[Bobo]
Guld
В Америке ты смотришь Большого Брата. В советской России старший брат следит за тобой!
Nästan mer applicerbart åt andra hållet men det sabbar ju skämtet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
В Америке ты смотришь Большого Брата. В советской России старший брат следит за тобой!
He heВ Америке ты смотришь Большого Брата. В советской России старший брат следит за тобой!
Det är ju hur mycket spännande som helst i tråden idag!
Firar en fantastisk klockaffär! Bilder på ”the holy grail” kommer i dagarna
Det återstår att se.
Oj en ny håll käften klocka?
Såhär föreställer jag mig dina klockor i lådan
5 av 5Måste bara korsposta den här också. En översättning från en filippinsk klockgrupp där någon varnar för en bedragare. @Watchie kanske vill kommentera översättningen?
Vilken bild! Jag som ... alltså jag har haft två 556 I, men ... den är ju så fin. Jag får hia mig. Nu ska det komma klockor här i veckan.Helt klart OWG-material
Ohhhh! Vad har du nu köpt!?
Firar en fantastisk klockaffär! Bilder på ”the holy grail” kommer i dagarna
Meranoms SE versioner tycker i alla fall jag är bra, väldigt underskattat märke i min ödmjuka mening. Grym historia, egna urverk och på senare tid även lite mer måna om sin byggnadskvalitet.Hur var den?
Ställde frågan i Vostoktråden men de är inte lika många nattugglor där. =)
Pga. kronans konstruktion så behöver man hitta rätt läge när man ska dra upp en Vostok och det hittar man i yttersta läget precis innan man klickar i tidställningspositionen och man behöver hålla kronan "spänd" där för att den inte ska slira. När man väl vant sig vid hur kronan fungerar tycker jag att den är enklare att dra upp än traditionella kronorHaha! Nej klockan är mkt i Ryssland nu
Den var oki, sitter bra på handleden. Men det är som sagt en Ryss, kronan var lite som handtaget på en Lada. Lite sladdrig, inga direkt distinkta klick när man skulle dra den manuellt och lite muggig när man skulle ställa tiden. "Don't kill the messenger" men jag kommer nog inte köpa en igen
Min nyanlända och mycket efterlängtade Pamphibia 170548 säger hejDenna kom hem igår, kronan och vridringen är vad det är men jäkligt charmig och rolig klocka!
5/7 max
Tack! Onödigt grym. Konkurrerar ut alla andra klockor i lådan.Grym Longines!
Kronan på min Vostok kan få mig riktigt galen ibland...Har också en 710 boett, riktigt bekväm
Edit - Kan ju tillägga att en ryss är en ryss både på gott och ont, riktigt charmiga enligt mig iallafall och riktigt egna med allt från krona till baklock
He he, har haft stolpe in har i klocksvangen och ej stott pa denna orangutang, men far passa mig dock...Måste bara korsposta den här också. En översättning från en filippinsk klockgrupp där någon varnar för en bedragare. @Watchie kanske vill kommentera översättningen?
Denna var ju inte alls tokig tycker jag som @thelizardking tipsade om i tråden "ryska klockor på ks?"
Bild från am-watches.com
Ja jag såg det också, verkligen en smart grejCoolt att man kan bygga ihop sin egen Amphibia och få en bild över hur den ser ut. Meranom borde verkligen ta efter.
Den där är nåt alldeles extra!Kör Zelos idag, den blir nog bara bättre och bättre
Det får bli en cliffhanger till imorgon eller fredagOhhhh! Vad har du nu köpt!?
Vågar knappt berätta att har flera grannar som jobbar på Elkapsling...Hjälper en kollega, tyvärr bland den tråkigaste uppgiften på jobbet
Semester va mycket roligare
Ser ju grym utMeranoms SE versioner tycker i alla fall jag är bra, väldigt underskattat märke i min ödmjuka mening. Grym historia, egna urverk och på senare tid även lite mer måna om sin byggnadskvalitet.
Pga. kronans konstruktion så behöver man hitta rätt läge när man ska dra upp en Vostok och det hittar man i yttersta läget precis innan man klickar i tidställningspositionen och man behöver hålla kronan "spänd" där för att den inte ska slira. När man väl vant sig vid hur kronan fungerar tycker jag att den är enklare att dra upp än traditionella kronor
Min nyanlända och mycket efterlängtade Pamphibia 170548 säger hej
Håller medHelt klart OWG-material
Kör Zelos idag, den blir nog bara bättre och bättre
Den där är nåt alldeles extra!
Ända tills man ser lumen, då MÅSTE åtminstone jag få njuta av en sån!
Den är ju fin och somriga färger, plus bra size! Tänker att jag borde vara supertaggad på min kommande svärdfisk men känner det icke av oklar anledning, men vänder nog lagom till leverans hoppas jag
Utan tvekan, har kört min hela dagen idag och det är verkligen en fantastisk klocka! Nu är det dags för freda...tis...sönd...äh-vem-bryr-sig-vilken-dag-det-är-öl. #semesterHelt klart OWG-material
Du kommer bli taggad när paketet är på G och du får klockan i handen, besviken kommer du INTE att bli!
Haha, låter som mig! Jag va helt säker på att det var lördag igår fram tills kvällen. Så jäkla bra klocka!Utan tvekan, har kört min hela dagen idag och det är verkligen en fantastisk klocka! Nu är det dags för freda...tis...sönd...äh-vem-bryr-sig-vilken-dag-det-är-öl. #semester
Vi kallar det ”0-24 semesteröl”Utan tvekan, har kört min hela dagen idag och det är verkligen en fantastisk klocka! Nu är det dags för freda...tis...sönd...äh-vem-bryr-sig-vilken-dag-det-är-öl. #semester
Nån som har koll på hur många SF40 som kommer landa i tråden?Du kommer bli taggad när paketet är på G och du får klockan i handen, besviken kommer du INTE att bli!
Det plus att verket sägs vara en riktig slithäst. Och ändlöst med mods-möjligheter. Stilren pamphibia!Meranoms SE versioner tycker i alla fall jag är bra, väldigt underskattat märke i min ödmjuka mening. Grym historia, egna urverk och på senare tid även lite mer måna om sin byggnadskvalitet.
Pga. kronans konstruktion så behöver man hitta rätt läge när man ska dra upp en Vostok och det hittar man i yttersta läget precis innan man klickar i tidställningspositionen och man behöver hålla kronan "spänd" där för att den inte ska slira. När man väl vant sig vid hur kronan fungerar tycker jag att den är enklare att dra upp än traditionella kronor
Min nyanlända och mycket efterlängtade Pamphibia 170548 säger hej