Touchofred
Basic
Håller med, grymt bra. Grattis !Antracithe/teal känns spontant som ett bra val. Tack för hjälpen forumbröder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, grymt bra. Grattis !Antracithe/teal känns spontant som ett bra val. Tack för hjälpen forumbröder
Skitsnygg!Antracithe/teal känns spontant som ett bra val. Tack för hjälpen forumbröder
Fast man trycker ju om något ner vridringen mot boetten när man vrider på den, och den vrids motsols. Då känns det ju rimligt att spåren är vinklade så att de är vinkelräta mot hur kraften appliceras tänker jag, och på vilken handled man har den på spelar ju ingen rollHar du klockan på vänstern. Så tycker jag det verkar rätt.
Skulle det vara tvärtom skulle fingrarna glida mer skulle jag tro.
Kanonfin! Lätt den färg jag själv hade valt!Antracithe/teal känns spontant som ett bra val. Tack för hjälpen forumbröder
Lädret var ju riktigt läckert iaf!Denna läderrem eller stållänk?
Läder nu, länk när vädret blir varmare.Denna läderrem eller stållänk?
Tycker att det är lite tramsigt med regler om vilken typ av band man får ha på en viss typ av klocka. 90% av de som gnäller på att man inte får ha läder på en dykare går knappt ut när det regnar med sina dykare ändå. Jag kör läder på mina dykare ibland men på sommaren är det länk, nato eller gummi som gäller för läder är rätt kass när man blir svettig.Stora tråden om mikromärken och andra affordables: Tråden där läder på dykare är förlåtet och tillomed uppskattat
Med det sagt, jag tyckte läder satt som en smäck! @Touchofred
Haha. 16 000 meter, helt absurt. 5000 meter djupare än Marianergraven.Fick nyhetsbrev från H2O.
16 tusen meters dykare anyone??
Ha ha! Ja jag vet helt klart galetHaha. 16 000 meter, helt absurt. 5000 meter djupare än Marianergraven.
Men glaset verkar hyfsat tjockt.
Tramsigt var ordet sa Bull.Tycker att det är lite tramsigt med regler om vilken typ av band man får ha på en viss typ av klocka. 90% av de som gnäller på att man inte får ha läder på en dykare går knappt ut när det regnar med sina dykare ändå. Jag kör läder på mina dykare ibland men på sommaren är det länk, nato eller gummi som gäller för läder är rätt kass när man blir svettig.
Yes, jag med. Jag minns när Tudor släppte versionen av BB som kom på läder. Det måste svidigt i ögonen på många hatareTycker att det är lite tramsigt med regler om vilken typ av band man får ha på en viss typ av klocka. 90% av de som gnäller på att man inte får ha läder på en dykare går knappt ut när det regnar med sina dykare ändå. Jag kör läder på mina dykare ibland men på sommaren är det länk, nato eller gummi som gäller för läder är rätt kass när man blir svettig.
Galet! Hur länge varar den? Kan du sova på nätterna med fulladdad Zelos i samma rum?
Vi kanske skulle starta en ny tråd i diskussionsdelen, "Dykare på läder".Yes, jag med. Jag minns när Tudor släppte versionen av BB som kom på läder. Det måste svidigt i ögonen på många hatare
Jag kör vad som faller mig in, sen kunde jag inte bry mig mindre vad andra tycker
Och en för "dressare på gummi" .Vi kanske skulle starta en ny tråd i diskussionsdelen, "Dykare på läder".
Nä, inget jag rekommenderar! Här är den sämsta bilden någonsin för min mobilkamera vill inte fokusera i mörkret och jag nattar om dottern nu. Såhär lyser den i alla fall 15 minuter senare.Galet! Hur länge varar den? Kan du sova på nätterna med fulladdad Zelos i samma rum?
Den finns redan..Och en för "dressare på gummi" .
Åh, stort stort grattis!!Jag har precis pratat med en av killarna bakom Nodus Watches, mycket trevlig herre. Det hela slutade med att jag har en Nodus beställd. Men eftersom jag hade problem att välja så lät jag dom bestämma åt mig, mitt enda krav var SS bezel. Så nu börjar väntans tider
Anledningen till att det blev en beställning är för jag tyckte det var ett gyllene läge att fira. Vi sitter på BB och väntar på att få åka hem med två små välmående tvillingar
(borde jag köpt två klockor då?)
Den tråden är ju riktigt rolig. Visar att det finns, i mitt tycke, mer eller mindre fina kombinationer även av dykare med gummi och andra material som perlon. Nåt för alla. Kul.
Mycket som händer där på senare tid, inkl 1000'e inlägget. Många många grattis till er. Gissar att det inte finns klockor nog för er glädje.Jag har precis pratat med en av killarna bakom Nodus Watches, mycket trevlig herre. Det hela slutade med att jag har en Nodus beställd. Men eftersom jag hade problem att välja så lät jag dom bestämma åt mig, mitt enda krav var SS bezel. Så nu börjar väntans tider
Anledningen till att det blev en beställning är för jag tyckte det var ett gyllene läge att fira. Vi sitter på BB och väntar på att få åka hem med två små välmående tvillingar
Wow. Stort grattis till tvillingarna.Jag har precis pratat med en av killarna bakom Nodus Watches, mycket trevlig herre. Det hela slutade med att jag har en Nodus beställd. Men eftersom jag hade problem att välja så lät jag dom bestämma åt mig, mitt enda krav var SS bezel. Så nu börjar väntans tider
Stort grattis! Fasen vad fint sätt att fira medJag har precis pratat med en av killarna bakom Nodus Watches, mycket trevlig herre. Det hela slutade med att jag har en Nodus beställd. Men eftersom jag hade problem att välja så lät jag dom bestämma åt mig, mitt enda krav var SS bezel. Så nu börjar väntans tider
Grattis vi fick tvillingar för 6 veckor sedan , grattis amicoJag har precis pratat med en av killarna bakom Nodus Watches, mycket trevlig herre. Det hela slutade med att jag har en Nodus beställd. Men eftersom jag hade problem att välja så lät jag dom bestämma åt mig, mitt enda krav var SS bezel. Så nu börjar väntans tider