Hjelm
Guld
Halios Seaforth.Vilka är era favorit-mikroklockor för max 10,000kr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Halios Seaforth.Vilka är era favorit-mikroklockor för max 10,000kr?
Nix, från Amazone.de, beställde några Archer för att testa.Mkt Snyggt! Från Feskarn?
Nämen! 18.5 ish är väl inte så stort? Finns ju de med riktiga stockar, som @EquilibriumÖdmjuk du är
Hahaha! Bäst! Kung!
Den är grym, men går ju inte att få tag på tyvärr.Halios Seaforth.
Oki Snart dags att vi andra får en insyn i den där bandsamlingenNix, från Amazone.de, beställde några Archer för att testa.
De är bra, men det är bara en sak som stör mig så mycket att jag inte kan äga en. Loggan.Annars har CW många snygga modeller med grym kvalitet för under 10k (särskilt begagnat). Det är nog svårt att hitta mer prisvärda klockor.
Ja, det är underligt för jag har inga dasslock till händer heller utan ganska små rötterNämen! 18.5 ish är väl inte så stort? Finns ju de med riktiga stockar, som @Equilibrium
Haha, tänk vad många det är som tycker så. Personligen tycker jag att den nya loggan och bytet från lökvisare är det bästa som hänt CW.De är bra, men det är bara en sak som stör mig så mycket att jag inte kan äga en. Loggan.
Gillar allt de gör, bara loggan jag inte klarar. Vet att det är dumt. Men så är det. Klockor är så jäkla subjektiva att minsta lilla grej kan göra att man går från att vilja ha något till att aldrig kunna tänka sig köpa detHaha, tänk vad många det är som tycker så. Personligen tycker jag att den nya loggan och bytet från lökvisare är det bästa som hänt CW.
Jag är grymt nöjd med min Crepas PlongeurDe är bra, men det är bara en sak som stör mig så mycket att jag inte kan äga en. Loggan.
Den är supersnygg. Bara den var lite mindre så hade den varit på min radarJag är grymt nöjd med min Crepas Plongeur
Ja precis och om man tänker "äsch, jag vänjer mig nog" så kommer man i alla fall bara gå omkring och störa sig som fan på det.Gillar allt de gör, bara loggan jag inte klarar. Vet att det är dumt. Men så är det. Klockor är så jäkla subjektiva att minsta lilla grej kan göra att man går från att vilja ha något till att aldrig kunna tänka sig köpa det
Lite som jag brukar säga att jag är, Jämnfet Har inte heller särskilt stora händer, bara grov i mig själv plus en massa skönhetsfettJa, det är underligt för jag har inga dasslock till händer heller utan ganska små rötter
Jag kallar mig ’normalfet’Lite som jag brukar säga att jag är, Jämnfet Har inte heller särskilt stora händer, bara grov i mig själv plus en massa skönhetsfett
Exakt så, vågar inte ta den risken.Ja precis och om man tänker "äsch, jag vänjer mig nog" så kommer man i alla fall bara gå omkring och störa sig som fan på det.
Vilka är era favorit-mikroklockor för max 10,000kr?
Den är cool! Men jag är ute efter mer sportiga klockor. Kanske skulle sagt det från början
Jag har ej ägt någon, inte ens sett den men den här ligger bra till
Ah ok, då blir det en som du redan ägt !Den är cool! Men jag är ute efter mer sportiga klockor. Kanske skulle sagt det från början
Kunde han/hon fixa glaset ?Jag gillar denna, bad en uris på SoU se över glaset som satt lite snett, han sa att det var en jätte fin klocka när han klämde på den.. lite roligt tyckte jag. Mkt klocka för 400 som jag till slut behövde ge då jag fick ett avdrag på 200 för glaset.
De är bra, trots kontroversen kring märket och ägaren är klockorna riktigt, riktigt välgjorda. Och det är väl det som räknas egentligen.Ah ok, då blir det en som du redan ägt !
Ginault OceanRover
Han drog med att han kunde prova pressa in det för 300 men på egen risk.. jag skulle slippa betala om glaset sprack jag provar nog själv med en polygrip och kloss emellan.Kunde han/hon fixa glaset ?
Han drog med att han kunde prova pressa in det för 300 men på egen risk.. jag skulle slippa betala om glaset sprack jag provar nog själv med en polygrip och kloss emellan.
Drygt 2cm mer än mig iallafallNämen! 18.5 ish är väl inte så stort? Finns ju de med riktiga stockar, som @Equilibrium
Rätt eller fel, såhär bär jag denna
Ja, vilka landskap!Ute på långkörning i jobbet och konstaterar att Sverige inte ser likadant ut överallt...
Tyvärr tar man sig för sällan tid för att njuta av det.
Snösmältningen i fjällvärlden är i full gång!