Tack för tipsen! Gillar Dan Henry och velat testa en sån
Jag med men får bli senare sen, tycker den är deras bästa Krono och grym design samt bra pris på den på K&S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för tipsen! Gillar Dan Henry och velat testa en sån
Jag tror också att klockan är tålig men mortla den inte, snälla!Sista rycket innan hemfärd!
@MaBr jag drömde att jag såg dig när jag besökte min hemstad Kristinehamn, sen blev det skottlossning så jag flydde i panik på en cykel. Du hade på dig skjortan som var på bild igår minns dock inte vad du hade på armen
Men äsch dåTycker du bidrar otroligt mycket till att tråden är vad den är idag och det faktum att jag hänger här.
Ps är med i den gruppen på Snupps, låt oss göra den lite mer levande då helt enkelt. Började med ett bidrag nu precis
Blåbärsplockarpatina
Du kan med fördel titta på Undone Urban ocksåBehöver tips på Micro Chronographer, får gärna inte kosta mer än 2-3k
Galet är det! Var ute en timma, två vuxna, och två barn som bara drog ner fartenSpännande se om något händer man vet ju aldrig med brons
Vi i familjen plockade 2l blåbär förra veckan i stugan, finns ju hur mkt blåbär som helst nu kunde plockat det trippla utan att det hade märkts
Full pott juPing @kreacon Här är en lite bättre bild på tropicbandet jag fick av @thewordfox , passar väldigt bra på min Barracuda tycker jag.
Fick med Pm på Insta,ska du hugga en?Min tur att få rabatt
Är det endast ett flygplan, eller är det fullt av dem i sekundfönstret ?Spam spam spam spam spam eggs saussage and spam.
Men vi har väl kommit fram till att det bara betyder att man gillar sin nya klocka??
Redan köpt tre! Jag är ju utvald!!Fick med Pm på Insta,ska du hugga en?
Redan köpt tre! Jag är ju utvald!!
Läste 21 blåbär, tänkte för mig själv: vad är det för märkvärdigt med det därSpännande se om något händer man vet ju aldrig med brons
Vi i familjen plockade 2l blåbär förra veckan i stugan, finns ju hur mkt blåbär som helst nu kunde plockat det trippla utan att det hade märkts
Det gjorde jag medLäste 21 blåbär, tänkte för mig själv: vad är det för märkvärdigt med det där
Dom tar aldrig slut!Är det endast ett flygplan, eller är det fullt av dem i sekundfönstret ?
Glöm inte bort MalmInte micro precis men det möter prismässigt iallafall.
Seiko 6139 i princip alla utom de gula pouge varianterna går att fynda billigt
Poljot Ocean borde gå att hittta
Annars seagull varianter,FOQ, Merkur eller Dan Henry med mechaquarz
/ P
Alla gillar denTror ni Deadpool gillar Zelosen?
...och Raymond.Alla gillar den
CoooooltDom tar aldrig slut!
Gissar fem.
Det är alltid en i bild.
Påtal om Redstar, ja.
Fortsatte mitt hemslöjdande lite med bandet.
Övervägde ett rosa stygn för ett ögonblick, men det kändes fel.
Kanske återkommer med en röd trådsnutt framgent, dock.
Nej ingen älskar Raymond...och Raymond.
Det borde väl gå att göra armband av ett gammalt bilbälte !?Tackar!
Helt klart!Det borde väl gå att göra armband av ett gammalt bilbälte !?