När det går segt på jobbet men man alltid kan titta på något vackert och bli glad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CW, alltid CW. Däremot skulle bristen på datum i detta fall störa mig om det är en vardagsklocka/GADA det är tal om. Jag behöver datum för att orientera mig fram i livet (flera gånger om dagen faktiskt).2 klockor, samma syfte. Lättburna vardagsklockor som får hänga med på jobbet och på barnvangsrullningen med grabben. Vad säger ni?:
Det jag gillar på denna CWn är att loggan faktiskt inte ser så tokig ut. Under 12 i denna field/vintage-tavlan så tycker jag den ser helt ok ut. Till skillnad från hur den ser ut i den annars mycket snygga c65 trident vintage.CW, alltid CW. Däremot skulle bristen på datum i detta fall störa mig om det är en vardagsklocka/GADA det är tal om. Jag behöver datum för att orientera mig fram i livet (flera gånger om dagen faktiskt).
Öllegard Wellton! Pippi rullar rätt friskt här hemma i perioder, så henne får man se en del. Synd bara att hon talar dålig fejkskånska i Pippi-serien. Man gjorde det för att förklara varför skådespelaren som spelade Tommy bröt på skånska. Grejen är bara att han knappt ens gör det! Han är redan stockholmiserad vid inspelningen så det är ett par enstaka tillfällen genom hela serien som man anar hans skånska, medan man märker och stör sig på hennes dåligt fejkade skånska.
När vi ändå är inne på det så var jag alltid rätt svag för Tommy och Annikas mamma.
Trevlig Squale men fruktansvärd tröjaDet blev en svettig eftermiddag, men nu är det klart
#GGMU
Jag vill inte höra nått om Liverpool
Fin den där. Var det dyrare än vanliga Q? De brukar la ligga runt en €180.Time for Timex Todd Snyder edition. Verkar inte vara tillgänglig via hemsidan längre. Trodde inte denna var limited ?
Fin den där. Var det dyrare än vanliga Q? De brukar la ligga runt en €180.
Ok, synd att den inte fanns på timex.eu. Men då kanske den var limiterad ändå, om de vara saluförde modellen via Toddans egen hemsa.Priset var detsamma som en vanlig Q men man kunde bara köpa den från Todd Snyder direkt i USA så frakten kostade lite mer sen blev det ju moms på det.
Ok, synd att den inte fanns på timex.eu. Men då kanske den var limiterad ändå, om de vara saluförde modellen via Toddans egen hemsa.
Nu anlände kinesbronsarn
Tog 10 dagar från Skövde --> Hudiksvall med Rek
Fick patina på vägen? Snygg pjäs i alla fall!Nu anlände kinesbronsarn
Tog 10 dagar från Skövde --> Hudiksvall med Rek
Vad är det för trevlig pjäs?Bekantar mig lite med Atelier Wen's Ji
2 klockor, samma syfte. Lättburna vardagsklockor som får hänga med på jobbet och på barnvangsrullningen med grabben. Vad säger ni?:
Är det inte oxå flera tyskspråkiga skådisar med? Tex prussiluskan om jag inte misstar mig. Det ser dubbat ut om det inte bara är sjukt osynkat.Öllegard Wellton! Pippi rullar rätt friskt här hemma i perioder, så henne får man se en del. Synd bara att hon talar dålig fejkskånska i Pippi-serien. Man gjorde det för att förklara varför skådespelaren som spelade Tommy bröt på skånska. Grejen är bara att han knappt ens gör det! Han är redan stockholmiserad vid inspelningen så det är ett par enstaka tillfällen genom hela serien som man anar hans skånska, medan man märker och stör sig på hennes dåligt fejkade skånska.
En liten fotnot bara.
Öj, vad spännande! Ser fram emot att få se slutresultatet!
Riktigt fin!Time for Timex Todd Snyder edition. Verkar inte vara tillgänglig via hemsidan längre. Trodde inte denna var limited ?