Är det från den där hemsidan? AM eller vad den nu hette?Tack, strax under 1500kr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det från den där hemsidan? AM eller vad den nu hette?Tack, strax under 1500kr
Frågan är om inte den där jäkla Invictan får gå under veto i så fallMen hur menar du egentligen att tråden ska utse en ful OWG klocka @kreacon ?
Jag kan tänka mig att pytsa in ett par hundra om något riktigt anskrämligt skall införskaffas för ändamålet
Vi kanske kan skramla ihop och köpa den där styggelsen till klocka av dig? Men den känns nästan för fin för ändamålet, vi måste hitta något ännu värre!Men hur menar du egentligen att tråden ska utse en ful OWG klocka @kreacon ?
Jag kan tänka mig att pytsa in ett par hundra om något riktigt anskrämligt skall införskaffas för ändamålet
Fina med är den du har?556a då?
Jag kan inte sluta helt med colan! Det är ju inte ens samma sak.Eller så hakar du på mej och @KandreasF . Jag kör om du kör.
Inte ful nog ?
Nej, allt är original Vostok här. En ny modell som lanserades i början av året. Slut hos de flesta handlare just nu men går ännu att köpa genom Vostok-Watches24 i Tyskland så det tillkommer ingen tull och momsÄr det från den där hemsidan? AM eller vad den nu hette?
Kan fan tänka mig att börja snusa och sluta för den
Hahaha. Blås i trollflöjtarna, pappakeno pappakeno.Elefantbajs 2000 ?
Jag har ”I”, A är den med 3, 6, 9, 12. Men det finns en 556a ute bara tavlan som skiljer sig!Fina med är den du har?
Jodå! Absolut.Inte ful nog ?
Har du inte redan en kandidat? Bara ett batteribyte från att sabba någons månad...Men hur menar du egentligen att tråden ska utse en ful OWG klocka @kreacon ?
Är de lika svarta båda 2? Har hört gott om domJag har ”I”, A är den med 3, 6, 9, 12. Men det finns en 556a ute bara tavlan som skiljer sig!
Bara så ni vet vad jag gör dom närmaste tre timmarna.
Guldstjärna till den som gissar filmen.
Viss koppling till tråden finns...
Tänkte först Memento, men den varar inte i 3 timmar.Bara så ni vet vad jag gör dom närmaste tre timmarna.
Guldstjärna till den som gissar filmen.
Viss koppling till tråden finns...
Sen vart det ju rätt lätt med andra ledtrådenNope. Det är snarare en eastern än en western.
Ny ledtråd. Lite för lätt...
Kom igen nu! Klockren koppling. @KlockTotte ?
Låter faktiskt mer logisktMåste varit min katt Brando som inspirerade till. (Och inte alls @KlockTotte och hans klocka )
Jag tror att min version är den som har en så kallad ”jet black dial” medans A har en mer vanlig mattsvart tavla men vågar inte ta gift på något av dettaÄr de lika svarta båda 2? Har hört gott om dom
Hoppla, här är min kandidat!Har du inte redan en kandidat? Bara ett batteribyte från att sabba någons månad...
Vi kan väl köpa den av dig istället för att vända oss direkt till LEGO?
Edit: tvåa. Men det betyder bara att det är en bra idé.
Den här kör vi på, muffdiving med citron/lime smak !Hoppla, här är min kandidat!
Den är ju...snygg...Hoppla, här är min kandidat!
Den är ju nästan lite fulsnygg...Jag hade ett tag planer på att köpa den rosa men läste att det tydligen var väldigt kass kvalitet.Hoppla, här är min kandidat!
£70 med gratis frakt och finns i ett gäng färger som alla anspelar på fittvarianter (red hot muff, brazilian muff, juicy muff m.fl.).Den här kör vi på, muffdiving med citronsmak !
Vad kostar spektalet ?
Första intrycken?
Kul att äntligen få testa en mecha-quartz. Den klassiska Seiko VK64. Har testkört kronografen också. Tickar på i 5 steg/sekund. Trevligt. Man får en 60-minuterskronograf och 24-timmarsvisning.
Snygg urtavla med fin finish, olika borstningar och applicerade index. Ser bra ut. Signerad krona och spänne på armbanden. Mycket klocka för 2.500 ändå.
Men inget för mig. Tror jag ska kolla på att göra en retur. Men: om någon i tråden är intresserad kan jag självklart skicka den till någon av er.
Jag rökte i 6 år och snusade sen i 6-7. Nu tobaksfri sen 14 september 2012.
Sluta snusa var ... kämpigt. Körde plåster i avtagande styrka i 3 månader. Sen nikotinfritt snus i nåt halvår (KickUp). Sen tog det väl bara 1-2 år till innan suget var så gott som helt borta.
Vad kostar en mudmaster egentligen? Är dom dyra nya?
Palla söka...
Jag kan inte sluta helt med colan! Det är ju inte ens samma sak.
Helvete. Man har väl en s.k. beroendenatur. Det är inte lätt när det är svårt. Jag dricker 4-5 burkar cola om dagen. Köper hem plattvis. Under semestern blev det ännu mer. Fy fan. Jag inser själv att det är ett stört beteende.