• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Låter som du behöver en GMT klocka.
D93F9495-AFE3-48BD-8DB7-B3A8278928E1.jpeg

Typ ja :)

Typ två veckor kvar till man fyller 45. Måste köpa mig en egen present (läs klocka) så jag kan snegla ned på den och se glad ut när jag öppnar paketen med tubsockor och nästrimmer.
Frågan är vad jag skall dra till med

Tack för tips. Har en budget på 10 K guldiner just nu, kan va värt att nämna
Håller med @moggec är själv väldigt sugen på den som landar på strax norr om 10 laxar vid betalning i £.

Båda är snygga, men Sinn 356 FLIEGER är stenhård och snyggast enligt mig :)

356. Alltid blästrat!

103an, lätt! Men båda är riktigt fina. Tycker dock 103 är roligare rent estetiskt

Mitt svar kommer inte som någon överraskning ;) 103 st är jag svag för :)

Båda är stencoola men jag har alltid drägglat lite extra över 356an. :hungry: Trots att jag inte är så såld på blästrad finish.... :oops:
Tack för input. Det är inte lätt när det är svårt. Låter annonsen ligga kvar några dagar till så får vi se. Skulle egentligen vilja ha/se en 356 för att jämföra. Men men, om ingen nappar på annonsen trots vad jag tycker är ett riktigt bra pris så får den nog stanna. Beggad är den ju i alla fall affordable. ;)

Jag är 42 men ingen tror på det. Det brukar orsaka sådan uppståndelse när jag säger att jag är 42 att jag nästan alltid ljuger och säger att jag är snart 30 även om en del har svårt för att tro det med.

Jobbigast är när man är på vårdcentralen här för då får man sitta i ett väntrum och så kommer läkarna ut och hämtar en. Problemet är att när läkarna går ut och kollar efter en 42-åring så ser de inte någon 42-åring så de bara vänder och går in igen. Sedan kommer de ut en gång till efter ett tag och vänder igen. Då brukar jag säga vad jag heter och sedan kommer hela tjatet om hur ung man ser och hur otroligt det är. Jag brukar ursäkta mig med att jag äter mycket grönkål vilket iof är sant.

Tyvärr har jag ingen bra skäggväxt till skillnad mot andra här. Men som tur är har jag äntligen hittat några lätt gråa hårstrån så snart kanske man blir tagen för 40-åring ändå:)
Nu blir man ju, som du säkert förstår, väldigt nyfiken på hur du ser ut. Hur ska vi lösa det här? :)

Tillbaka
Topp