• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

@kreacon och @KandreasF, jag har kvar denna annars. Det är nog det ultimata straffet annars. Finns en anledning till varför det kommer öronproppar med... Tick tack, tick tack!

Edit: Straffet kanske ska vara att man får sova med den på..?
PSX_20190826_085336.jpg

PSX_20200223_111230.jpg
Den där är ju riktigt tuff, hade lätt rockat den:angel:

Trist, såg bara att det var det som länkades tidigare i tråden. Å andra sidan lär det gå fortare än från andra butiker i alla fall eftersom de faktiskt verkar ha klockan i lager (eller åtminstone kan ta hem den) då det lät som att den var slutsåld och att de skickar från Tyskland. :happyhappy:
Billig som attan också... kanske blir en beställning då :nailbiting:

Tips på hur man kan hotta upp den här? Jag är ingen länkkille men brukar använda den på det ändå eftersom den är så fantastiskt skön men börjar bli trött på att inte ha någon variation. Jag tycker att det ser bra ut på grått nato men fasen vad tråkigt det är...Jag provade med rött också men det skar sig. Några tips?

20200730_093713.jpg

Tips på hur man kan hotta upp den här? Jag är ingen länkkille men brukar använda den på det ändå eftersom den är så fantastiskt skön men börjar bli trött på att inte ha någon variation. Jag tycker att det ser bra ut på grått nato men fasen vad tråkigt det är...Jag provade med rött också men det skar sig. Några tips?

20200730_093713.jpg
Den borde göra sig fin på ett svart MN med röd linje i mitten!

20200730_093713.jpg
Satsa på ett nubuck med röda sömmar, går utmärkt att bada med om du behandlar med läderbalsam eller liknande!
Dessutom blir det bara snyggare med tiden! ;)
Edit: Har badat och sölat i allsköns skit och kemikalier med min ryss på nubuck.
Har smort med läderbalsam en gång i veckan, funkar perfekt!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp