Som sig bör är det rabatt för Mikrotrådsvänner:Apropå byteslördag har jag funderingar på att släppa min Armida A6. Dock är jag mest sugen på byte mot pengar
(Gammal bild)
[URL]https://klocksnack.se/threads/armida-a6-silver.135945/[/URL]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som sig bör är det rabatt för Mikrotrådsvänner:Apropå byteslördag har jag funderingar på att släppa min Armida A6. Dock är jag mest sugen på byte mot pengar
(Gammal bild)
Den är fet.Uppmärksamt!
Den kommer sällan med på bild...
Inte ens i Sinn tråden. Kompletterat med Sinn gummi i sommar som alt. till länken.
Underbara bilder du delar med dig av!Hahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annars
Har besökt Ivanssons bilskrot utanför Töcksfors (sjukaste jag sett, bilar som stått i skogen i 50+ år), stötte även på några norska bubblaentusiaster där. Haft slåtter i stugan, drejat, kört traktor, druckit för mycket öl och dragit upp några fiskar!
Haft det finfint helt enkelt!
Utan att göra reklam får du gärna dela med dig av ljudböcker i min trådLite offtopic men ville rekommendera en bok på Audible som jag nyss blev klar med. Bättre än förväntad och intressant framställd.
Lyssnar konstant på ljudböcker när jag jobbar och nått 80 titlar i mitt virtuella bibliotek.
Så jäkla coolt! Både bubbla och Tjorven i samma inlägg (för postbilarna hette Tjorven va?!)Ja kyrkan låg verkligen fint till. Knäppte några egna bilder på skroten.
Jag som bara hade tänkt ta med två får helt enkelt tänka om
Ja tack åter igen! Känns riktigt braBlev ju kanon på meshet!
Ja det låter ju jävligt drygt@KlockTotte
Ja tack den gick på tratten, uppmärksamt även där! Du alltså.
Får se om det blir någon betalning, liraren börjar ställa massa frågor nu efter auktionen är avslutad. Varför kom inte de frågorna innan?
Uppmärksamt!
Den kommer sällan med på bild...
Inte ens i Sinn tråden. Kompletterat med Sinn gummi i sommar som alt. till länken.
Så jäkla coolt! Både bubbla och Tjorven i samma inlägg (för postbilarna hette Tjorven va?!)
Nästan lika coola som en ladaJa det gjorde de, och var högerstyrda
Kan inte du ta bild på din Orient och din Breitling bredvid varandra. Vill se om storleken skiljer sig mycket.
Har märkt en grej, klockorna som dyker upp för försäljningen här på KS, säljs antingen direkt eller så ligger annonsen kvar väldigt länge och prisbumpas hela tiden tills den säljs billigt.Alltid när jag åker och badar en heldag missar jag nåt på KoS.
En fin skindiver med rött inlägg.
Den fick fort men tycker kanske det var lite mycket deg för kromad boett och 6 atm?
Eller så bumpas det i oändlighet och sedan går ett okänt öde till mötes. =)Har märkt en grej, klockorna som dyker upp för försäljningen här på KS, säljs antingen direkt eller så ligger annonsen kvar väldigt länge och prisbumpas hela tiden tills den säljs billigt.
Godnatt tråden [/QUOTE
Trodde jag fått njurpaj (inflammation) det var det inte!Ligger på spikmatta funderar på om jag fått njursten eller om det är en muskel i sidan av ryggen som värker.
Någon här som haft njursten?
Haha, va fan..? Tur att man inte såg den där igår.
Lite skruvat är det ju. Minns när det begav sig. Vi pratade om det på jobbet och de flesta var överens om att Nalle ville adoptera indiern av sexuella skäl. Nu verkar det ju ha varit så också. Föga förvånande.Haha, va fan..? Tur att man inte såg den där igår.
Inlägg 6000! Vilken tråd kan passa bättre? Med en mikroklocka som man kan traska 6000 steg med. Här på Geckota vintage kudu brown. Mycket skönt och följsamt.
Hade nog inte kommit så här långt utan mikrotråden. Tack till @Birchgrove för grundandet och alla andra för alla trevliga bidrag!
Ja, lite sjukt är det.Lite skruvat är det ju. Minns när det begav sig. Vi pratade om det på jobbet och de flesta var överens om att Nalle ville adoptera indiern av sexuella skäl. Nu verkar det ju ha varit så också. Föga förvånande.
Stort grattis till 6000 inlägg och en fantastiskt fin klocka!Inlägg 6000! Vilken tråd kan passa bättre? Med en mikroklocka som man kan traska 6000 steg med. Här på Geckota vintage kudu brown. Mycket skönt och följsamt.
Hade nog inte kommit så här långt utan mikrotråden. Tack till @Birchgrove för grundandet och alla andra för alla trevliga bidrag!
Grattis till 6000
Boom! 6k! Grattis till Traskan och till en määääängd kvalitetsinläggInlägg 6000! Vilken tråd kan passa bättre? Med en mikroklocka som man kan traska 6000 steg med. Här på Geckota vintage kudu brown. Mycket skönt och följsamt.
Din önskan är min lag.Kan inte du ta bild på din Orient och din Breitling bredvid varandra. Vill se om storleken skiljer sig mycket.