Kanske lättare med en reissue.Alltså klock-totte-bror. Den där är så himla snygg. Vad heter den? Hur får jag tag i en? Jag känner nog att jag vill ha en...hjälp en stackare här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske lättare med en reissue.Alltså klock-totte-bror. Den där är så himla snygg. Vad heter den? Hur får jag tag i en? Jag känner nog att jag vill ha en...hjälp en stackare här!
Hur är dessaNix, från Amazone.de, beställde några Archer för att testa.
Heja! Heja!Kom inte förbi idag. Är på JÄVULSKT dåligt humör av nån outgrundlig anledning.
Tack. Uppskattar det på allvar.Heja! Heja!
Första dagen är värst! Och trött blir man. Du har kommit en rejäl bit på vägen redanTack. Uppskattar det på allvar.
Hehe ja första dagen är i alla fall en jävla prövning. Trött vet jag inte, är inne på min elfte kopp kaffe idag.Första dagen är värst! Och trött blir man. Du har kommit en rejäl bit på vägen redan
Är det abstinens? Kämpa, det släpper i så fall! Jag hejar också!Tack. Uppskattar det på allvar.
Jaha åh fan...där visade sig okunskapen. Det var inte en fyndare så att säga! Jäkla fin i alla fall...Kanske lättare med en reissue.
Spinnaker Boettger använd kod BOETG för rabatt om den inte går indirekt via länkenBara jag som var och varannan dag får reklam för nya spinnakern med "köp nu" och
Page not found
när jag klickar på länken?
Börjar bli desperat.
Måste ha en av dessa.
Visare som går under index är framtiden
Ja för tusan. Kämpa!Tack. Uppskattar det på allvar.
Originalet har för övrigt ref 6105-8110.Jaha åh fan...där visade sig okunskapen. Det var inte en fyndare så att säga! Jäkla fin i alla fall...
Tack! Hur nära kommer man med en King turtle skulle du säga?Originalet har för övrigt ref 6105-8110.
Tack! Hur nära kommer man med en King turtle skulle du säga?
Dom är allt bra, kanske i det övre prisspannet när det gäller canvas men bra kvalitet.Hur är dessa
Du bara roar digHehe ja första dagen är i alla fall en jävla prövning. Trött vet jag inte, är inne på min elfte kopp kaffe idag.
Kul om den kommer till användning! Riktigt härlig samling du har nu.
Svincool ju!Har knappt använt denna sedan den kom, så blir nog att lägga ut den. Kommer med stor gul tub och stämplat cert. Skicka PM om intresse finnes!
Byta med min Citizen?Har knappt använt denna sedan den kom, så blir nog att lägga ut den. Kommer med stor gul tub och stämplat cert. Skicka PM om intresse finnes!
Riktigt snygg tavla på den, och snyggt band!Kör lite Trenchhunter idag, alltid lika schysst!
Gaaaaah jag undrade just när den skulle komma!Du bara roar dig
Håller med, den är riktigt bra! Det är för övrigt Monchards egna band, sjukt bra!Riktigt snygg tavla på den, och snyggt band!
Är det abstinens? Kämpa, det släpper i så fall! Jag hejar också!
Tack båda!Ja för tusan. Kämpa!
Den som väntar på något gott...Gaaaaah jag undrade just när den skulle komma!