• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Uthämtat paket under armen. Dior sitter på!
tmp-cam-5069709005510733816.jpg

När man talar om trollen! Sjukt fin!
Förlänger sommaren en aning!
Beställde du från Meranom? Hur lång lev.tid får man räkna med? Läste på hemsidan upp till 60 dagar och det kändes lite segt.
Tog 2-3 dagar för mig häromsistens, du kan välja till expressfrakten i samband med beställning, 30-35 dollar...lätt värt i dessa tider imo.
Angående @Norpanjr vridring/inlägg är jag rätt säker på att det inte är Meranom/Vostoks egna utan från annat håll (ser för kvalitativt ut helt enkelt :p)

Edit: jo förresten, det finns faktiskt ett quickset knep men det kan vi ta om du råkar beställa hem en ;)

Denna var ju inte alls tokig tycker jag som @thelizardking tipsade om i tråden "ryska klockor på ks?"
Screenshot_20200729-124013_Chrome.jpg

Bild från am-watches.com
Gillas! 059 tavlan är lätt min favvo, och lite gött att det finns en passande vridning till. Tror dock att det där caset är lite för platt med relativt lång l2l för min smak.
Vill gilla deras originalvridningar för jag tycker det är kul att de är så egna, men inte lyckas inte riktigt. Får nog ge det mer tid.. =)
Nä jag får nog följa ditt exempel och beställa nåt snart!

Tog 2-3 dagar för mig häromsistens, du kan välja till expressfrakten i samband med beställning, 30-35 dollar...lätt värt i dessa tider imo.
Angående @Norpanjr vridring/inlägg är jag rätt säker på att det inte är Meranom/Vostoks egna utan från annat håll (ser för kvalitativt ut helt enkelt :p)

Edit: jo förresten, det finns faktiskt ett quickset knep men det kan vi ta om du råkar beställa hem en ;)
Tack för tips! Då återkommer jag!
Jaha är meranoms vridningar så kassa? Rent estetiska tycker jag deras ”ersättningsvridningar” är lagom harmoniska. Vissa i alla fall.

Gillas! 059 tavlan är lätt min favvo, och lite gött att det finns en passande vridning till. Tror dock att det där caset är lite för platt med relativt lång l2l för min smak.
Vill gilla deras originalvridningar för jag tycker det är kul att de är så egna, men inte lyckas inte riktigt. Får nog ge det mer tid.. =)
Nä jag får nog följa ditt exempel och beställa nåt snart!

Har 710:a som sitter helt okej men också nyfiken på andra storlekar. Kanske 059 på 420 vore en fullträff?

Jag har aldrig känt att det här med att vänta på paket är jobbigt, men när PostNordappen inte uppdaterat spårningen sedan paketet lämnades in för ett dygn sedan gör ovissheten mig galen. Äntligen är jag som ni andra i tråden :D

Tillbaka
Topp