AbsolutBland det bättre ifall du frågar mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
AbsolutBland det bättre ifall du frågar mig
Kommer fan aldrig sluta med tobakJag rökte i 6 år och snusade sen i 6-7. Nu tobaksfri sen 14 september 2012.
Sluta snusa var ... kämpigt. Körde plåster i avtagande styrka i 3 månader. Sen nikotinfritt snus i nåt halvår (KickUp). Sen tog det väl bara 1-2 år till innan suget var så gott som helt borta.
Den där är ju riktigt tuff, hade lätt rockat den@kreacon och @KandreasF, jag har kvar denna annars. Det är nog det ultimata straffet annars. Finns en anledning till varför det kommer öronproppar med... Tick tack, tick tack!
Edit: Straffet kanske ska vara att man får sova med den på..?
Absolut
Godnatt, kommer ta ett tag att vänja sig vid din nya avatar..
Godnatt vänner
Det är Carl Gustaf Emil Mannerheim, Finlands nationalhjälte nummer 1Godnatt, kommer ta ett tag att vänja sig vid din nya avatar..
Men du vet ju trådens motto? Kööööööööp!Riktigt fin Восток! Gratulerar.
NTH har jag alltid varit nyfiken på, speciellt just denna modell. Måste hejda mig
Ball! Vad heter denna modell och vilka dimensioner har den?
Min nyanlända och mycket efterlängtade Pamphibia 170548 säger hej
Jäklar vad bra den är!God morgon micro lovers!
https://www.vostok-watches24.com/e-home/e-amphibia/e-amphibia-k-17/#cc-m-product-13667684892Alltså wow! Sjukt härlig! Både boetten och tavlan. Köpte du den ny? Var? När jag googlar så står det out of stock .
Heads up, dags att rensa i lådan! Ni vet vad som gäller.
Edit: Proximan är såld.
Trist, såg bara att det var det som länkades tidigare i tråden. Å andra sidan lär det gå fortare än från andra butiker i alla fall eftersom de faktiskt verkar ha klockan i lager (eller åtminstone kan ta hem den) då det lät som att den var slutsåld och att de skickar från Tyskland.Stängt till 5e augusti
Billig som attan också... kanske blir en beställning dåTrist, såg bara att det var det som länkades tidigare i tråden. Å andra sidan lär det gå fortare än från andra butiker i alla fall eftersom de faktiskt verkar ha klockan i lager (eller åtminstone kan ta hem den) då det lät som att den var slutsåld och att de skickar från Tyskland.
Sele på ena och halsband på andra dagen till äraJag är inte helt ovan hundar men kan nån av er kunskapare förklara varför så många med kraftfulla raser envisas med att ha sele på hunden?
Då blir den ju superstark!
Ska ha det i åtanke om det blir aktuellt!Om du vill sälja bara det röda skalet på Mudman kan du ju hojta till
Ska ha det i åtanke om det blir aktuellt!
Ska du försöka rädda upp det med andra kläder nu då?märks också hur muddien gillas denna tredje ggn den ägs men priset var så bra att det kändes dumt att helt enkelt inte köpa
Ska du försöka rädda upp det med andra kläder nu då?
Helt rätt! Det var faktiskt löjligt billigt!Lite så, tycker iof Mudman är cool och kan ju inte bara ha en G-shock och för 800kr + frakt var det en no brainer för en 9300
Helt rätt! Det var faktiskt löjligt billigt!
Den borde göra sig fin på ett svart MN med röd linje i mitten!Tips på hur man kan hotta upp den här? Jag är ingen länkkille men brukar använda den på det ändå eftersom den är så fantastiskt skön men börjar bli trött på att inte ha någon variation. Jag tycker att det ser bra ut på grått nato men fasen vad tråkigt det är...Jag provade med rött också men det skar sig. Några tips?
Satsa på ett nubuck med röda sömmar, går utmärkt att bada med om du behandlar med läderbalsam eller liknande!Tips på hur man kan hotta upp den här? Jag är ingen länkkille men brukar använda den på det ändå eftersom den är så fantastiskt skön men börjar bli trött på att inte ha någon variation. Jag tycker att det ser bra ut på grått nato men fasen vad tråkigt det är...Jag provade med rött också men det skar sig. Några tips?