SnyggtDet blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtDet blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
![]()
![]()
![]()
TackSnyggt.
Stort tack kompisGrymt! Eller extra-överjävligt grymt! Sitter ju som en smäck! Grattis till den!![]()
Vart fick du tag i den?Fortfarande en keeper![]()
Kaxigt av Blancpain att ha den för Seiko karaktäristiska Kanagawa-vågen av Hokusai på omslaget!
Visst hade du en speciell koppling/historia med Citizenklockan? I så fall blir Alpinisten lättsåld och förmodligen till bra pris (för dig).Funderar på att låta en av dessa gå, men vet inte vilken av dom jag ska behålla.
Vilken hade ni behållt?
![]()
Nu är inte med i EU?Varken Timex USA eller EU skickar till Island
Får se hur allt utvecklar sig, fattas ändå green manalishi a.t.m
Jag tycker det är dåligt av dem, jag ser ingen anledning till denna policy.
Edit: Jag skrev tillbaka och gnällde över detta. Tror iof inte att det gör varken till eller från. Men jag har rätt att klaga.
Jag vet att alpinisten är inte lätt att få tag i, men den är i allafall lättare att hitta än den andra klockan...Visst hade du en speciell koppling/historia med Citizenklockan? I så fall blir Alpinisten lättsåld och förmodligen till bra pris (för dig).
Annars hade jag helt klart behållt Alpinisten, inte så lättfångad variant, det där.
Nu är inte med i EU?
Vad tror ni om det här "göbbz"? Bund på natoband, är det något att hålla på med?
![]()
Eller försöker man bara efterlikna någonting annat...
![]()
Vilka bangerz!Nope, de är utanför.
Vilka bangerz!
Mäter du med tumstock eller termometer?Var tvungen att gå ut o kika i vattnet efter dagens regnande. Ingen risk för bp-pp här iaf
![]()
Tack för input!Vetifan om det flögMen ett bund helt i canvas hade varit grymt
![]()
Nej som tur är, men i just detta fall är det dåligt.Nu är inte med i EU?
Gött med ett kvällsbad. Synd bara att det blåser satan, hade ju fan liten snopp innan liksom...![]()
![]()
Här kom precis solen fram efter en hel dag av skitväder. Flytta grillen till Närke tillfälligtOch precis nu började det regna..![]()
Fyyy vad bra, grattis Nicke! Jag tror minsann jag köper den av dig nästa vecka när du tröttnat, ok?Det blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
![]()
![]()
![]()
Låter spännande, behövs mer bund, inte jättelätt att få tag i och inte jättemycket att välja påTack för input!Det finns tydligen inga genvägar till ett perfekt bund.
Kanske får bli ett vinterprojekt
![]()
Tackar och det kör vi deal påFyyy vad bra, grattis Nicke! Jag tror minsann jag köper den av dig nästa vecka när du tröttnat, ok?![]()
Jag har ett fräsigt brunt 22mm på väg hem (bara gått en månad snart) som inte kommer användas till nått om någon är sugen?Låter spännande, behövs mer bund, inte jättelätt att få tag i och inte jättemycket att välja på![]()
Fint! Blivit sugen på Zelos efter att fått testat Thresher. Jag gillar den men den är lite "för mycket" för mig så den du köpte är nog bättreDet blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
![]()
![]()
![]()
Entrecote?Och precis nu började det regna..![]()
Det var ju häftigtJag har ett fräsigt brunt 22mm på väg hem (bara gått en månad snart) som inte kommer användas till nått om någon är sugen?
![]()