En sak fattas dock, glesbygdskavajenExakt! Nu är det dock dags för öl istället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sak fattas dock, glesbygdskavajenExakt! Nu är det dock dags för öl istället!
Vad var det nu igen ?En sak fattas dock, glesbygdskavajen
Varmt väder o dåligt vätskeintag innebär att urinledaren krymper runt njurstenen o denna är sylvass. Med smärta till följd. Om man då får i sig 1-2 liter vatten eller dylikt så ökar mängden urin och trycket runt njurstenen släpper.Dricker typ aldrig vatten nästan.
Det började med som tusen nålar i sidan som strålade uppåt någon sekund.
Men nu ett par månader senare har jag skit ont i sidan av ryggen,känns som muskeln när jag rör mig men så googlar man o då dök njursten upp.
Fasen va gött jag börjar på Måndag men tänkte ta det lite lugntSkojar du, inte ofta man längtar till en måndag men denna helgen gör jag det och sakta går det .
Har ju dock två veckor kvar på semestern så det ska nog bli bra .
Ska testa detta jag dricker aldrig vatten när jag arbetar heller,kanske dax att fylla på flödet nu när man är 45Varmt väder o dåligt vätskeintag innebär att urinledaren krymper runt njurstenen o denna är sylvass. Med smärta till följd. Om man då får i sig 1-2 liter vatten eller dylikt så ökar mängden urin och trycket runt njurstenen släpper.
Värt att prova iaf.
Fiberpäls.Vad var det nu igen ?
Edit: Ordet saknar f:n förklaring i tråd-lingon.
Precis, REK/värde uppdateras inte förrän den kommer till ombudet/sista terminalen innan leverans.Fasen va gött jag börjar på Måndag men tänkte ta det lite lugnt
Stör mig att jag inte ser att paketet är hos postens terminal ännu.
Det va postat innan avgång men är det inte så med rek.
Tveklöst det värsta som jag har haft. Blev akuten flera gånger med några veckors mellanrum innan dom till slut plockade gallblåsan. Jobbigt men man överlever även om man inte tror det när anfallen kommer.Gallsten är döden har jag hört
Hade för mig det va så,tackPrecis, REK/värde uppdateras inte förrän den kommer till ombudet/sista terminalen innan leverans.
Coolt tackar.
Tackar tackar, lingo-posten är härmed uppdaterad. Sidan 2440 för er som vill repeteraFiberpäls.
Hehe, det är bara att sätta sig ner och plöja die bedienungsanleitung.Coolt tackar.
Hehe, det är bara att sätta sig ner och plöja die bedienungsanleitung.
Sambon tycker tydligen att man hittar på... ”Du började med dusch,slip öl och grill öl nu är det rensa fisk öl,åka bil öl,semester öl,lackerings öl etc.. förstår inte alls vad om menar
Det där var inte dumt alls! Har bara äldre BoR. Var hittade du detta tjusiga?Prövar nyare BoR på DH:n - tankar?
Kanske kan locka frugan? Hon gillar vin!Riskerar vinballe på flera sätt
Tack så mycket!Finklädd med fin klocka!
Den är med! Fick dock inte ha den på för frun.En sak fattas dock, glesbygdskavajen
16mm tjock, det är rätt kaxigt!En hållkäftenklocka från Helm ligger på Tradera.
https://www.tradera.com/item/342154/410048027/helm-klocka-
Ja16mm tjock, det är rätt kaxigt!
Hahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annarsUndrar om @Björn Boett håller på att gå igenom en hel dag från tråden? Tack mannen
Jag ligger på ett hotellrum i bara kallingarna. Ni får bara en teaser, resten får ni (mar)drömma fram själv.Det har vart förvånansvärt lite drag i tråden idag...
Vad pysslar alla med ?
Är bild nr 6 liket av en Tucker ?Hahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annars
Har besökt Ivanssons bilskrot utanför Töcksfors (sjukaste jag sett, bilar som stått i skogen i 50+ år), stötte även på några norska bubblaentusiaster där. Haft slåtter i stugan, drejat, kört traktor, druckit för mycket öl och dragit upp några fiskar!
Haft det finfint helt enkelt!
Finns bara ett ord för allt det där, WOWHahah ja kompis! Jag är så sjukt efter! Är i stugan och läser två ggr/dag ish. Ligger på kvällen och försöker läsa ifatt men somnar med mobilen i handen! Brukar ju läsa 10 ggr/dag annars
Har besökt Ivanssons bilskrot utanför Töcksfors (sjukaste jag sett, bilar som stått i skogen i 50+ år), stötte även på några norska bubblaentusiaster där. Haft slåtter i stugan, drejat, kört traktor, druckit för mycket öl och dragit upp några fiskar!
Haft det finfint helt enkelt!
Det är en ”vanlig” Deepsea. Den andra är väl väldigt fet om jag inte minns fel...Snackar vi en äkta Rolex Deepsea Sea-Dweller ultra thick deep depth James Cameron goes Mariner’s Trench watch?
Den är 44 mm. Ja lite maffig är den , men tycker den är riktigt cool!Ja, jag överdrev lite.
Jag har en liten dröm om att äga den vanliga D-Blue någon gång. Även om den är för stor för mig att bära.