SKX). Inläggen sitter med lite 3M så inget äckligt lim eller så. PMa, släpps för ett ungefärligt självkostnadspris (lägger väl upp annons om jag måste men ser gärna att dessa stannar här).
Den absolut bästa färgen på Horizons. Fantastiskt fin klocka! Snyggt fångat!Det blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
Tror regnmolnet skulle följa efter..Här kom precis solen fram efter en hel dag av skitväder. Flytta grillen till Närke tillfälligt
Bra pris redan från början och ännu bättre med rabattkod!
Kanonfin! GrattisDet blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
Så himla trevlig den där, både i avseende färgen och storlekMiddag intagen avplastad och kortad länk
Citizen. Den känns ovanligare även om din Alpinist inte är den vanligaste varianten.Funderar på att låta en av dessa gå, men vet inte vilken av dom jag ska behålla.
Vilken hade ni behållt?
Blir nog så. Sitter dock och leker med alpinisten. Testar olika band och hoppas på att finna tillbaka till varandra.Citizen. Den känns ovanligare även om din Alpinist inte är den vanligaste varianten.
,Den enda jag hittar som verkar ticka alla boxar:
Mer vostok åt folket!Nu fick du mig att beställa en orange rackare pga dina fina och eftersom man inte var snabb nog på dom
Den där är knepig, båda är riktigt fina. Jag personligen hade haft kvar Citizen. Vilken får mest handledstid eller är det jämnt skägg?Funderar på att låta en av dessa gå, men vet inte vilken av dom jag ska behålla.
Vilken hade ni behållt?
Citizen får med handledstid eftersom jag älskar dagkomplikation på klockor. Men testade precis alpinisten på blå perlonband, blev rätt så sexigt..Den där är knepig, båda är riktigt fina. Jag personligen hade haft kvar Citizen. Vilken får mest handledstid eller är det jämnt skägg?
Jo, tycker att passar bra på fältklockor. Vi körde ju samma band @Silverglantz och jagMen vad kör ni bund på för klockor? Är det militärtema som gäller?
Yes Man måste ju iaf testa, blev faktiskt en till farsgubben också då han är väldigt svag för orange!Mer vostok åt folket!