• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Funderar på att låta en av dessa gå, men vet inte vilken av dom jag ska behålla.

Vilken hade ni behållt? :)
67D29903-2A0B-40F4-8F37-D0AFCAF2CEEC.jpeg
Visst hade du en speciell koppling/historia med Citizenklockan? I så fall blir Alpinisten lättsåld och förmodligen till bra pris (för dig).

Annars hade jag helt klart behållt Alpinisten, inte så lättfångad variant, det där.

Varken Timex USA eller EU skickar till Island :wtf:
Får se hur allt utvecklar sig, fattas ändå green manalishi a.t.m :rolleyes:

Jag tycker det är dåligt av dem, jag ser ingen anledning till denna policy.
Edit: Jag skrev tillbaka och gnällde över detta. Tror iof inte att det gör varken till eller från. Men jag har rätt att klaga.
Nu är inte med i EU?

Visst hade du en speciell koppling/historia med Citizenklockan? I så fall blir Alpinisten lättsåld och förmodligen till bra pris (för dig).

Annars hade jag helt klart behållt Alpinisten, inte så lättfångad variant, det där.
Jag vet att alpinisten är inte lätt att få tag i, men den är i allafall lättare att hitta än den andra klockan...

Det är denna citizen som är min tvilling. Den är från samma månad och år som jag är född. :D
4CC582BB-2FAD-4EA2-9DD7-54053F324C88.jpeg

Tillbaka
Topp