Weberg
Guld
Elektriker? På spanska kallas deras armbandsur för El Klocko.Hjälper en kollega, tyvärr bland den tråkigaste uppgiften på jobbet
Semester va mycket roligare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Elektriker? På spanska kallas deras armbandsur för El Klocko.Hjälper en kollega, tyvärr bland den tråkigaste uppgiften på jobbet
Semester va mycket roligare
Haha, underbart!"Thank you very much. You've been an audience".
Denna kom hem igår, kronan och vridringen är vad det är men jäkligt charmig och rolig klocka!
Tackar för detVerkar ju dock finnas viss yrkesstolthet hos dig! Har sett betydligt värre skåp
Scubadude känns ju som en given första provsmak. Är 059-tavlan jag är mest sugen på för tillfället!
Vostoks kronor är wobbliga och läckra !
Min Scubadude
Visst, det är ju det som är lite kul!Har också en 710 boett, riktigt bekväm
Edit - Kan ju tillägga att en ryss är en ryss både på gott och ont, riktigt charmiga enligt mig iallafall och riktigt egna med allt från krona till baklock
Najs! Kronan sitter skönt där!Jag skulle nog vilja säga att det beror på vad för Vostok. Min gröna är sjukt mjuk i uppdragningen och kronan sitter stabilt på!
Godnatt tråden, tackar för än en trevlig dag!
Tack för bildkavalkaden! Har du kvar alla?710 är en skön boett och jag tycker inte att Vostok har dålig kvalitet, tål allt ju Jag tyckte att 710 var lite stor dock. Vissa egenheter som vobblig krona och inga klick i vridringen känns b men är designade så. Jag personligen gillade den nya 670-boetten bättre och den påminner lite lite om 710. Sen är det stor skillnad på vanliga Amphibia och SE där SE är lätt värd dem extra pengarna. Med SE får du en länk som oftast faktiskt är användbar, bättre lume, bättre QC och en vridring i stål med inlägg istället för den kromade på dem vanliga.
TackBra färgval!
50-tals Seamaster är riktigt fina.
Min är inte möglig men gammal så det räcker
Absolut ej till salu.
Jag håller lite med dig på den fronten. Man har ju nästan 6000 bundet i en klocka som inte anländer förrän i slutet på September, vad gör man under tiden?Jag hade nog varit mer sugen om den fanns att köpa nu. Kickstarter är inte riktigt min grej...
När man talar om trollen! Sjukt fin!Denna kom hem igår, kronan och vridringen är vad det är men jäkligt charmig och rolig klocka!
Alla sålda Har bara en Classica just nu och den är en keeper.Scubadude känns ju som en given första provsmak. Är 059-tavlan jag är mest sugen på för tillfället!
Visst, det är ju det som är lite kul!
Just att de under den nya uppstarten inte fick lov att använda några patenterade lösningar gjorde ju att de kom att hitta på rätt smarta lösningar imho. Tvivlar inte på de västerländska urs WR på något vis men vostoks bakboett och krona är smart utformade. Vilken 710 har du?
Najs! Kronan sitter skönt där!
Tack för bildkavalkaden! Har du kvar alla?
Vridningen kanske inte är super men jag gläds åt att den går åt båda hållen. Kronans vobbel känns ju ursäktat med att funktion går först.
Ja, 710 känns lite stor för mig med men måtten på pappret känns ok, kort l2l brukar ju underlätta. Hur är 670 i profil? 49 l2l och platt boett brukar inte vara en succé för mig.
Ja men åren mellan 2002 tills 2018 räknar jag inte. Hade ju bara typ 2st som jag växlade mellanWow! Men då har du hållit på mkt längre ön mig. Jag började typ 2015 eller nåt sånt.
Haha precis!När man talar om trollen! Sjukt fin!
Förlänger sommaren en aning!
Beställde du från Meranom? Hur lång lev.tid får man räkna med? Läste på hemsidan upp till 60 dagar och det kändes lite segt.
Riktigt snygg ju! Ref?Denna kom hem igår, kronan och vridringen är vad det är men jäkligt charmig och rolig klocka!
