• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

För sent. redan citerat.:p
Men vänta nu. Det står ”fram till jul 2020”. Det är ju juli nu
Muffdiver :)
@moggec, @mao och undertecknad är med.
Jag antar att @KandreasF och @kreacon likaså är med eftersom det är någon av de två som kommer få äga pjäsen.
Har vi fler hugade spekulanter ?
Det skall alltså införskaffas en:
D9260CF5-1DB1-47E2-ACD1-8B3D252D24CB.png

(Priset på denna är cirka 70 $)
@KandreasF och @kreacon skall så späka sig själva (sluta med tobak) för att vinna denna exklusiva tidmätare. ’Vinnaren’ tvingas bära sedan bära ’muffdivern’ som OWG från och med december 2020 till augusti 2021 :)
:hilarious::hilarious:
Ni är för goa. Menade aldrig att tråden skulle köpa Skämsklockan!
Men de är luuuuuuuungt vi kommer nog klara det bägge två. Jag har ett halvt kilo ingefära med chili under läppen. Bränner så fint så. Har lyckats vara ganska trevlig mot familjen hela förmiddagen men hönsen fick sig en ordentlig åthutning tidigare.

Kanske det. Jag har köpt ett par billigare varianter men fick aldrig till passformen men jag har ett e-nato från Zuludiver i samma stil som är superskönt.
20200730_101441.jpg

Jag glömde säga det men jag undviker läder av flera orsaker. Tack för tipset dock. :happyhappy:
Hmmm. Har länge varit sugen på att testa Barton då alla snackar gott om dem men är det inte riktiga dammagneter?
Tjusigt!

@kreacon och @KandreasF, jag har kvar denna annars. Det är nog det ultimata straffet annars. Finns en anledning till varför det kommer öronproppar med... Tick tack, tick tack!

Edit: Straffet kanske ska vara att man får sova med den på..?
PSX_20190826_085336.jpg

PSX_20200223_111230.jpg
Haha det där är ju att gå från dumstrut till ”droppande-vatten-tortyr”!!
Nån måtta får det väl ändå lov att vara. :hilarious:

Fantastisk om du frågar mig. ;) En Submarinerhomage som ändå är egen i sin design och som håller väldigt hög kvalitet. Fin finish med vitguld på index och visare och en otroligt skön länk tack vare verktygslös mikrojustering, female end links och fasade länkbitar som gör att den alltid sitter skönt och verkligen anpassar sig efter handleden.

Bildexempel på hur följsam länken är:

3bd6b42f6e0241ac336655149d5f75f4.jpg

c5db1816910f80f15a7cbd3e5a766b60.jpg
Himla fin dendär! Vad är det för mått?

Zelos bronze, särskilt med blå meteorittavla :rolleyes:
Den är cool, men inte för mig. :)

Nytt eller beg? :) Lite av en definitionsfråga också men jag skulle nog nästan säga Sinn 556 som vi har sett en hel del av på sistone. Grymt snygg design och ligger på under 10k beggade.
Både och :) Försöker bara få lite inspiration. Har några alternativ men vill hitta fler.
556 är grym!

Tillbaka
Topp