• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Får långt ner tydligen.
Man ska ha klockan strax nedanför armbågen och så hårt åtdragen att blodet inte kommer förbi.
Sen ska man dra upp byxorna så högt att man känner smaken av gylfen i varje inandning. Efter det är det fritt fram att kritisera andra, men inte förrän du passar in i mallen själv.;)
Jag kommer rocka jeans till skjorta och kavaj fast i klockväg snart, ska bli intressant å se hur det tas emot :p

Tack tack :happyhappy: Här helt random profilbild på samma ämne från ett annat forum som jag hängt på i massor av år :bored:
m7vVeqm.png
På förekommen anledning. Fick hem denna mössa igår. (Instucken klocka för relevans).
B6211253-63A2-4310-8412-02567AD60A9E.jpeg

Kronan ska ju vara så och vridringen kan du justera motståndet på genom att ta bort bezeln och justera fjädern. Eller så badar du i saltvatten några gånger så kommer vridringen att bli perfekt.
Ja det är jag helt med på :)
Gillas! 059 tavlan är lätt min favvo, och lite gött att det finns en passande vridning till. Tror dock att det där caset är lite för platt med relativt lång l2l för min smak.
Vill gilla deras originalvridningar för jag tycker det är kul att de är så egna, men inte lyckas inte riktigt. Får nog ge det mer tid.. =)
Nä jag får nog följa ditt exempel och beställa nåt snart!
Ja det såg ju bra ut tyckte jag :) Ja dom är verkligen egna. Det gör du rätt i :D

Tog 2-3 dagar för mig häromsistens, du kan välja till expressfrakten i samband med beställning, 30-35 dollar...lätt värt i dessa tider imo.
Angående @Norpanjr vridring/inlägg är jag rätt säker på att det inte är Meranom/Vostoks egna utan från annat håll (ser för kvalitativt ut helt enkelt :p)

Edit: jo förresten, det finns faktiskt ett quickset knep men det kan vi ta om du råkar beställa hem en ;)
Haha så kan det vara :D Tyckte jag såg den hos Maranom förut men det var en annan insåg jag nu så du har helt rätt.

Jag har aldrig känt att det här med att vänta på paket är jobbigt, men när PostNordappen inte uppdaterat spårningen sedan paketet lämnades in för ett dygn sedan gör ovissheten mig galen. Äntligen är jag som ni andra i tråden :D
Jag har paket hos ombud som jag väntar på att få åka och hämta!! Mycket bättre än att vänta på paket från cyberrymden, men ändå!

Jag tyckte det var jobbigt att inte ha något paket på gång och nu när jag har beställt så är det jobbigt att vänta på att det kommer.
Det är jobbigt hur man än vänder och vrider på det :woot:
Jag befinner mig just nu i det för mig unika läget att jag har en klocka påväg hem som jag inte direkt vet något om och som jag egentligen inte känner något för. Köpte den mest på skoj.:)

Väldigt märklig känsla.
Hoppas att det blir en positiv upplevelse när den dyker upp.
Vet inte ens vad den kommer på för band eller hur stor den är.:p

Jag befinner mig just nu i det för mig unika läget att jag har en klocka påväg hem som jag inte direkt vet något om och som jag egentligen inte känner något för. Köpte den mest på skoj.:)

Väldigt märklig känsla.
Kommunistklockan? ;)

Väldigt märklig känsla.
Du gör det spännande även för oss, det uppskattas och det ska bli oerhört kul att se vad som kommer att dyka upp :)
ETA?

Tillbaka
Topp