Krigsstigen019
Basic
Riktigt fin!! Är du intresserad av att sälja den?Premiär för denna 40mm Shark Diver från Helson. Gillar skarpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!! Är du intresserad av att sälja den?Premiär för denna 40mm Shark Diver från Helson. Gillar skarpt!
Bara att gratulera Hellre att man blir tagen för yngre än detta:Jag är 42 men ingen tror på det. Det brukar orsaka sådan uppståndelse när jag säger att jag är 42 att jag nästan alltid ljuger och säger att jag är snart 30 även om en del har svårt för att tro det med.
Jobbigast är när man är på vårdcentralen här för då får man sitta i ett väntrum och så kommer läkarna ut och hämtar en. Problemet är att när läkarna går ut och kollar efter en 42-åring så ser de inte någon 42-åring så de bara vänder och går in igen. Sedan kommer de ut en gång till efter ett tag och vänder igen. Då brukar jag säga vad jag heter och sedan kommer hela tjatet om hur ung man ser och hur otroligt det är. Jag brukar ursäkta mig med att jag äter mycket grönkål vilket iof är sant.
Tyvärr har jag ingen bra skäggväxt till skillnad mot andra här. Men som tur är har jag äntligen hittat några lätt gråa hårstrån så snart kanske man blir tagen för 40-åring ändå
Haha ja inte får det vara lätt att leva inteJag är 42 men ingen tror på det. Det brukar orsaka sådan uppståndelse när jag säger att jag är 42 att jag nästan alltid ljuger och säger att jag är snart 30 även om en del har svårt för att tro det med.
Jobbigast är när man är på vårdcentralen här för då får man sitta i ett väntrum och så kommer läkarna ut och hämtar en. Problemet är att när läkarna går ut och kollar efter en 42-åring så ser de inte någon 42-åring så de bara vänder och går in igen. Sedan kommer de ut en gång till efter ett tag och vänder igen. Då brukar jag säga vad jag heter och sedan kommer hela tjatet om hur ung man ser och hur otroligt det är. Jag brukar ursäkta mig med att jag äter mycket grönkål vilket iof är sant.
Tyvärr har jag ingen bra skäggväxt till skillnad mot andra här. Men som tur är har jag äntligen hittat några lätt gråa hårstrån så snart kanske man blir tagen för 40-åring ändå
Såg den där tidigare och glömde kolla upp det där men allvarligt kan det verkligen stämma? Måste ju börjat röka som 8åring och varit konstant stressad sen 10 års åldern samt ha dåliga generBara att gratulera Hellre att man blir tagen för yngre än detta:
HA, jag är 43. Är inte Malin typ 30 som jag alltid trott då?Bara att gratulera Hellre att man blir tagen för yngre än detta:
Jag har kollat och ja det stämmerSåg den där tidigare och glömde kolla upp det där men allvarligt kan det verkligen stämma? Måste ju börjat röka som 8åring och varit konstant stressad sen 10 års åldern samt ha dåliga gener
Påminner om Zakk Wyldes gitarrerOnödigt långa luggar på den här. Men i övrigt, vilken pjäs!
Det materialet i en CH6-boett hade suttit som en käftsmäll...
Jag började röka när jag var 11, just sayinSåg den där tidigare och glömde kolla upp det där men allvarligt kan det verkligen stämma? Måste ju börjat röka som 8åring och varit konstant stressad sen 10 års åldern samt ha dåliga gener
Nej men det finns väl värre problem egentligen så jag ska nog inte klagaHaha ja inte får det vara lätt att leva inte
Man ska sniffa, har ni någonsin sett en bild på en gammal person som sniffar ?Jag började röka när jag var 11, just sayin
Hon var 18 när det började Såg ju med ganska mkt äldre ut.HA, jag är 43. Är inte Malin typ 30 som jag alltid trott då?
Sniffa, boffa, vuxna fattar ingenting.Man ska sniffa, har ni någonsin sett en bild på en gammal person som sniffar ?
Nej, jag tänkte väl det. Sniffning håller en ung för evigt.
Nu kommer jag inte att kunna sovaDen här var ju häftig.
Undrar hur tjock den är? Ah, ok. Letar vidare.
Hela min värld rasar samman, Tjorven är typ 2 år då eller?Hon var 18 när det började Såg ju med ganska mkt äldre ut.
Det där i alla fall är Alessandro Baldieri Carbon Magnum, ett as på 48mm. Du är säker på det inte är en Boldr Odessey du söker då?Ett högt glas på den här.
Var det Grande Guerriero du tänkte på?Fråga min husgud @M26 vad sjutton märket hette som han länkade mig med Memphis Belle-liknande klockor. Det borde fan ticka många av dina boxar!
Jag har haft en Tempest Carbon faktiskt, det var riktigt bra!Joey Tempest senaste projekt.
Rädd att den ska ligga under sängen?Nu kommer jag inte att kunna sova
Ahahahaha!Hela min värld rasar samman, Tjorven är typ 2 år då eller?
Jasså grönkål är bra mot åldrande? Trodde bara man blev sur i magen och gasig av detJag är 42 men ingen tror på det. Det brukar orsaka sådan uppståndelse när jag säger att jag är 42 att jag nästan alltid ljuger och säger att jag är snart 30 även om en del har svårt för att tro det med.
Var det hans och tage?Jag tyckte Ruskprick och Knorrhane var skumma
Vesterman var nog den märkligasteJag tyckte Ruskprick och Knorrhane var skumma
Just det, de smugglade cigarretter i en gisten eka.Var det hans och tage?
Där ligger jag redan och vågar inte komma fram heller. Kan man tvätta näthinnan?Rädd att den ska ligga under sängen?
Är han inte bara lite höjdrädd då? höhöRädd att den ska ligga under sängen?
Haha, fan du har helt rätt smak för beer! Hade varit cleant att dra några om du hänger på sthlm beer festival....efter cocid-19 givetvisNä nu tar pappa Terry kväll!
Cool! Köra en passaround med en? Tio pers?Den här är nog en av de ballaste mikroklockorna jag någonsin har sett. Groteskt stor så klart och tål inte vatten men vilken fantastisk innovation! Kostar visserligen $185k så knappast särskilt affordable dock.
https://www.devonworks.com/tread-1