Tack! Tror det ska vara 710378 men är troligen en annan vridring på denna? Jag är för dåligt insatt i detta så har ingen större koll tyvärrRiktigt snygg ju! Ref?
Denna kom hem igår, kronan och vridringen är vad det är men jäkligt charmig och rolig klocka!
Jag har en 710406, kan man bära tex en turtle kan man bära en 710 nu bärs dom ju inte exakt likadant men tycker ändå det är en rätt shysst jämnförelseScubadude känns ju som en given första provsmak. Är 059-tavlan jag är mest sugen på för tillfället!
Visst, det är ju det som är lite kul!
Just att de under den nya uppstarten inte fick lov att använda några patenterade lösningar gjorde ju att de kom att hitta på rätt smarta lösningar imho. Tvivlar inte på de västerländska urs WR på något vis men vostoks bakboett och krona är smart utformade. Vilken 710 har du?
Najs! Kronan sitter skönt där!
Tack för bildkavalkaden! Har du kvar alla?
Vridningen kanske inte är super men jag gläds åt att den går åt båda hållen. Kronans vobbel känns ju ursäktat med att funktion går först. Lite synd att det inte är quick set på datumet...
Ja, 710 känns lite stor för mig med men måtten på pappret känns ok, kort l2l brukar ju underlätta. Hur är 670 i profil? 49 l2l och platt boett brukar inte vara en succé för mig.
Okej, riktigt lyckad med vridningen men tavlan och datumplacering var verkligen on pointTack! Tror det ska vara 710378 men är troligen en annan vridring på denna? Jag är för dåligt insatt i detta så har ingen större koll tyvärr
Riktigt snygg ju! Ref?
Tack! Tror det ska vara 710378 men är troligen en annan vridring på denna? Jag är för dåligt insatt i detta så har ingen större koll tyvärr
Ok! Har bara haft miniturtle men kanske är snarlikt!Jag har en 710406, kan man bära tex en turtle kan man bära en 710 nu bärs dom ju inte exakt likadant men tycker ändå det är en rätt shysst jämnförelse
Hehe ja mängden alternativ är det inget fel på! Lite kul, har börjat uppskatta deras halvgalna utseenden.Lägger in denna också då den såg rätt massiv ut på tidigare bild, nu har jag iofs små handleder @kreacon oavsett vad du väljer finns det ju verkligen en för alla, nu vart man ju sugen på att beställa en till
Ja exakt, var bara tvungen att prova när jag såg denOkej, riktigt lyckad med vridningen men tavlan och datumplacering var verkligen on point
Jag tror också det ska vara deras egna efter lite sökande Det håller jag med om! Hoppas du hittar någon du gillar!Det ser ut Vostoks egna ”ersättningsvridning” som man kan köpa till via Meranom. Har skrollat igenom utbudet där senaste veckorna. Lyfter verkligen klockan ett snäpp kan jag tycka!
Vad är det för gummi du klämt på din Barracuda? Finns det i fler färger?Blev ett snabbt byte från SMDJ till Barracudan då situationen krävde det
Funkar inte alls men kul att du frågar Bo Bo Dykare. Schysst med ett lejon som logo också för alla vet ju att det är havets konung
Det är ett Feskarn-gummi. Lite meck med springbars:en, men efter liiiite böjning på dom så satt det som en smäckVad är det för gummi du klämt på din Barracuda? Finns det i fler färger?
Aha, visste inte att du kört 670an Gillade också den boetten skarpt.710 är en skön boett och jag tycker inte att Vostok har dålig kvalitet, tål allt ju Jag tyckte att 710 var lite stor dock. Vissa egenheter som vobblig krona och inga klick i vridringen känns b men är designade så. Jag personligen gillade den nya 670-boetten bättre och den påminner lite lite om 710. Sen är det stor skillnad på vanliga Amphibia och SE där SE är lätt värd dem extra pengarna. Med SE får du en länk som oftast faktiskt är användbar, bättre lume, bättre QC och en vridring i stål med inlägg istället för den kromade på dem vanliga.