Wow! Mycket vackert, fina bilderUte på långkörning i jobbet och konstaterar att Sverige inte ser likadant ut överallt...
Tyvärr tar man sig för sällan tid för att njuta av det.
Snösmältningen i fjällvärlden är i full gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow! Mycket vackert, fina bilderUte på långkörning i jobbet och konstaterar att Sverige inte ser likadant ut överallt...
Jo men hallå, vi kör väl ?Men vänta nu. Det står ”fram till jul 2020”. Det är ju juli nu
Ni är för goa. Menade aldrig att tråden skulle köpa Skämsklockan!
Men de är luuuuuuuungt vi kommer nog klara det bägge två. Jag har ett halvt kilo ingefära med chili under läppen. Bränner så fint så. Har lyckats vara ganska trevlig mot familjen hela förmiddagen men hönsen fick sig en ordentlig åthutning tidigare.
Ute på långkörning i jobbet och konstaterar att Sverige inte ser likadant ut överallt...
Värd att cykla ner och handla?Är det så här man blir poppis i tråden? Faktiskt min livs första Mythos
Om du har +25 c, testa absolut! Jag är mer IPA-tönt personligenVärd att cykla ner och handla?
@TheloniusAlla romaner som inleds med ett citat av Thelonious Monk är värda att ta på allvar.
Och så här inleder man ta mig tusan en roman.
Mikro för relevans.
Ja det förstås, blir lite skillnadDrygt 2cm mer än mig iallafall
Tack! Roligt att jag kan göra någon mer lycklig än mig själv dåÄlskar bilder på dina vintageseikos!
Nä det finns ju inga rätt eller fel, det är ju bara personlig preferens. Problemet är såklart när en del ska dyvla på andra att deras preferens är den enda rätta. Själv bär jag oftast klockan lite högre:
Vad gäller hur andra bär sina är jag bara glad om folk trivs med sina klockor och dessutom delar bilder som jag får glädje av också.
Som typ en sol då med andra ord? Diggar också ipa verkligen och lite ”finare” ljuslagerOm du har +25 c, testa absolut! Jag är mer IPA-tönt personligen
Vad gäller hur andra bär sina är jag bara glad om folk trivs med sina klockor och dessutom delar bilder som jag får glädje av också.
Om den inte fastnar i armhålshåren är den för långt ned tyvärr. Men bra försök.
Har ett svart pytonorm om det kan vara nåt. Äkta, förstås.Tips på hur man kan hotta upp den här? Jag är ingen länkkille men brukar använda den på det ändå eftersom den är så fantastiskt skön men börjar bli trött på att inte ha någon variation. Jag tycker att det ser bra ut på grått nato men fasen vad tråkigt det är...Jag provade med rött också men det skar sig. Några tips?
Sverige är fantastiskt ändå.Ute på långkörning i jobbet och konstaterar att Sverige inte ser likadant ut överallt...
Alla romaner som inleds med ett citat av Thelonious Monk är värda att ta på allvar.
Och så här inleder man ta mig tusan en roman.
Mikro för relevans.
Nu blev man ju sugen på en Micro LE igenFrån en betrodd tidsvisare i vattnet i sommar, till en skogsmulle i svampskogen i höst, det finns inte mycket en Micro LE inte klarar av
Den är så braRätt eller fel, såhär bär jag denna
+1 på LE, dock inte igen, och kanske för liten för min smak Edit: TYVÄRR!Nu blev man ju sugen på en Micro LE igen
Den är så bra
Det är en väldigt bildskön dinka!Nu blev man ju sugen på en Micro LE igen
Mycket snygg den där!Packar ur bilen med nya släppet från DH.
+1Mycket snygg den där!
Spännande med aqua dive gamla som kommit hem? (Du hade väl en tidigare?)
Blir bara finare och finare med åren Sålde nyss min RN. Önskar hitta en "ingången" någon gångMin trogna arbetskamrat sedan snart 6 år. Jag är förvånad över hur fint skick klockan är i trots åratal av misshandel.
Har du kontaktat pagani? Med lite tur får du en ny klocka.
Alltså klock-totte-bror. Den där är så himla snygg. Vad heter den? Hur får jag tag i en? Jag känner nog att jag vill ha en...hjälp en stackare här!Rätt eller fel, såhär bär jag denna