Tack snälla du för dom vänliga orden Verkar som båda fick nya hem tämligen omgående, tippar på att det var pga att du hajpade uppNån måste ju klippa den högra, så jäkla lyckad båda två men den e ju sjukt somrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack snälla du för dom vänliga orden Verkar som båda fick nya hem tämligen omgående, tippar på att det var pga att du hajpade uppNån måste ju klippa den högra, så jäkla lyckad båda två men den e ju sjukt somrig
Jag har ett fräsigt brunt 22mm på väg hem (bara gått en månad snart) som inte kommer användas till nått om någon är sugen?
Men vad kör ni bund på för klockor? Är det militärtema som gäller?Det var ju häftigt Dock är 22 för stort, har egentligen ingen klocka som väntar på ett men 18mm hade suttit fint på vintage.
Ja kanske... Dra ett PM med pris så får vi se?Jag har ett fräsigt brunt 22mm på väg hem (bara gått en månad snart) som inte kommer användas till nått om någon är sugen?
Kunde ju inte låta bli att beställa! Var tyvärr inte min smak men kul ändå.Haha blir så glad att se dessa burkar poppa upp lite varstans nu
Har tyvärr inte hunnit läsa artikeln än men här har ni. Inte micro och jag skulle tro att den inte är affordable heller med tanke på att urtavlan är handgjord. Jäkligt snygg i alla fall!Kaxigt av Blancpain att ha den för Seiko karaktäristiska Kanagawa-vågen av Hokusai på omslaget!
Vi tar det när paketet behagar komma hemJa kanske... Dra ett PM med pris så får vi se?
OkVi tar det när paketet behagar komma hem
Ja typ, jag hade på min Squale Militaire.Men vad kör ni bund på för klockor? Är det militärtema som gäller?
För egen del så kör jag inte bund över huvud taget. Varmt och klumpigt. Efter vad man ser i tråden så kan det inte vara superpopulärt precis. Syns någon enstaka gång när någon testar ett sen är det poff borta igen. Har dock oftast fel men i detta fallet kanske inteMen vad kör ni bund på för klockor? Är det militärtema som gäller?
Typiskt vinterband som passar bäst på militärer och flygare, det som är överhängande här i tråden är ju dykare så inte så konstigt tänker jagFör egen del så kör jag inte bund över huvud taget. Varmt och klumpigt. Efter vad man ser i tråden så kan det inte vara superpopulärt precis. Syns någon enstaka gång när någon testar ett sen är det poff borta igen. Har dock oftast fel men i detta fallet kanske inte
Vilken typ av band är du ute efter? Om det funkar med något lite "halvstökigt" så kanske jag kan hjälpa till. Fick precis hem ett lite coolt brunt läder med "pull up-effekt" (tänk crazy horse).Någon som vet vart jag kan få tag i
brunt band med blåa stygn/sömmar, 20 millimeter?
Tack,ja jag kände det med va så nära på avtryckaren men sen blev det denna istället har gått ner lite i storlek nu det sista med.Fint! Blivit sugen på Zelos efter att fått testat Thresher. Jag gillar den men den är lite "för mycket" för mig så den du köpte är nog bättre
Det blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
I sign you upDen där kan jag tänka mig att köpa när du har tröttnat!
/ P
Det är korrekt..Entrecote?
Snyggt! Svart var ju riktigt nice. Verkar annars vara vanligast med bruna.Ja typ, jag hade på min Squale Militaire.
Har testat det på min Invicta med lyckat resultat imho
För egen del så kör jag inte bund över huvud taget. Varmt och klumpigt. Efter vad man ser i tråden så kan det inte vara superpopulärt precis. Syns någon enstaka gång när någon testar ett sen är det poff borta igen. Har dock oftast fel men i detta fallet kanske inte
Bra funderingar båda två. Kanske vore kul att prova ett riktigt. Till vintern då.Typiskt vinterband som passar bäst på militärer och flygare, det som är överhängande här i tråden är ju dykare så inte så konstigt tänker jag
See riktigt bra ut!Middag intagen avplastad och kortad länk
även den obligatoriska lumekollen.
Hon bara sneglar hemma bakom sin bok
Den sitter bekvämt och nä känns inte alls liten men kan va pga jag har ett gäng klockor runt 40mm nuförtiden och inte 43-45 som förr.
TackSee riktigt bra ut!
Jag tänkte något likt denna fast med blå sömmar. Tänkte testa det på min blåa alpinist innan jag bestämmer mig 100% för att sälja den.Vilken typ av band är du ute efter? Om det funkar med något lite "halvstökigt" så kanske jag kan hjälpa till. Fick precis hem ett lite coolt brunt läder med "pull up-effekt" (tänk crazy horse).
Det går fint på vissa dykare också kan jag tycka, se mitt tidigare inläggSnyggt! Svart var ju riktigt nice. Verkar annars vara vanligast med bruna.
Bra funderingar båda två. Kanske vore kul att prova ett riktigt. Till vintern då.
Ridande ryttare. Till häst till på köpet...
Hovarna i taket!
Knep sista exemplaret på jomashop, har för mig det va drygt 2år sedanVart fick du tag i den?
Nej, men berätta gärna mer.Växer den då?
Bifogar bild på granngrabbens EPA för relevans (han med g-shocken ni vet).
Grattis! Snyggaste färgkombon dessutom!Det blev ingen Thresher utan Horizons,va ju dock den jag suktat efter länge men vart rädd för storleken,men den känns inte liten.
Så! Klart!Hovarna i taket!
Inte förvånad men lite lättad då dom var sjukt braTack snälla du för dom vänliga orden Verkar som båda fick nya hem tämligen omgående, tippar på att det var pga att du hajpade upp
Hahah man kan ju inte annat än älska denna trådJahopp, vem var det nu igen som satt på havsvatten och kunde tänka sig att skicka till oss stackare på fel sida landet?
@kjesul om jag inte minns fel?Jahopp, vem var det nu igen som satt på havsvatten och kunde tänka sig att skicka till oss stackare på fel sida landet?